Perdarytas įėjimas ir išėjimas
„Kia“ teigia, kad gerokai atnaujintas 2024 m. „Seltos“ yra „sukurtas taip, kad patiktų vartotojams, kurie džiaugiasi gyvenimu keliaujant“. Po velnių, tai reiškia, kad visi turėtų norėti „Seltos“, o tai „Kia“ labai nudžiugintų. Šiuo metu 2023 m. „Seltos“ pardavimai išaugo 25 proc., palyginti su ankstesniais metais, todėl „Kia“ tikisi, kad ši sėkmė tęsis ir 2024 m., sakydama, kad pertvarkytas „Seltos“ yra „vyresnis tiek viduje, tiek išorėje“. „Kia“ žmonės gali kažką daryti. Skaityk.
Švelnus operatorius
2024 m. „Seltos“ yra penkių apdailos lygių su dviem varikliais ir priekinių ratų pavara (FWD) arba visų varančiųjų ratų pavara (AWD). Švaraus laivyno ataskaita savaitę praleido Kia Seltos SX Turbo AWD su 1,6 litro keturių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi, varomu 91 oktaninio skaičiaus benzinu, išvystančiu 195 arklio galias (AG) ir 195 svarus pėdų (lb.-ft.) sukimo momentą. Mūsų laikas nuo nulio iki 60 buvo garbingos 7,1 sekundės, o tai buvo pakankamai gyvybinga 3 362 svarų sveriančiam Seltui. Siekiant geriausio našumo, 8 greičių automatinė pavara turi tris vairuotojo pasirenkamus važiavimo režimus – įprastą, išmanųjį ir sportinį. „Normal“ ir „Smart“ buvo naudingi degalų taupymui, o pavaros rato pasukimas iki galo į dešinę „Sport“ suteikė veržlesnį vairavimą. Tai tas pats variklio ir transmisijos derinys „Seltos X-Line“.
The EPA vertina 1,6 l turbo variklį 25 mpg mieste / 27 greitkelyje / 26 kartu. Per 166 mylias, važiuodami per Pietų Kaliforniją, vidutiniškai pasiekėme 27,1 mpg.
Seltos SX, S ir EX yra varomi priekiniais ratais su 2,0 litrų varikliu, išvystančiu 146 AG ir 132 lb.-ft. sukimo momento. Sujungus su nuolat kintančia transmisija (CVT), degalų sąnaudos yra 28 mpg mieste / 34 greitkelyje / 31 kartu.
Vairavimo patirtis: kelyje
„Seltos SX“ nėra greitas, tačiau kai tik turbokompresorius pakyla, jis sklandžiai ir tolygiai įsibėgėja. Kelyje Seltos AWD naudoja sukimo momento vektorių, kuris padidina sukibimą, numatydamas, kuris ratas geriausiai išnaudos galią tam tikroje kelio situacijoje. Tai padidina stabilumą posūkiuose ir suteikia transporto priemonei geresnį ryšį su keliu. Geras vairavimo pojūtis ir AWD sistema užtikrino tvirtą ir stabilų kelio valdymą, o tai leido užpulti didelės spartos dobilų lapų greitkelio rampas viršijus leistiną greitį. Pravažiavus didelius įrenginius, įtakos neturėjo. Kėbulo posūkis, kai posūkius spaudžiant kiek per greitai, buvo nedidelis, nieko, kas nebūtų nuspėjama, valdoma ar valdoma. Su akustiniu priekiniu stiklu girdimas tik nedidelis vėjo triukšmas.
18 colių apdirbti lengvojo lydinio ratlankiai, kurie būdingi tik SX apdailai, yra padengti Kuhmo 235/45 visasezonines padangas. Ant tam tikros asfaltuotos dangos buvo jaučiamas kelio triukšmas, sklindantis į saloną, tačiau šios padangos buvo tinkamos posūkiams, valdymui ir sustojimui.
Papildomam sukibimui sniegu padengtuose ar apledėjusiuose keliuose yra „Center Lock“ mygtukas, kuris užrakina centrinę movą ir užtikrina patikimą sukibimą iki maždaug 25 mylių per valandą. Tai patogi funkcija, kai keliai tampa netvarkingi ir sudėtingi. „Seltos SX“ yra sukomponuotas, o subkompaktiškam krosoveriui bendras važiavimas buvo malonus. Nors ir nėra sportiškas, Seltos SX yra smagus ir lengvai valdomas.
Atnaujinta ir atnaujinta: išorėje
2024 m. Kia Seltos laiko tarpsniai tarp Siela ir Sportage, raižyti Kia krosoverių pasiūlymus net aštresniu peiliu. Seltos dalijasi platforma su Hyundai Kona (kuris Švaraus laivyno ataskaita labai patiko), tačiau „Seltos“ ratų bazė buvo patempta vienu coliu ir aštuoniais coliais ilgio. Mūsų bandomojo Seltos išorė buvo Snow White Pearl, viena iš devynių vientisų spalvų (ir dar keturios su kontrastingu stogu). Maži krosoveriai gali būti derinami, bet ne „Seltos“, nes jo stiliaus ir spalvų parinktys padės padaryti jūsų asmeniškesnę.
