
Prancūzijos startuolių „Riot“ surinko 30 milijonų dolerių vertės B serijos turą, kai 2024 m. Pasiekė 10 milijonų dolerių metines pajamas. Iš pradžių daugiausia dėmesio buvo skiriama darbuotojų švietimui apie kibernetinio saugumo riziką, bendrovė dabar nori žengti dar vieną žingsnį toliau ir paslėpti darbuotojus, kad jie sumažintų savo atakos paviršių.
„Left Lane Capital“ veda šiandienos raundą kartu su esamais investuotojais „Y Combinator“, „Base10“ ir „FundersClub“ dar kartą dalyvauja. Iš to, ko išmoko „TechCrunch“, „Riot's“ po B serijos turo pasiekė 170 milijonų dolerių vertę po pinigų.
„Riot“ iš pradžių pradėjo nuo netikrų sukčiavimo kampanijų. Darbuotojai reguliariai gauna el. Laiškus, kurie atrodo kaip tikri el. Laiškai. Tačiau jie yra skirti apgauti darbuotojus spustelėdami nuorodas ir įvesti asmeninę informaciją.
Tokiu būdu darbuotojai sužino, kad jie turėtų būti įtartinesni dėl gaunamų el. Laiškų. Laikui bėgant, bendrovė pridėjo kitą švietimo turinį su draugišku saugumo pokalbių plėvele, vadinamu Albertu. Jį galima pasiekti „Slack“ ir „Microsoft“ komandose.
Ši strategija iki šiol veikė gerai, nes „Riot“ šiuo metu bendrauja su milijonu darbuotojų iš 1500 bendrovių. Tarp klientų yra „L'Occitane“, „Deel“, „Intercom“ ir „Le Monde“. (Prieš porą metų „Riot“ dirbo tik su 100 000 darbuotojų.)
Ir vis dėlto kibernetiniai incidentai vis dar auga su plačiai paplitusiomis pasekmėmis. Naujausias pavyzdys yra „Change Healthcare“ duomenų pažeidimas, turintis įtakos 190 milijonų amerikiečių ir pradedant nuo pažeistų įgaliojimų dėl vartotojų paslaugų. Darbuotojas pakartotinai panaudojo tą patį savo asmeninės sąskaitos slaptažodį ir pakeisti „Healthcare“ „Citrix“ portalą – „Citrix“ taip pat nebuvo daugiafaktoriaus autentifikavimo.
Štai kodėl „Riot“ nori augti ne tik švietimo darbuotojams. „Mūsų darbas yra žiūrėti į darbuotojų laikyseną. Ar jie suaktyvina daugiafaktoriaus autentifikavimą? Ar jų išmaniajame telefone jie turi saugų kodą? Ar jų privatumo nustatymai „LinkedIn“ nėra per daug leistini? Yra daugybė dalykų, kuriuos darbuotojai gali įdiegti, kurie paprastai apsunkins įsilaužėlių gyvenimą “, -„ TechCrunch “pasakojo„ Riot “įkūrėjas ir generalinis direktorius Benjaminas Netteris.
Kitą produktą „Riot“ vadina darbuotojų saugumo laikysenos valdymo platforma. Tai taps centrine kabina, skirta valdyti saugumą darbuotojo lygiu. Nors yra daug laikysenos valdymo sprendimų, „Riot“ mano, kad darbuotojai buvo per ilgai apleisti.
Štai kur jis atitiktų kibernetinio saugumo kraštovaizdį, pagrįstą bendrovės pikio deniu:
„Tai, ką mes kuriame su platforma laikysena “, – sakė Netteris.
Po to „Riot“ paslėps darbuotoją, kad čia pakeistų nustatymą, suaktyvins ten daugiafaktoriaus autentifikavimą. „Tai yra smulkmenos, kurias galite padaryti, ir tai užtruks minutę ar dvi, ir tai iš esmės apsunkins įsilaužėlių gyvenimą“, – pridūrė Netteris.
Tai bus įdomus „Riot“ iššūkis, nes darbuotojų saugumas taip pat priklauso nuo jų kibernetinės higienos nuo asmeninių prietaisų ir paslaugų. Sukčiavimo kampanijos dabar taip pat vyksta „WhatsApp“. „LinkedIn“ profiliai taip pat yra plačiai naudojami socialinėms inžinerinėms atakoms.
Štai kodėl šis naujas saugos produktas atrodys šiek tiek panašesnis į vartojimo produktą, turėdamas gražias animacijas ir keletą žaidimų funkcijų, kad paskatintumėte pagerinti savo saugos laikyseną.
„Mano ilgalaikė vizija yra sukurti darbuotojų saugumo įmonę ir pateikti visus darbuotojų saugumo kamino įrankius. Taigi gali būti, kad vieną dieną padarysime – aš jums pateiksiu kvailą pavyzdį – antivirusinį ar slaptažodžių valdytoją “, – teigė Netteris.
Tačiau pirmiausia, turėdama šiandienos finansavimo etapą, įmonė taip pat turi daugiau pinigų, kad galėtų sparčiau augti. Komanda planuoja atidaryti naujus biurus kitose šalyse ir plėsti savo klientų bazę, kad sukurtų tuos sudėtingesnius produktus.