
Visame pasaulyje viešosioms sveikatos priežiūros sistemoms buvo sunku atkurti popandemiją, o ypač vis senstantys Vakarų šalių gyventojai daro spaudimą paslaugoms, ypač JK, kur „NHS išgyvena krizę“ yra nuolatinė žiniasklaidos antraštė. . Dėl to privačios įmonės, kurių daugelis naudoja technologijas, mato rinkos spragą. Atsižvelgdama į tai, „Cera“, patentuota programinės įrangos platforma ir sveikatos priežiūros namuose paslaugų teikėja JK, surinko 150 mln. USD skolos ir nuosavybės mišinio. Bendrovė teigė, kad didžioji jų dalis yra skola, tačiau atsisakė padalyti ir taip pat nepritarė savo vertinimui.
Turą vedė fondai, susiję su „BDT & MSD Partners“ ir „Schroders Capital“, siekdami išplėsti „Cera“ platformą. Bendrovė teigia, kad tai labai pagrįsta AI, naudojant patentuotą modeliavimą, pagrįstą jos pačios duomenimis, nors ji pripažįsta, kad naudoja tiek Google Gemini AI platformos, tiek Microsoft ChatGPT versijos soma aspektus.
2022 m. „Cera“ surinko 320 mln. USD (260 mln. GBP) per nuosavybės ir skolos finansavimo etapą, padalintą maždaug 50/50.
„CrunchBase“ duomenimis, ji turi 14 investuotojų. Iki šiol atpažįstami investuotojai į akcijas yra „Earlymarket“, „Guinness Ventures“, „DigitalHealth“. „London Accelerator“ ir ilgametis JK investuotojas Robinas Kleinas.
„Cera“ atstovas pridūrė, kad nors tai dar turi atsispindėti viešai pateiktose ataskaitose, 2023 m. įmonės EBITA buvo teigiamas, o 2024 m. laisvųjų pinigų srautas tapo teigiamas, todėl yra „vis labiau savarankiškas verslas“. galėtų padidinti šią skolą.
Interviu su TechCrunch dr. Benas Maruthappu MBE, Cera įkūrėjas ir generalinis direktorius, sakė: „Mes siekiame pelningumo, be to, mes labai pasenę, kaip naudojame savo technologijas ir dirbtinį intelektą, ir išplėtėme daugiau paslaugų. namuose“.
Cera slaugytojai naudoja jos programą planuodami savo darbą ir registruodami paciento simptomus. Naudodama savo dirbtinio intelekto modeliavimą, Cera gali paimti tuos nestruktūrizuotus duomenis (pavyzdžiui, „pacientas nukrito naktį“ ir t. t.) ir panaudoti juos, kad nuspėtų, ar pacientams gali kilti didesnė ligos ar sužalojimo rizika. Bendrovė teigia, kad dėl to hospitalizacija sumažėjo iki 70%, pacientų kritimų skaičius sumažėjo 20%, o išrašymas iš ligoninės buvo iki penkių kartų greitesnis, sakoma jos pranešime.
Bendrovė iki šiol surinko daugiau nei 407 mln. USD, derindama nuosavą kapitalą ir skolą.
JK konkurentai yra „Home Instead“ ir „Bluebird Care“, kurie savo darbuotojams vadovauti naudoja nepatentuotas programėles. JAV artimiausi „Cera“ palyginimai yra „Signify Health“ ir „CVS Health“, kuriuos abu įsigijo „CVS Health“, įtraukta į „Nasdaq“ sąrašą. Kitas yra „Honor“, kuris iki šiol surinko 625 mln.
Maruthappu sakė: „Mes mažiname NHS spaudimą ir palaikome jai daugiau galimybių prižiūrėti kitus pacientus. Mes taip pat išsiplėtėme į kitas paslaugų linijas, tokias kaip slaugos paslaugos, fizioterapija, mokymosi sutrikimai, fizinė negalia ir psichikos sveikatos paslaugų teikimas namuose. Taigi mes esame daug visapusiškesni sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai namuose.
Jis taip pat teigė, kad dirbtiniu intelektu grindžiamas verslo aspektas buvo pagrįstas jos renkamais duomenimis: „Kitas pagrindinis pranašumas yra tai, ką darome su technologijomis, konkrečiau AI… Mes registruojame informaciją apie pacientus iš tų apsilankymų mūsų programėlėje. tai mums dabar yra vienas didžiausių sveikatos priežiūros namuose duomenų rinkinių pasaulyje, neabejotinai didžiausias Europoje, ir mes galėjome analizuoti tą duomenų rinkinį įvairiais būdais, kad sukurtume algoritmus, algoritmus, susijusius su Kažkas nukris anksčiau nei jie.
„Mes galime numatyti daugiau nei 80% kritimų likus savaitei iki jų įvykimo. Tai statistiškai reikšminga… Taigi dėl mūsų dirbtinio intelekto algoritmo mes iš tikrųjų sumažiname kritimus daugiau nei 20 %… Taip pat galime numatyti maždaug 83 % hospitalizacijų likus savaitei iki jų įvykimo… tai sumažina hospitalizacijų skaičių iki 70 %“, – sakė jis.
Savo pareiškime Robas Platekas, BDT & MSD partneris ir pasaulinis kredito vadovas, sakė: „„ Cera “pasiekė stipraus augimo, nes įrodė savo sugebėjimą panaudoti technologijas, kad būtų užtikrinta išskirtinė priežiūra. Manome, kad Cera yra gerai pasirengusi toliau plėsti savo verslą.
„Cera“ teigia, kad ji yra didžiausia JK sveikatos priežiūros paslaugų teikėja, nepriklausanti NHS, apimanti apie 30 milijonų žmonių, 10 000 slaugytojų ir slaugytojų bei dirbanti su daugiau nei 150 vietinių vyriausybių ir dviem trečdaliais NHS integruotų priežiūros sistemų.
Taip pat teigiama, kad JK konsultacinės įmonės „Faculty“ atlikta nepriklausoma analizė parodė, kad „Cera“ dirbtinio intelekto vadovaujamas sveikatos priežiūros namuose modelis JK sveikatos priežiūros sistemai sutaupo 1 milijoną svarų per dieną.
Akivaizdu, kad „Cera“ nori išvengti sveikatos priežiūros įmonių, tokių kaip „Babylon Health“ – visiškai kitokio verslo, kuris bankrutavo ir buvo parduotas dalimis po to, kai bandė teikti sveikatos priežiūros paslaugas per tiesiog pokalbių robotą, sutepimo.