Taip ilgai mums buvo pasakyta, kad parduodant savo namus viskas turi būti neutrali, kad patiktų kuo plačiausiems žmonėms. Bet kas, jei mums to nereikia?
Norėdami šiandien išskirti savo namus, jums gali tekti galvoti kaip pavyzdiniam namų interjero dizaineriui. Kai einate per modelį, labai aišku, kas, jų nuomone, yra jų pirkėjas. Vienų namų miegamajame yra traukinio tema, kuri šaukia mažas berniukas. Kitas yra parduodamas tūkstantmečio porai. Dar kitame modelyje nėra vaikų ženklo; Vietoj to yra vyno kambarys, kuriame būtų žaidimų kambarys. O apatinio aukšto miegamasis buvo dekoruotas kaip šilta ir kviečianti svečių erdvė.
Galite pritaikyti šias idėjas savo namuose, kad galėtumėte jį parduoti.
Tūkstantmečiai
Kai bandote pritraukti tūkstantmečio pirkėjus: „Tai neturėtų būti tavo močiutės namai“, – sakė Zing pateikė Quicken Loans. „Reikia dingti smulkmenos, gėlėti tapetai ir dulkės. Įrengimas yra būtinas, ypač reklamuojant tūkstantmečio būsto pirkėją. Daugeliui šios kartos atstovų tai bus pirmas kartas, kai jie perka būstą. Inscenizacija suteiks jiems vaizdą, kaip jie galėtų gyventi šioje erdvėje.
Pasak Paige Elliott, nekilnojamojo turto agento Dave'o Perry-Miller Real Estate Park Cities mieste, Teksase, tūkstantmečiai „nori tos žavingos išvaizdos, kuri galėtų būti filme“, sakė Minesotos „StarTribune“.. „Jiems tai patinka, nes jie jauni ir nori tokio gyvenimo būdo. Tai reiškia švarias linijas, modernią spalvų paletę ir neperkrautą erdvę.
Jaunos šeimos
Triratis kieme. Stilinga aukšta kėdė, pritraukta prie virtuvės stalo. Vaikiška lovelė teminiame miegamajame. Visi jie rodo, kad namai yra draugiški šeimai. Jei esate rajone, kuriame yra daug jaunų šeimų, arba tai, ką jūs bandote pritraukti, bet jūsų namai nekelia tokio jausmo, galite imtis tam tikrų veiksmų.
Pradėkite nuo to triračio, aukštos kėdės ir lovelės (jei reikia, pasiskolinkite!). Tada paimkite pavyzdį iš tų pavyzdinių namų ir išimkite teptuką. Sukurkite darželį ar mažo vaiko kambarį, kuriame būtų „Awww“, ir jau pusiaukelėje.
Taip pat padeda dalijama informacija apie vietines mokyklas, įskaitant vietines ikimokyklines įstaigas ir rekomenduojamus darželius. Nors pirkėjai gali atlikti savo tyrimus, kad surastų dalį šios informacijos, jie tikrai įvertins, jei ji jiems bus perduota – ir tai tikrai padarys jūsų namus įsimintinais.
Pensininkai/Kelių kartų
„Kūdikių bumo vaikai arba išeina į pensiją, arba sulaukia pensinio amžiaus, ir jie greitai tampa tuščiais lizdais“, – sakė HGTV žvaigždė Christina Hall, laidoje „Irish Realty & Cooreman Properties“. „Šie senstantys amerikiečiai nori sumažinti jų skaičių, nes jiems nebereikia arba nebereikia savo penkių miegamųjų dviejų lygių namų. Namas, kuris geriau atitinka jų dabartinį gyvenimo būdą, yra daug patrauklesnis, ypač jei tai reiškia, kad jiems nereikia persikelti į senelių namus.
Tai suteikia jums puikią galimybę paversti savo namus šio tikslo magnetu. Pirmame aukšte pagrindinis liukso numeris yra labai svarbus, bet jei jo neturite, galbūt turite svečių miegamąjį, kurį būtų galima paversti šeimininku. Pirmojo aukšto svečių miegamasis taip pat galėtų būti įrengtas kaip uošvės liukso numeris, kuris patiktų kelių kartų namų ūkiui, o tai populiarėja visoje šalyje.
Atnaujindami, kad pritrauktumėte kūdikių bumo žmones, sutelkite dėmesį į mažai priežiūros reikalaujančias funkcijas. „Boomers mėgsta modernius prietaisus, kurių jiems nereikės taisyti, kiemą, kurį lengva prižiūrėti, energiją taupančius langus ir duris, kad sutaupytumėte sąskaitas už šildymą, ir didelį atvirą grindų planą, kuriame yra daug erdvės ir natūralios šviesos. “, – sakė El Moussa.
Nors jūsų namai gali neatitikti šio standarto 100%, yra dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jie būtų patrauklesni, ypač kieme. Žolės keitimas į velėną arba trinkelių trinkelių keitimas, siekiant „sumažinti kiemo darbus“, yra gera pradžia.