Balandžio mėnesį gyvenamųjų namų statyba individualiems namams iš eilės daugiausia buvo lygi, bet vis tiek 22% didesnė nei pernai. Bortinių vežėjų, ieškančių paklausos signalų apie gerėjančią sunkvežimių krovinių rinką, balandžio mėnesio rezultatai rodo, kad rinka yra stabili, dabar Federalinis rezervų bankas nurodė, kad palūkanų normos šiais metais gali būti sumažintos, kaip tikėtasi. Pagal JAV surašymo biuras, metinė norma buvo 1,36 mln., ty 5,7% daugiau nei kovo mėnesį sumažintas skaičius – 1,29 mln.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Kitas svarbus rodiklis – leidimų duomenys – balandį rodė nedidelį nuosmukį ir sudarė 1,44 mln., palyginti su 1,485 mln. kovo mėn. Abu skaičiai buvo šiek tiek mažesni už palyginamąjį 2023 m. mėnesį. Ši leidimų duomenų tendencija suteikia vertingų įžvalgų apie būsimą statybų veiklą, kuri gali turėti didelės įtakos sunkvežimių krovinių rinkai.
„Tačiau namų statytojai pradeda jaustis mažiau pasitikintys, nes hipotekos palūkanų normos svyruoja apie 7%, o vartotojų pasitikėjimas pradeda silpti. Šiemet taip pat daugiau leidimų statyti būsimą statybos veiklą atspindinčius naujus individualius namus. Vis dėlto leidimų aktyvumo augimas per metus sulėtėjo“, – sakė Bright MLS vyriausiasis ekonomistas Lisa Sturtevant.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Per trumpą gabenimo savaitę Teksase sumažėjo plokščių pajėgumų, o praėjusią savaitę apimtys sumažėjo 35%. Išvykstančio tiesioginio pervežimo tarifai padidėjo 0,03 USD už mylią iki 2,17 USD už mylią. Didžioji dalis pelno buvo gauta iš Dalaso rinkos, kur 2,02 USD už mylią už išvykstančią apkrovą, maršrutinio pervežimo tarifai praėjusią savaitę buvo 0,04 USD už mylią didesni. Dalaso–Hjustono regioninėje juostoje tarifai buvo didžiausi per 12 mėnesių, praėjusią savaitę vidutiniškai 518 USD už apkrovą, o tai kompensavo kainų mažėjimą priešinga kryptimi.
Priešingai, vežėjams iš Hiustono į Dalasą praėjusią savaitę buvo mokama vidutiniškai 650 USD už mylią, daugiau nei 100 USD už krovinį mažiau nei praėjusiais metais, bet vis tiek garbingas vidurkis – 2,41 USD už mylią, 0,74 USD už mylią didesnis nei šalies vidurkis. 0,24 USD už mylią didesnis nei valstijos vidurkis.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Po Atminimo dienos plokščių apkrovos stulpelių apimtys per trumpą savaitę sumažėjo beveik tokiu pat tempu kaip ir praėjusiais metais, sumažėjo 13 % m/m. Plokštinių apkrovos stulpų apimtys yra 10% mažesnės nei pernai, o įrangos stulpų – 23%. Praėjusią savaitę bortinių krovinių ir sunkvežimių santykis buvo 9% didesnis – 19,29.
Neatidėliotini įkainiai
Per pastarąsias tris savaites plokštuminio maršrutinio pervežimo įkainiai beveik nesikeitė ir vidutiniškai sudarė apie 2,07 USD už mylią. Šalies vidurkis yra 0,12 USD už mylią mažesnis nei praėjusiais metais, o pernai 22-ąją savaitę buvo perkelta 10 % daugiau krovinių.