
Sakyčiau, tai yra dažniausiai profesionalių scenos žaidėjų klausimai kasdien! Iš pažiūros jūs tikrai galite suprasti, kodėl klausimas keliamas nuolat. Yra daug priežasčių, dėl kurių reikia palaikyti nuosavybės pastatymo procesą prieš pateikiant jį viešai peržiūrėti. Pažvelkime į keletą iš jų.
Kas perka?
Nesvarbu, ar žinai, ar tiki, tai tiesa; pirkėjas nustatys, AR jūsų namas bus parduotas, kada jis bus parduotas ir už kokią kainą. Jūs galite turėti savo viltis, norus ir svajones, bet galiausiai galia priklauso pirkėjui. Puikus rengimo profesionalas žino, kurie demografiniai rodikliai greičiausiai įsigys jūsų turtą, ir atsižvelgdamas į tai pateiks rekomendacijas. Didžiausias nekilnojamojo turto pirkimo demografinis rodiklis šiandien yra tūkstantmečiai. Jaunesni šios genties nariai vis dar gali teikti pirmenybę nuomai, tačiau sulaukę 30-ies ir pradėję įsikurti, jie nori savo puikaus namo varianto.
Jie nori persikelti pasiruošę. Kodėl? Spaudimas studentų skolos jau kelia nerimą, jie iškrapšto kuo daugiau pradinio įnašo ir tiesiog neturi papildomų pinigų srautų, kuriuos galėtų investuoti į „sutvarkymą“ dalykų, kurių jūs negalėtumėte padaryti. Kitas veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti, yra tai, kad ši žmonių grupė nenori būti „pasidaryk pats savaitgalio kariai“; jie nori linksmintis savaitgaliais! Be to, jie neturi įgūdžių dirbti ir nėra suinteresuoti mokytis, kaip tai atlikti!
Galbūt baigėte įsigyti šį turtą, bet jiems tai yra nauji namai. Jie nori, kad tai atrodytų ir jaustųsi nuo pat pradžių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad jie nori pajusti naują, todėl dauguma jų yra pasirengę mokėti daugiau pinigų, kad tai gautų. Tai jums reiškia štai ką: jei nuspręsite pateikti savo turtą į rinką „tokį, koks jis yra“, rizikuojate a) būti rinkoje ilgiau nei norite arba b) gauti pasiūlymų už mažesnę kainą, nei tikitės.
Inscenizacija yra vienintelė išmatuojamą vertę turinčio turto pardavimo paslauga
Nesvarbu, ar rinka karšta, šalta ar abejinga, inscenizacija yra galingas rinkodaros įrankis, kurio niekada nereikėtų nuvertinti dėl pinigų sąnaudų. Jei norite maksimaliai padidinti savo investicijų grąžą, kodėl nepadarytumėte savo namų labui, ką darytumėte, jei parduotumėte ką nors kita! Pavyzdžiui, jūsų automobilis? Ar nevalysite, netaisytumėte ir nenublizgintumėte, kad jis atrodytų kaip naujas?
Didžiausia daugelio žmonių investicija yra į nekilnojamąjį turtą. Parduodant jie nori kuo daugiau pinigų per trumpiausią laiką be jokių pastangų ir pinigų!?? Tikrai kas tai daro? 97% būsimų pirkėjų pirmiausia žiūri į internetą, o tai reiškia, kad jums reikia nuostabių nuotraukų, kad sudomintumėte ir patektumėte į sąrašą, kurį būtina pamatyti. Nežaiskite equity jeopardy™ su savo investicijomis! Jūsų konkurentai yra nauji namai – jūsų namai taip pat turi atrodyti ir jaustis!
To nepadarius, tęsis tūkstantmetis.