Palydovinių vaizdų paleidimas Albedas ruošiasi iš arti ir asmeniniam debiutui.
Pirmasis „Albedo“ palydovas į orbitą pakils kitą pavasarį, nes bendrovė ketina aukštyn kojomis apversti komercinę Žemės stebėjimo pramonę savo nauju požiūriu ir itin didelės raiškos kameromis.
Palydovas, pavadintas „Clarity“, skris į labai žemą Žemės orbitą (VLEO) „SpaceX“ transporto priemonės „Transporter-13“ dalijimosi misijoje. Šiuo metu ši misija turėtų prasidėti ne anksčiau kaip 2025 m. vasario mėn., todėl Albedo pirmasis palydovas turėtų veikti orbitoje kitais metais.
Albedo papildomai paskelbė septynis klientus kuri rezervavo dalį „Clarity“ vaizdo užduočių, įskaitant palydovinių vaizdų brokerį „SkyFi“ ir Vokietijos energetikos įmonę „Open Grid Europe“.
„Tai agresyvus tvarkaraštis“, – sakė Albedo generalinis direktorius Topheris Haddadas. „Tai pirmas kartas, kai viešai skelbiame palydovo maketą. Manau, kad daugelis žmonių tikriausiai mano, kad mes esame labiau mažas palydovas, tačiau tai gana sudėtinga robotų sistema su didelės diafragmos teleskopu ir gana galinga galia. Didžiąją laiko juostą daugiausia lėmė pritaikyta technologija, kurią sukūrėme, kad galėtume valdyti didelės raiškos sistemą VLEO.
Startuolis kuria pirmąjį tokio tipo erdvėlaivį, galintį užfiksuoti itin didelės raiškos vaizdus, veikiantį labai žemoje Žemės orbitoje – tokie ryškūs vaizdai, teigia bendrovė, kad istoriškai jie buvo išskirtinė Amerikos gynybos ir žvalgybos organizacijos.
Bendrovė teigia, kad ji galės parduoti 10 centimetrų viename pikselyje vaizdus komerciniams ir vyriausybės klientams. precedento neturinčiomis kainomis dėl savo unikalios ir gana didelės palydovinės magistralės. (10 centimetrų raiškos vaizdas reiškia, kad kiekvienas pikselis dengia 10 centimetrų x 10 centimetrų plotą ant žemės. Didžiausi optinių vaizdų tiekėjai šiandien renka vaizdus 30 centimetrų raiška, kuri algoritmiškai patobulinta iki 15 centimetrų.)
Palydovai, kurie renka 10 centimetrų skiriamąją gebą, paprastai veikia didesniame orbitos aukštyje, pavyzdžiui, žemoje orbitoje, ir, kai kuriais skaičiavimais, kiekvieno jų gamyba ir paleidimas kainuoja milijardus dolerių. Žema Žemės orbita paprastai apibrėžiama kaip orbitinė juosta maždaug 2000 kilometrų aukštyje, o VLEO yra nuo 250 iki 450 kilometrų.
Albedo palydovai bus šaldytuvų dydžio, kai viskas pasakyta ir padaryta, o tai yra daug didesnis nei daugelis kitų komercinių Žemės stebėjimo palydovų, kurie šiuo metu veikia dar toliau nuo Žemės. Atrodo prieštaringa padaryti palydovus tokius sunkius – galima manyti, kad norint atremti padidėjusį atmosferos pasipriešinimą, būtina, kad palydovai būtų kuo lengvesni, tačiau Haddad neseniai duodamas interviu sakė, kad bendrovė gali atremti šį pasipriešinimą. naudojant itin efektyvią elektrinę varomąją jėgą ir priimant konkrečius dizaino sprendimus, pavyzdžiui, montuoti saulės baterijas ant erdvėlaivio, o ne dislokuoti jas dviem sparnais.
„Jūs paprastai dislokuojate [the solar panels] nes tokiu būdu galite generuoti daugiau galios, bet mums reikėjo sumažinti skerspjūvio plotą, kad ta masė ir ta elektrinė varomoji jėga veiktų taip, kad suteiktų mums pasipriešinimo dalį“, – paaiškino Haddadas.
Įmonei žengiant į orbitą aparatinę įrangą, Kathryn Tobey tapo pirmąja nepriklausoma direktore dabartinėje šešių žmonių valdyboje. Tobey dirbo 34 metus Lockheed Martin, kur galiausiai tapo bendrovės 3 milijardų dolerių vertės kosmoso specialiųjų programų verslo viceprezidente. (Prieš įkurdamas „Albedo“, Haddadas susikirto su „Lockheed Martin“, dirbančiu su kai kuriomis iš tų pačių sistemų.) Šis padalinys atliko aukštųjų technologijų nacionalinio saugumo darbą, įskaitant įslaptintus projektus – būtent tą, į kurį Albedo siekia nukreipti vyriausybę.
„Ji suteikia abi šias supergalias, kurios, mano manymu, yra gana retos, ir gilų techninį supratimą ne tik apie palydovus, bet ir apie mūsų unikalią didelio našumo vaizdo palydovų nišą, ir nacionalinio saugumo klientų santykius bei supratimą apie tą misiją. gerai, – pasakė Haddadas.