Kadangi „Airbnb“ yra 7,7 mln. sąrašų, o „Booking.com“ – 7,2 mln. atostogų namų, gali būti sunku žinoti, kuri platforma geriausiai tinka jūsų atostogų nuomai. Ir Airbnb, ir Booking.com turi savo privalumų, tačiau suprasdami jų skirtumus galite priimti pagrįstą sprendimą. Šiame tinklaraščio įraše bus palygintos „Airbnb“ ir „Booking.com“, kad galėtumėte nuspręsti, kuri platforma labiau tinka jūsų konkrečiai nuomai.
Kuo skiriasi Booking.com ir „Airbnb for Vacation Rentals“?
Lyginant Booking.com ir Airbnb, esminiai skirtumai slypi jų verslo modeliuose ir siūlomuose apgyvendinimo tipuose. Booking.com orientuojasi į platų apgyvendinimo paslaugų asortimentą, įskaitant viešbučius, nakvynės namus ir atostogų nuomą, skirtą tradicinėms kelionėms. Tai palengvina tiesioginį užsakymą ir dažnai teikia papildomų paslaugų, tokių kaip automobilių nuoma ir skrydžiai.
Kita vertus, „Airbnb“ yra orientuota į unikalius, dažnai asmeniškai priimamus namus ir patirtį, leidžiančią keliautojams pasinerti į vietos kultūrą. Ši platforma skatina bendrauti su šeimininkais ir dažnai yra patraukli tiems, kurie nori „gyventi kaip vietinis“. Nors abi platformos aptarnauja kelionių pramonę ir teikia tuos pačius patogumus, jų požiūris į apgyvendinimą ir svečių bendravimą išskiria jas ir siūlo potencialiems svečiams skirtingus pasirinkimus.
Mokesčiai
Tiek Booking.com, tiek Airbnb apima papildomus mokesčius, kurie gali turėti įtakos ir šeimininkams, ir svečiams. Suprasti šiuos mokesčius svarbu priimant sprendimus dėl biudžeto ir nakties kainos, kurią taikote svečiams. Toliau pateikiamas mokesčių, kurie gali būti taikomi, tipų suskirstymas:
Booking.com
- Mokestis svečiui: Nėra.
- Šeimininko mokestis: Priėmimo mokestis yra 10–25 % visos užsakymo kainos ir skiriasi priklausomai nuo jūsų nuosavybės vietos. Vidutiniškai šeimininkai gali tikėtis sumokėti 15% komisinį mokestį Booking.com.
- Mokestis už kredito kortelę: Nėra kredito kortelės apdorojimo mokesčio. Tačiau Booking.com reikalauja saugaus mokėjimo būdo.
Airbnb
„Airbnb“ leidžia šeimininkams pasirinkti tarp padalytų kainų modelio arba tik prieglobos modelio už rezervavimo mokesčius.
- Padalinto mokesčio kaina:
- Svečiai: 12-20 proc.
- Tik šeimininkas:
- Svečiai: nėra
- Kredito kortelės mokestis: Nėra. Tačiau „Airbnb“ paslaugų mokesčiai yra didesni, kad tai kompensuotų.
Atšaukimo taisyklės
Svarbu suprasti, į ką vis dar turite teisę kaip šeimininkas, jei svečias atšaukia rezervaciją, kad išvengtumėte galimo pajamų praradimo. Štai tiek Booking.com, tiek Airbnb atšaukimo taisyklės:
Booking.com
- Visiškai lankstus: Mokėti reikia, kai jie lieka jūsų namuose. Todėl svečiai gali atšaukti bet kada per nustatytą nemokamo atšaukimo laikotarpį.
- Pasirinktinis: Šeimininkai gali rankiniu būdu pasirinkti, kiek laiko svečiams leidžiama atšaukti nemokamai. Šeimininkai taip pat gali pasirinkti išankstinio apmokėjimo būdą užsakymo metu ir nuspręsti, kiek svečias turės sumokėti už atšaukimą, atsižvelgdamas į tai, kiek toli jis yra iki registracijos.