Lygioje išorėje yra keli gerai išdėstyti ryškūs kampai. Švarus laivyno ataskaita SX Turbo AWD modelis turėjo LED projekcinius priekinius žibintus, kurių dizainas buvo atskirtas nuo dienos žibintų. LED rūko žibintai yra išoriniuose kampuose apatinėje fasado dalyje. Kad būtų šaunus veiksnys, SX patobulintos firminės tigro nosies grotelės su horizontalia LED šviesos juosta, kuri eina beveik per visą grotelių plotį.
Patrauklus šoninis vaizdas turi švelniai nuožulnų priekinį stiklą su chromuotomis lentynomis, juodus galinio vaizdo veidrodžius su plonais LED posūkio signalais, spalvota ryklio peleko antena ir integruotą spoilerį virš galinio liuko lango. Šonai turi minimalų chromą; juosta apgaubia langus, baigiant patraukliu dizaino elementu ant galinio statramsčio. Horizontalūs LED galiniai žibintai jungiasi per elektra pakeliamus vartus, tik juos nutraukia ryškus KIA logotipas. Įgaubtas liuko dizainas apima Seltos ir SX ženkliukus. Juodame buferyje su sidabru nudažytu oro šildytuvu yra sumontuoti atsarginiai žibintai.
Ir Viduje
Įlipus į vidų, kabinoje yra pakankamai vietos kojoms ir galvai dviem šešiapėdiams priekyje, o galinė sėdynė suteikia daug vietos ir patogumo dviem suaugusiems, trims – trumpoms kelionėms. SX Turbo sėdynės padengtos SynTex – tekstilės ir sintetinių medžiagų mišiniu, imituojančiu odos savybes, tačiau nenaudojant jokių gyvūninės kilmės produktų.
Priekinės sėdynės yra šildomos ir vėdinamos, o vairuotojas gali reguliuoti 10 krypčių juosmens srityje, o keleivis – rankiniu būdu. Mums patinka, kad vaizdas kelyje su 7,3 colio prošvaisa buvo aukštesnis nei sedano, bet ne toks aukštas kaip įprasto visureigio. Galinės sėdynės centriniame porankyje yra puodelių laikikliai. Jei gale nėra keleivių, nulenkite 60:40 santykiu padalytą galinę sėdynę, kad būtų 62,8 kubinių pėdų krovinių vietos. Galinės dviejų lygių bagažinės grindys turi patogią funkciją, kai grindų plokštę galima nuleisti apie du colius, todėl atsiranda papildomos vietos aukštesniems daiktams.
„Seltos SX“ buvo su 10,25 colio jutikliniu ekranu, kuriame yra „Kia“. UVO telematika ir navigacija. 8 garsiakalbis Bose garso sistema su žemų dažnių garsiakalbiu kūrė puikų AM/FM//MP3/ir Sirius/XM garsą bei laidinį Android Auto ir Apple CarPlay. „Siri Eyes Free“ su išmaniojo telefono integracija per „Bluetooth“ užbaigia garso sistemą. Oda aptrauktas vairas turi garso, telefono ir greičio palaikymo valdiklius.
Didelis ačiū Kia dizaineriams už radijo kanalų ir garsumo valdymo rankenėles bei temperatūros reguliavimą. Garsiakalbiai turi daugiamates groteles, suteikiančias unikalią išvaizdą, palyginti su paprastu plokščiu garsiakalbio dangteliu. Kad būtų smagu, Bose sistemoje yra su garsu sujungtas nuotaikos apšvietimas, pulsuojantis šešiomis spalvų temomis, keičiančiomis spalvas ir intensyvumą pagal garsumo lygį. Naktį turėsite apsilankyti pas „Kia“ atstovą, kad patikrintumėte šią puikią funkciją.
Kitos funkcijos yra elektra valdomas stoglangis, šildomi ir elektra valdomi šoniniai veidrodėliai su posūkio signalais, trys priekiniai USB prievadai, belaidis įkrovimas, stumdomas priekinis centrinis porankis, bagažinės dangtis, galinės keleivių ventiliacijos angos ir USB prievadai, automatinis klimato valdymas, nuotolinio valdymo pultas ir paleidimo mygtukas bei kompaktiška atsarginė padanga.
The Skaitmeninis raktas leidžia savininkams naudoti suderinamą Apple iPhone, Watch ir Samsung Galaxy kaip virtualų raktą automobiliui užrakinti, atrakinti ir užvesti.
Sauga ir garantijos
„Seltos“ turi platų standartinių ir pasirenkamų saugos funkcijų sąrašą. Būtinai pasikalbėkite su „Kia“ pardavimo atstovu, kokios saugos funkcijos yra su tam tikru apdailos lygiu. Jei norite sutaupyti kelis dolerius pirkdami Seltos, negailėkite pažangių vairuotojo saugos pagalbos sistemų (ADAS).
