Į privatumą orientuota paieškos sistema ir interneto naršyklė Drąsi programinė įranga integruoja paieškos rezultatus į savo „Leo“ pokalbių robotą. Paieškos rezultatai pagrįsti Drąsi paieška API ir Leo yra integruoti į įmonę naršyklė. Bendrovė teigė, kad ši integracija padės vartotojams rasti daugiau naujausios informacijos.
Žmonės gali naudoti šią integraciją norėdami gauti informaciją, pvz., naujausius balus, skaitydami straipsnį gauti daugiau su tema susijusio konteksto ir ieškoti naujausių bei susijusių temų, kad sukurtų socialinės žiniasklaidos įrašus.
Drąsus pabrėžė, kad integracija nukreipta į privatumą, nes įmonė nereikalauja, kad vartotojai prisijungtų. Be to, ji nesaugo jūsų pokalbių su AI pokalbių robotu savo serveryje. Drąsus sakė, kad nenaudoja atsakymų savo modeliui apmokyti. Bendrovė pridūrė, kad pirmiausia siunčia užklausas į anonimizacijos serverį, kad paslėptų vartotojo tapatybę.
Taip pat galite įsigyti Leo Premium 14,99 USD per mėnesį, o tai suteikia jums didesnius tarifų limitus ir prieigą prie naujausių modelių. Bendrovė teigė, kad perkant prenumeratą išduoda neatsiejamus žetonus, kad būtų išvengta bet kokio asmens tapatybės nustatymo.
„Brave“ bandė sukurti savo AI galimybę, kad pritrauktų daugiau vartotojų į savo naršyklę ir paieškos variklį. Įmonė pradėjo veikti AI pagrįsta apibendrinimas savo paieškos produktui praėjusiais metais norėdami parodyti vartotojams atsakymų į paieškos užklausą esmę. Tai taip pat padarė Leo AI asistentas visiems prieinama 2023 m. lapkritį. Balandžio mėnesį bendrovė pristatė AI atsakymų variklis, skirtas ieškoti ir atsakyti į vartotojų užklausas.
Kitos naršyklės, pvz Kraštas, Opera, Arcir SigmaOS turi skirtingą AI integravimą. Tikėtina, kad „Brave“ nori išnaudoti savo pranašumą – turėti naršyklę ir paieškos paketą, kad patobulintų savo produktą.