- Užstatas arba išankstinė autorizacija: Panašiai kaip užstatas, svečias bus apmokestintas nustatyta suma pagal jūsų nustatytą išankstinio apmokėjimo politiką.
Airbnb
- Likus 48 valandoms ar mažiau iki registracijos: 50% nakvynių kainos svečias neapsistojo.
- 48 valandos iki 30 dienų iki registracijos: 25% visos užsakymo kainos.
- 30 ar daugiau dienų: 10% visos rezervacijos
- Ilgalaikės viešnagės: Jei svečias rezervavo ilgiau nei 28 dienas, atšaukimo mokesčiai bus procentinė dalis nuo negrąžinamos užsakymo dalies iki 30 dienų nuo atšaukimo datos.
Priimančiojo kompiuterio apsauga
Nors incidentai yra reti, svarbu žinoti, kad esate kaip šeimininkas, jei svečio viešnagės metu patirtumėte žalos ar sužeidimų. Štai Booking.com ir Airbnb prieglobos apsaugos politika:
Booking.com
- Atsakomybė: Booking.com nesuteikia šeimininkams atsakomybės apsaugos. Tačiau platforma bendradarbiauja su Zurich Insurance Company Ltd, siekdama užtikrinti iki 1 000 000 USD atsakomybės apsaugą. Įsitikinkite, kad likote „pasirinkę“ šią paslaugą.
Airbnb
- Airbnb AirCover:
- Apsauga nuo žalos: „Airbnb“ apsaugo šeimininkus nuo iki 3 000 000 USD vertės žalos jų nuomai ar daiktams.
- Atsakomybės apsauga: „Airbnb“ šeimininkai yra apsaugoti iki 1 000 000 USD už trečiųjų šalių pretenzijas dėl kūno sužalojimo ar sugadinimo svečių turtui viešnagės metu.
Nors „Airbnb“ aiškiai šviečia šeimininko apsaugos srityje, tiek Booking.com, tiek Airbnb aprėptis turi spragų. Todėl svarbu investuoti į trečiosios šalies draudimą, kad visiškai apsisaugotumėte kaip šeimininkas.
„Airbnb“ svečių demografija
Lyginant Booking.com ir Airbnb svečių demografinius rodiklius, galima pastebėti keletą ryškių skirtumų.
Booking.com
Booking.com linkusi pritraukti labiau tradicinį keliautojų profilį, kuris teikia pirmenybę patogumui ir konkurencingoms kainoms. Ši platforma yra populiari tarp verslo keliautojų ir asmenų, ieškančių trumpalaikio nakvynės, todėl sulaukiama įvairių svečių, pirmiausia iš didžiųjų miestų ir tarptautinių vietų.
Airbnb
„Airbnb“ kreipiasi į jaunesnį tūkstantmetį ir Z kartos demografiją, kuri vertina unikalią patirtį ir vietinę kultūrą. Daugelis svečių ieško namus primenančios aplinkos, kuri gali apimti ištisus namus arba unikalias erdves, tokias kaip nameliai medyje ir nameliai. Dėl šios atrakcijos „Airbnb“ yra populiarus pasirinkimas šeimos atostogoms ir ilgesnėms viešnagėms.
Be to, „Airbnb“ svečiai dažnai teikia pirmenybę šeimininkų bendravimui, ieško suasmenintų rekomendacijų ir labiau įtraukiančių kelionių patirties. Šių skirtumų supratimas gali padėti šeimininkams pritaikyti savo pasiūlymus, kad jie geriau atitiktų atitinkamų svečių demografinių rodiklių lūkesčius.
Turto tipai
Booking.com ir Airbnb siūlomų nuosavybių tipai labai skiriasi. Nors abi platformos siūlo įvairų apgyvendinimo pasirinkimą, šių savybių pobūdis ir savybės dažnai atspindi skirtingą svečių kelionių filosofiją.
Booking.com
- Viešbučiai: Tradiciniai viešbučiai, įskaitant prabangius ir nebrangius variantus, siūlo standartizuotus į viešbutį panašius patogumus.
- Moteliai: Patogus sustojimas prie greitkelių su pagrindinėmis paslaugomis.
