EV išlaidos – koks skirtumas yra diena
Tik parašiau prieš tris dienas apie elektromobilių sąnaudų tyrimą, kuriame visos 50 valstijų buvo reitinguojamos pagal penkerių metų elektromobilio nuosavybės ir eksploatavimo išlaidas. Geros naujienos yra tai, kad bendros nuosavybės išlaidos per tą laikotarpį buvo teigiamos (palyginti su panašiu dujomis varomu automobiliu) 48 iš 50 valstijų.
Naujasis Džersis užėmė karūną už labiausiai EV savininkus teikiančią valstiją, siūlydamas, kad po penkerių metų savininkas gali gauti daugiau nei 10 000 USD aplenkdamas savo naftą varančius tautiečius. Šį mėnesį skaičiai sužlugdė, nes valstija nusprendė panaikinti dešimtmečius galiojusią elektromobilių atleidimą nuo pardavimo mokesčio. Be 6,6 procento valstybinio pardavimo mokesčio, elektromobilių pirkėjai taip pat turės sumokėti į valstybės fondą kelių remontui ir kitai paramai valstybės susisiekimo infrastruktūrai apmokėti. Metinis mokestis prasideda nuo 250 USD per metus ir padidėja 10 USD per metus iki 290 USD.
Nauji kaltinimai nuvertė Naująjį Džersį nuo „Top EV State“ ešerių. Remiantis atliktu tyrimu, jis dabar yra trečioje vietoje po Kolorado ir Ilinojaus JDPpower ir pranešė apie tai Automobilių naujienos. Esmė būsimiems elektromobilių pirkėjams Naujajame Džersyje yra ta, kad per penkerius nuosavybės metus sutaupysite nemažą sumą, tik ne tiek, kiek žmonės, kurie savo elektromobilius įsigijo prieš keletą metų.
Skirtingi metai, kitos taisyklės
2004 m. buvo atleistas nuo Naujojo Džersio pardavimo mokesčio perkant elektromobilius, apimantis naujų ir naudotų nulinės emisijos transporto priemonių pardavimą, nuomą ir nuomą. Išimtis taikoma bet kuriai nulinės emisijos transporto priemonei, kurią sertifikavo Kalifornijos oro išteklių valdyba.
Naujasis mokestis, kuris eina į valstybės Transporto patikos fondą, yra ten pat, kur baigiasi valstybiniai dujų mokesčiai. Fondas naudojamas valstybės infrastruktūrai, įskaitant viešąjį transportą, kelius ir tiltus, finansuoti. Kitos valstijos įvedė panašius mokesčius, nes sumažėjo valstybinių dujų mokesčių lėšos dėl padidėjusio transporto priemonių degalų naudojimo efektyvumo. Elektros automobiliai, žinoma, nenaudoja dujų, todėl istoriškai jie į fondą nedalyvavo.
Pranešama, kad Naujojo Džersio komunalinių paslaugų taryba taip pat svarsto dar vieną pakeitimą, kuris padidins elektromobilių savininko išlaidas iš savo kišenės. Šiuo metu valstybė siūlo nuolaidas už įkroviklių įrengimą, šiuo metu 4000 USD. Siūloma jį sumažinti per pusę.
Naujojo Džersio istorija yra įspėjamasis pasakojimas tiems, kurie gyvena su EV. Didžioji dalis finansinio elektromobilio nuosavybės ir naudojimo pranašumų priklauso nuo paskatų ir programų, kurios gali keistis. Pagrindinės išlaidos yra gerai žinomos – elektromobiliai iš pradžių kainuoja brangiau, tačiau daugumoje vietų sutaupoma pinigų, nes elektros variklio efektyvumo kaina yra mažesnė už mylią. Geros naujienos yra tai, kad pirmasis gerėja, nes akumuliatorių kainos mažėja ir konkurencija tarp automobilių gamintojų įkaista. Elektros kaina nuvažiuoti mylią greičiausiai visada bus žymiai mažesnė nei benzino. Kaip sakiau prieš kelias dienas. Matematika gali būti sudėtinga, todėl būtinai atlikite namų darbus, jei šie skaičiai yra svarbi jūsų automobilio pirkimo lygties dalis. Naujausias ir labiausiai