Saugos elementai yra priekinės, šoninės ir užuolaidinės oro pagalvės, susidūrimo priekyje išvengimas, stabilumo kontrolė, prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema su sustojimu ir važiavimu, įspėjimas apie akląją zoną ir susidūrimo išvengimas, statymo pagalba su priekiniais ir galiniais jutikliais, transporto priemonės stabilumo valdymas, traukos kontrolė, Pagalba pajudėjimo įkalnėje, padangų slėgio stebėjimo sistema, variklio imobilaizeris, eismo juostos laikymosi pagalba ir įspėjimas apie nukrypimą bei galinio kryžminio eismo perspėjimas.
2024 m. „Seltos“ neįvertino Nacionalinė greitkelių ir saugos administracija (NHTSA), bet Tgreitkelių saugos draudimo institutas (IIHS) suteikė jam bendrą įvertinimą gerai.
„Seltos“ suteikiamos šios garantijos:
- Galios pavara – 10 metų/100 000 mylių
- Pagrindinis – penkeri metai / 60 000 mylių
- Pagalba kelyje – penkeri metai / 60 000 mylių
Kainodara
2024 m. „Seltos“ yra penkių apdailos lygių su šiomis bazinėmis kainomis, įskaitant privalomą 1 375 USD mokestį už kelionės tikslą.
LX AWD 25 865 USD
S FWD 26 465 USD
S AWD 27 965 USD
EX FWD 27 265 USD
EX AWD 29 465 USD
Pastebėjimai: 2024 Kia Seltos SX Turbo AWD
Ar kas nors mato šiek tiek Land Rover Evoque Seltos? Jei taip, tai nėra blogai ir tik sustiprina Seltos patrauklumą. Vartotojai, ieškantys kažko didesnio už mažą krosoverį ir šiek tiek mažesnio nei vidutinio dydžio krosoveris, patrauks „Seltos“. Turėdami penkis apdailos lygius, kurių kiekvienas turi daugiau funkcijų ir beprotiškai didelį išorinių spalvų pasirinkimą, „Seltos“ gali būti kiekvienam.
Dėl universalumo, važiavimo, stiliaus, degalų taupymo, saugos įrangos ir puikios garantijos 2024 m. „Kia Seltos“ sunku įveikti. Galime nesunkiai pamatyti, kaip savininkas Seltos naudojasi važinėjimui į darbą ir atgal, savaitgalio reikalams, užpildo jį stovyklavimo reikmenimis ir leidžiasi į didžiulę nežinią. AWD įkvepia pasitikėjimo važiuojant keliu ir švelniai važiuojant bekele.
2020 m. sausį „Kia“ paskelbė, kad iki 2025 m. pasiūlys 11 elektromobilių, o pirmieji modeliai salonuose pasirodys 2021 m. Kadangi „Seltos“ yra visiškai naujas 2021 m., o dabar vyksta šis reikšmingas atnaujinimas, dar per anksti spėlioti apie ateitį. pokyčius. Tačiau kadangi „Kia“ šiuo metu parduoda hibridines transporto priemones ir paskelbė, kad netrukus pasirodys elektrinės transporto priemonės, nenustebkite, jei artimiausią dešimtmetį „Seltos“ bus elektrifikuotas. Iki tol apsilankykite savo Kia atstovybėje ir išbandykite ką Švaraus laivyno ataskaita Feels yra vienas geriausių pradinio lygio krosoverių rinkoje. Manome, kad nenusivilsite.
Būtinai prisijunkite prie Švaraus laivyno ataskaita informacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas.
Pasakojimas ir nuotraukos Džonas Folkneris.
„Kia“ nėra vienintelė, kuri bando parduoti subkompaktišką visureigį visiems:
Bandymas kelyje: 2020 m. Kia Soul
Bandymas kelyje: 2021 m. Mazda CX-30
USB atmintinė: 2024 Hyundai Kona EV
USB atmintinė: 2024 Subaru Crosstrek
Bandymas kelyje: 2023 Volkswagen Taos
Bandymas kelyje: 2024 m. „Buick Envista“.
Bandymas kelyje: 2023 m. Honda HR-V
Žinios: 2018 m. „Nissan Kicks“.
Bandymas kelyje: 2020 m. Buick Encore GX
Bandymas kelyje: 2015 metų Chevrolet Trax
Bandymas kelyje: 2021 m. „Hyundai“ vieta
Bandymas kelyje: 2021 m. Chevrolet Trailblazer
Bandymas kelyje: 2018 m. Mini Cooper Countryman PHEV
USB atmintinė: 2023 m. Toyota Corolla Cross hibridas
Bandymas kelyje: 2017 m. Jeep Renegade
Bandymas kelyje: 2020 m. Mitsubishi Outlander Sport
Bandymas kelyje: 2020 m. Fiat 500X