- Nakvynės namai: nebrangūs bendri būstai, kurie pritraukia jaunesnius keliautojus.
- Aptarnaujami butai: Įrengti butai su į viešbutį panašiomis paslaugomis, puikiai tinkantys verslo kelionėms ir ilgesniam laikui.
Airbnb
- Visi namai: Pilnai įrengtos erdvės, suteikiančios svečiams visus namų patogumus, tinkamos šeimoms ir grupėms.
- Unikalios viešnagės: tokios nuosavybės, kaip nameliai medžiuose, jurtos ir apželdinimo erdvės, kurios siūlo unikalią patirtį.
- Privatūs kambariai: Tai atskiri kambariai šeimininko namuose. Svečiai dalijasi bendromis erdvėmis, tokiomis kaip virtuvė ir svetainė.
Svečio ID patvirtinimas
Svečio ID patvirtinimas padeda sustiprinti pasitikėjimą nuomos atostogoms pramonėje ir užkirsti kelią nesąžiningiems užsakymams. Naudodamos įvairius tikrinimo metodus, platformos gali užtikrinti, kad asmenys būtų tokie, kokie jie teigia esą, taip skatinant saugesnę sąveiką ir apsaugodamos nuomos proceso vientisumą.
Booking.com
Booking.com įgyvendina nesudėtingą patvirtinimo procesą, kurio metu daugiausia dėmesio skiriama svečių tapatybės duomenų rinkimui užsakymo procedūros metu. Tai gali būti paso informacija arba vyriausybės išduotas asmens tapatybės dokumentas, kuris padeda patvirtinti svečio tapatybę įsiregistruojant. Nors šis metodas gali atrodyti veiksmingas, jis įpareigoja svečius aktyviai pateikti savo duomenis, o tai kartais gali atgrasyti nuo galimų užsakymų, jei jie suvokia, kad procesas yra sudėtingas.
Airbnb svečio ID patvirtinimas
„Airbnb“ imasi aktyvesnio požiūrio į svečių patvirtinimą, siūlydama įvairias identifikavimo parinktis. Svečių gali tekti pateikti vyriausybės išduotą asmens tapatybės dokumentą arba užbaigti veido patvirtinimą naudojant asmenukės realiuoju laiku procesą. Šis metodas pagerina šeimininkų ir svečių saugumą, nes jis ne tik patikrina svečio tapatybę, bet ir sukuria patikimą patikrintų vartotojų duomenų bazę.
Svečių atsiliepimai
Svečių atsiliepimai vaidina svarbų vaidmenį formuojant jūsų atostogų būsto reputaciją. Šios apžvalgos suteikia būsimiems svečiams įžvalgų apie tai, ko tikėtis išsinuomoti, o šeimininkai – pasiūlymų, kaip pagerinti savo paslaugas. Nagrinėdami, kaip kiekviena platforma tvarko ir pateikia svečių atsiliepimus, galime geriau suprasti niuansus, kurie lemia keliautojų pasirinkimą.
Booking.com
Platformoje taip pat naudojama balų sistema, suteikianti bendrą įvertinimą, apjungiantį įvairius patirties aspektus. Svečiai turi tris mėnesius nuo išsiregistravimo pateikti atsiliepimą. Booking.com retkarčiais pašalins atsiliepimus praėjus 36 mėnesiams.
Airbnb
„Airbnb“ veikia pagal abipusės peržiūros sistemą, kurioje svečiai ir šeimininkai gali palikti atsiliepimus vieni kitiems. Atsiliepimai skelbiami, kai abi šalys parašo atsiliepimą arba praėjus 14 dienų.
Potencialios pajamos
Tiek Booking.com, tiek Airbnb šeimininkams siūlo skirtingus pranašumus, kurie leidžia gauti įvairių pajamų. Tačiau gaunamos pajamos gali skirtis atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip vieta, nuosavybės tipas ir svečių demografiniai rodikliai. Žemiau palyginame galimas pajamas iš kiekvienos platformos.
