Cheminės medžiagos yra esminiai daugelio pramonės šakų, įskaitant gamybą, žemės ūkį, farmaciją ir statybą, sudedamosios dalys. Ir nors dauguma cheminių medžiagų siuntų gabenamos geležinkeliu, siuntų apimtys rodo būsimą sunkvežimio gatavų prekių paklausą. Tai apima trąšų gabenimą ūkininkams, plastikines dervas automobilių dalių gamintojams, kaustinę sodą celiuliozės ir popieriaus gamintojams ir daugybę kitų chemijos produktų tarpininkams ir galutiniams vartotojams visoje JAV.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Nors JAV chemijos pramonė yra didžiulis tūkstančių įmonių tinklas, daugelis gamyklų yra strategiškai patogioje vietoje Persijos įlankos šalyse. Šis regionas, kuriame gausu žaliavinės naftos ir gamtinių dujų medžiagų, yra chemijos gamybos centras. Didžiausios cheminių medžiagų gamybos valstijos, įskaitant TX, CA, LA, NC, IL, OH, IN, NY, PA ir IA, kartu sudaro apie 66 % visos JAV cheminių medžiagų gamybos. Pasak Amerikos geležinkelių asociacijos (AAR) Savaitės eismo ataskaita, cheminių automobilių krovinių kiekis gegužės 18 d. buvo 4% didesnis nei praėjusiais metais.
Pagal Amerikos chemijos tarybos ekonominių nuotaikų indeksą (ESI), po kritimo 423 ketvirtį, naujų JAV cheminių medžiagų užsakymų skaičius pirmąjį ketvirtį smarkiai išaugo. Daugiau nei pusė (57 proc.) chemijos gamintojų pranešė, kad 124 ketvirtį naujų užsakymų apimtis išaugo. Chemijos gamintojai tikisi, kad per pirmąjį šių metų pusmetį paklausa padidės, o jų įmonės veiklos lygis padidės.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Pasak Baker Hughes, JAV energetikos įmonės praėjusią savaitę sumažino veikiančių naftos ir gamtinių dujų platformų skaičių iki mažiausio nuo 2022 m. sausio mėn. Naftos ir dujų platformų skaičius, ankstyvas plokščių paklausos rodiklis, pernai sumažėjo 15 proc. Hiustono krovinių vežimo rinka, didelė gręžimo vamzdžių, korpusų ir naftos telkinių įrangos tiekėja Vakarų Teksaso Permės baseinui, pranešė apie 17 % mažesnį krovinių kiekį Hiustono–Luboko juostoje, palyginti su praėjusiais metais. Plokštinio maršrutinio pervežimo tarifai šioje juostoje yra 0,37 USD už mylią mažesni nei per metus, vidutiniškai 2,45 USD už mylią.
Praėjusią savaitę vežėjai pranešė apie solidžius prieaugius Indianos valstijoje po to, kai išaugo srautas, išaugęs 0,08 USD už mylią iki 2,54 USD už mylią. South Bend rinkoje tarifai šoktelėjo 0,14 USD už mylią iki 2,53 USD už mylią, o Mineapolio regiono apkrova praėjusią savaitę padidėjo 0,10 USD už mylią iki 2,58 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Plokštinių apkrovų apimtys atitiko sezonines tendencijas pirmąją birželio mėn. laivybos savaitę ir padidėjo 15 % m/m, nors ir 23 savaitės pabaigoje, skaičiuojant iki 2017 m. Plokštinių krovinių apimtys yra 8 % mažesnės nei praėjusiais metais, o įrangos etatai yra 24% mažesni. Praėjusią savaitę bortinių krovinių ir sunkvežimių santykis buvo 5 % mažesnis – 17,94.
Neatidėliotini įkainiai
Praėjusį mėnesį išlikę vienodi, bortinių linijų tarifai praėjusią savaitę padidėjo šiek tiek daugiau nei centu už mylią ir vidutiniškai sudarė apie 2,08 USD už mylią. Šalies vidurkis yra 0,10 USD už mylią mažesnis nei praėjusiais metais, kai praėjusių metų 22-ąją savaitę buvo perkelta 15 % daugiau krovinių.