Platforminiams vežėjams, ieškantiems signalų, kad paklausa padidės, du patikimi rodikliai rodo, kad trumpuoju laikotarpiu bus daugiau. Fannie Mae Namų pirkimo nuotaikų indeksas (HPSI) balandį nepakito – 71,9 ir, vartotojams prisitaikius prie aukštesnės palūkanų normos ir būsto kainų aplinkos, rodo lėtėjimo požymius.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Namų statytojai ir pirkėjai dalijasi niūriomis perspektyvomis į gyvenamųjų namų statybą, o tai kelia tam tikrą priešpriešinį vėją plokštuminiams vežėjams. Nacionalinė namų statybininkų asociacija (NAHB) Būsto rinkos indeksas (HMI), pagrįstas NAHB narių nuotaikomis, balandžio mėn. buvo nepakitęs, nes hipotekos palūkanų normos per pastarąjį mėnesį išliko arti 7%, o naujausi infliacijos duomenys nepagerėjo per pirmąjį 2024 m. ketvirtį. pasitikėjimas naujos statybos individualių namų rinka balandį buvo 51, nepakito nei kovo mėn. Tai nutraukia keturių mėnesių indekso augimo laikotarpį, kuris išlieka virš kritinio 50 lūžio taško.
NAHB vyriausiojo ekonomisto Roberto Dietzo įžvalgos yra vertingos plokščių vežėjų vežėjams formuojant savo verslo strategijas. Jis teigia, kad nors balandžio mėn. vienodas rodmuo rodo paklausos augimo potencialą, pirkėjai yra atsargūs dėl netikrumo dėl būsimų palūkanų normų. Tačiau rinkai prisitaikant prie aukštesnių palūkanų ir tikintis, kad palūkanų normos bus sumažintos ateityje, Dietz tikisi, kad hipotekos palūkanų normos 2024 m. antroje pusėje sumažės.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Plokštelių pajėgumai ir toliau mažėja visame Pietryčių regione po to, kai praėjusią savaitę 6 % padidėjo krovinių perkėlimas. Vienuolikos valstijų regioninio maršrutinio pervežimo tarifas praėjusią savaitę vidutiniškai siekė 2,49 USD už mylią, ty 0,05 USD už mylią. Savanoje linijinio pervežimo tarifai padidėjo nuo 0,03 USD už mylią iki 2,59 USD, kai masė padidėjo 20 %, o Atlantoje pajėgumai buvo labai maži po praėjusios savaitės 0,19 USD už mylią padidėjimo iki vidutinės 2,66 USD už mylią. Iš Atlantos išvežamų krovinių kiekis per pastarąjį mėnesį padidėjo 9 % m/m ir 11 %, o vežėjams mokama 0,15 USD už mylią daugiau nei pernai.
Birmingame, AL, krovinių perkėlimas padidėjo 7 % m/m, o tarifai padidėjo 0,12 USD už mylią iki 2,66 USD už mylią, o panašų padidėjimą pranešta ir didelės apimties juostoje į pietus iki Leiklando. Nuo metų pradžios Leiklando rinkoje padidėjus maždaug 0,30 USD už mylią, išvykstamojo maršrutinio pervežimo tarifai praėjusią savaitę susilygino ir siekė 1,53 USD už mylią, kai kroviniai buvo perkelti 15 %.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Šiais metais krovinių apimtys buvo tokios pat kaip 2019 m. ir praėjusiais metais, tačiau yra posūkyje, kai rinka pradeda vėsti esant švelniam krovinių vežimo rinkai. Plokštinių apkrovos stulpų apimtys sumažėjo 3 % m/m ir 10 % m/m, o įrangos stulpelių padidėjo 3 % m/m, todėl krovinio ir sunkvežimio santykis sumažėjo 6 % iki 18,29.
Neatidėliotini įkainiai
Po ankstesnės savaitės padidėjimo 0,03 USD už mylią, plokštuminio maršrutinio pervežimo tarifai išliko beveik vienodi – šalies vidurkis siekė 2,07 USD už mylią. Šalies vidurkis yra 0,12 USD už mylią mažesnis nei praėjusiais metais, o pernai 21-ąją savaitę buvo perkelta 36 % daugiau krovinių.