Logistikos vadovo indeksas (LMI) birželį užfiksavo 55,3, šiek tiek mažiau (-0,3) nuo gegužės mėnesio 55,6. Indeksas augo septynis mėnesius iš eilės ir 10 iš paskutinių 11 mėnesių. Atsargų lygis (+0,8) antrą mėnesį sumažėjo 47,4 procento. Sumažėjus atsargoms, taip pat pastebėjome susijusius atsargų sąnaudų augimo tempo kritimus (sumažėjus 1,6 punkto iki 63,6) ir pastebimą sandėliavimo naudojimo sumažėjimą (11,4 punkto iki 52,6). Šį sulėtėjimą neutralizuoja sumažėjęs sandėliavimo pajėgumas (-3,0) ties 52,6 ir transportavimo pajėgumas (-7,3), kuris buvo 50,0 – pirmą kartą ši metrika pašalinta iš plėtimosi nuo 2022 m. kovo mėn., kuris buvo paskutinis. mėnuo iki krovinių nuosmukio pradžios rimtai.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Anot Zaco Rogerso iš Kolorado valstijos universiteto: „Jei ši tendencija tęsis – kaip ir galima tikėtis artėjant piko sezonui – būtų patogu pavadinti krovinių vežimo nuosmukio, kuris pramonę apėmė nuo 2022 m. pavasario, pabaiga. Krovinių gabenimo nuosmukis. techniškai dar nesibaigė, bet taip gali atrodyti atsigavimo pradžia.
LMI balas apjungia aštuonis unikalius logistikos pramonės komponentus, įskaitant atsargų lygį ir išlaidas, sandėliavimo pajėgumus, panaudojimą ir kainas bei transportavimo pajėgumus, panaudojimą ir kainas. LMI apskaičiuojamas naudojant difuzijos indeksą, kuriame bet koks rodmuo virš 50,0 rodo, kad logistika plečiasi; mažesnis nei 50,0 rodmuo rodo, kad logistikos pramonė traukiasi. Naujausi LMI rezultatai apibendrina tiekimo grandinės specialistų atsakymus, surinktus 2024 m. balandžio mėn.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Sausų furgonų krovinių skaičius sumažėjo po ankstesnės savaitės mažmeninės prekybos paskatinto padidėjimo ir sumažėjo 14 % m/m ir 3 % per metus. Praėjusios savaitės apimtys buvo 13 % didesnės nei 29 savaitės lygis per pastaruosius septynerius metus, neįskaitant pandemijos paveiktų 2020 ir 2021 metų. Vežėjų įrangos stulpai daugiausia buvo plokšti, todėl sauso furgono krovinio ir sunkvežimio santykis (LTR) sumažėjo 14 % m/m iki 4,00, trečias didžiausias LTR nuo 2016 m., aplenkęs tik 2020 ir 2021 m.
Tiesioginio pervežimo momentiniai tarifai
Pasibaigus liepos 4 d. sezoniniam pikui, per pastarąsias dvi savaites sausųjų furgonų maršrutinio vežimo tarifai sumažėjo beveik 0,05 USD už mylią. 1,65 USD už mylią, šalies vidutinis sausųjų furgonų vežimo tarifas buvo 1% mažesnis nei praėjusiais metais. DAT 50 populiariausių eismo juostų, remiantis perkeltų krovinių kiekiu, sumažėjo 0,02 USD už mylią iki 2,06 USD už mylią ir liko 0,41 USD už mylią daugiau nei šalies vidurkis.