Booking.com
Booking.com aptarnauja įvairius keliautojus – nuo verslo profesionalų iki šeimų. Ši plati auditorija reiškia, kad šeimininkai gali patirti didesnį užimtumą, ypač miestuose ar turistų pamėgtuose regionuose.
Be to, platformos kainodaros modelis yra lankstesnis, todėl šeimininkai gali nustatyti dinamiškus tarifus pagal paklausą, o tai gali padidinti uždarbį sezono metu. Tačiau Booking.com paslaugų mokesčiai gali paveikti bendrą šeimininkų pelno maržą, todėl norint išlaikyti konkurencingumą, reikia kruopštaus kainų nustatymo strategijų.
Įvairiose ataskaitose teigiama, kad vidutinės Booking.com šeimininkų pajamos per metus nukrenta nuo 29 000 iki 32 000 USD.
„Airbnb“ pajamų potencialas
„Airbnb“ yra didžiausia atostogų nuomos platforma, turinti beveik 8 mln. Jo specializacija yra unikali apgyvendinimo patirtis, kuri dažnai pritraukia svečius, ieškančius žavingo nakvynės ar vietinių įžvalgų. Tai leidžia šeimininkams imti priemoką už neįprastą nuosavybę, pvz., namelius medžiuose ar vilas prie jūros.
Be to, platforma skatina apsistoti ilgiau, taikant mėnesines nuolaidas, kurios gali padidinti pajamų stabilumą. Tačiau „Airbnb“ užimtumo rodikliai gali skirtis priklausomai nuo nuosavybės stiliaus ir vietos. Ippei.com duomenimis, vidutinės mėnesinės Airbnb šeimininko pajamos Jungtinėse Valstijose yra 4 997,09 USD. Žinoma, tai labai skiriasi priklausomai nuo jūsų turto vietos.
Sąrašas abiejose svetainėse su Mashvisor
Šeimininkai, norintys maksimaliai padidinti savo nuomos pajamas tokiose platformose kaip Booking.com ir Airbnb, gaus naudos iš Mashvisor atostogų nuomos valdymo programinės įrangos. Naudodami Mashvisor, vartotojai gali lengvai kurti ir redaguoti kelis nekilnojamojo turto sąrašus abiejose platformose naudodami vieną prietaisų skydelį ir supaprastinti valdymo užduotis.
Programinė įranga taip pat siūlo tokias funkcijas kaip:
Šie įrankiai įgalina šeimininkus geriau optimizuoti savo veiklą ir padidinti pelningumą su minimaliomis pastangomis. Integruodami Mashvisor į savo darbo eigą, šeimininkai gali efektyviai pritraukti potencialius svečius, tuo pat metu kontroliuodami savo nuosavybę.
Airbnb prieš Booking.com: paskutinės mintys apie jūsų nuomos verslą atostogoms
Tiek Booking.com, tiek Airbnb siūlo šeimininkams ir nekilnojamojo turto savininkams galimybę užsidirbti pinigų iš savo nekilnojamojo turto, kurių kiekvienas turi unikalių pranašumų ir iššūkių. Galiausiai šeimininko sėkmė bet kurioje platformoje priklausys nuo daugybės veiksnių, tokių kaip nekilnojamojo turto vieta, nuomos tipas, kainodaros strategijos ir svetingumo įgūdžiai.
Nepriklausomai nuo to, kurią platformą pasirinksite, puikios svečių patirties teikimas ir konkurencingų kainų palaikymas gali lemti ilgalaikę sėkmę nuomos atostogoms pramonėje. Atlikite savo tyrimus, supraskite savo tikslinę auditoriją ir prisitaikykite prie pokyčių rinkoje. Nuolat tobulindami ir pritaikydami prieglobos strategijas, galite išlikti prieš konkurentus ir išlaikyti pelningą trumpalaikės nuomos verslą.
Žinoma, visada siūlome nedėti visų kiaušinių į vieną krepšelį, o savo namus pateikti keliuose kanaluose. Kuo daugiau vietų įtrauksite į sąrašą, tuo daugiau žvilgsnių pamatysite savo nuosavybę – ir galiausiai daugiau užsakymų bei pajamų!