Indijos fintech startuolis CRED pristatė naują funkciją, kuri padės jos klientams valdyti pinigų srautus ir įgyti gilesnių įžvalgų apie pinigų srautus, nes startuolis siekia paskatinti įsitraukimą teikdamas labai reikalingas asmeninių finansų priemones.
Žinomas pirmiausia dėl savo kredito kortelės sąskaitų apmokėjimo ir vartojimo skolinimo paslaugaBengaluru įsikūręs startuolis imasi asmeninių finansų valdymo, naudodamas naują funkciją, kuri vadinama CRED Money.
CRED Money sujungia vartotojų finansinius duomenis iš visų jų banko sąskaitų, todėl jie gali sekti savo banko operacijas ir pasikartojančius mokėjimus (įskaitant SIP investicijas, nuomą ir darbuotojų atlyginimus) vienoje prietaisų skydelyje. Vartotojai taip pat gali ieškoti sandorių pagal prekybininkus ar kategorijas ir taip pat gali gauti priminimus.
Startuolis teigė, kad ši funkcija naudoja Indijos sąskaitų kaupimo sistemą – finansinių duomenų dalijimosi sistemą, kurią įdiegė Indijos rezervų bankas, kad padidintų skaidrumą ir naudotojų asmeninės finansinės informacijos kontrolę. Ši sistema leidžia vartotojams standartizuotu, užšifruotu kanalu suteikti laikiną, konkrečiam tikslui pritaikytą prieigą prie savo finansinių duomenų keliose institucijose.
Startuolis teigė, kad negaus pinigų iš naujos funkcijos.
CRED, įvertinta 6,4 mlrd, sakė, kad ši funkcija naudoja duomenų mokslo algoritmus, kad analizuotų didelę operacijų, kurias jos naudotojai atlieka keliose paskyrose, apimtį. Platforma siekia paversti šią informaciją trumpomis veiksmingomis įžvalgomis, kurios gali padėti vartotojams nustatyti išlaidų modelius, investavimo galimybes ir finansinio optimizavimo sritis.
CRED teigia, kad beveik 70 % turtingų Indijos gyventojų kovoja su savo finansų suskaidymu į kelias platformas, o tai dar blogiau, nes vidutinis klientas per mėnesį atlieka apie 200 operacijų. Šios administracinės išlaidos gali lemti neoptimalų sprendimų priėmimą ir gali turėti įtakos kredito balams.
„Daugiau pinigų, daugiau problemų”, – sakė CRED įkūrėjas Kunal Shah pareiškime. „Sukūrėme produktą, kuris pagerina kiekvieno pasiturinčio žmogaus santykius su pinigais ir sumažina jų nerimą dėl jų dėl patikimos, įžvalgios patirties“, – pridūrė jis.
Nuo pat savo veiklos pradžios CRED tapo turtingų, kreditingų vartotojų platforma. Tačiau, kaip ir bet kuris kitas demografinis rodiklis, šis taip pat nėra apsaugotas nuo netinkamo finansinio valdymo. Daugelis vartotojų dažnai neperžiūri savo banko išrašų, neatsižvelgia į svarbius bankų pranešimus ir už pavėluotus mokėjimus skiria baudas.
CRED Money, kuris bus paleistas etapais nuo ketvirtadienio, yra naujausias startuolio papildymas. Ji nuolat plečia savo portfelį, neseniai įsigijo Kuverą, investicinių fondų ir akcijų investicijų platforma. CRED produkto kūrimo procesas apima išsamų vidinį testavimą, o naujos funkcijos išbandomos kelis mėnesius prieš išleidžiant klientui. Šis metodas užtikrina, kad platesnę vartotojų bazę pasiektų tik aiškią vertę demonstruojančios funkcijos, sakė CRED vadovai.