2023 m. INRIX pasaulinis eismas Rezultatų kortelė atskleidžia, kad penktadienį daugiausiai kelionių į miesto centrus JAV, o miestų branduoliai taip pat pritraukia kelionių ketvirtadienio ir penktadienio vakarais. Nors eismo analitikai dažniausiai daugiausia dėmesio skiria rytiniam ir vakariniam piko valandoms, taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į didėjantį srautą vidurdienį. INRIX duomenys rodo, kad beveik tiek pat kelionių prasideda vidurdienį, kaip ir vakare.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
JAV yra keturi iš 10 labiausiai vėluojančių miestų, o Niujorkas yra pasaulinio sąrašo viršūnėje, po to – Meksikas, Londonas ir Paryžius. Niujorke vidutiniškai prarandama 101 valanda, kai vidutinis greitis yra 11 mylių per valandą, todėl spūstys yra pasaulinis susirūpinimas.
Iš 25 geriausių tyrime dalyvavusių miestų vietovių 40 % pasiekė arba viršijo iki COVID buvusį vėlavimo lygį, o tik 30 % visų JAV miestų teritorijų pasiekė šią ribą. Austinas pasiekė reikšmingiausią reitingo šuolį – šešiomis vietomis iš 27-osios 2022 m. pakilo į 21-ąją 2023 m., o vėlavimas padidėjo 27 % iki prarastų 38 valandų. Kita vertus, Naujasis Orleanas pastebėjo reikšmingiausią reitingo kritimą – iš 19 vietos 2022 m. pakilo į 24 vietą 2023 m.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Perteklinis pajėgumas Didžiųjų ežerų regione lėmė, kad regioninio maršrutinio pervežimo tarifai praėjusią savaitę sumažėjo 0,05 USD už mylią iki 2,42 USD už mylią, nepaisant to, kad apimtis padidėjo 27 % m/m. Didesnėje Pensilvanijos regioninėje juostoje neatidėliotinos kainos sumažėjo 0,16 USD už mylią iki 2,42 USD už mylią, kai apimtys buvo 25 % didesnės, nors Pitsburge sumažėjo 13 % didesnės apimties išvežamų krovinių pajėgumai. Daugiausia pelno buvo pranešta Pitsburge ir šiaurinėje Ontarijo Sudberio rinkoje, kur neatidėliotinos kainos padidėjo 0,12 USD už mylią iki 2,90 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Plokštinių apkrovų apkrovos praėjusią savaitę grįžo į 2 %, palyginti su praėjusiais metais, bet vis tiek 38 % mažesnės nei 28 savaitės aštuonerių metų vidurkis, neįskaitant pandemijos paveiktų metų. Vežėjų įrangos stulpeliai padidėjo 23 % m/m, bet išlieka 24 % mažesni nei praėjusiais metais, todėl praėjusią savaitę bortinių krovinių ir sunkvežimių santykis šoktelėjo 59 % iki 14,18.
Neatidėliotini įkainiai
Padidėjus apkrovos stulpams ir 9 % masės perkeltų krovinių padidėjimui, praėjusią savaitę vidutinė plokštuminių lovų kaina išliko maždaug 2,05 USD už mylią. Plokštinio maršrutinio pervežimo tarifai yra 0,05 USD už mylią mažesni nei praėjusiais metais, bet didesni nei 2019 m.