Visiškai naujas kompaktiškas liukas
Dideli pokyčiai įvyko pristačius visiškai naują 2024 m. Subaru Impreza. Šeštosios kartos Impreza (pirmasis kartas buvo parodytas 1992 m. Los Andželo automobilių parodoje) gavo naują dizainą ir grąžino RS – pirmosios ir antrosios kartos (1998–2005 m.) apdailos lygį. Naujasis Impreza RS atrodo sportiškesnis nei atrodo. Valdymas yra labai geras, tačiau pagreitis su CVT nėra toks geras, kokį galėtų padaryti mechaninė pavarų dėžė (apie tai trumpai).
Yra trys Impreza apdailos detalės – Base, Sport ir RS. Visi jie turi simetrišką „Subaru“ visų varančiųjų ratų pavarą ir bepakopę pavarų dėžę (CVT) su 8 greičių rankinio perjungimo režimu ir svirtimis. (Pastaba: nebėra 5 greičių mechaninės pavaros, kuri buvo prieinama paskutinės kartos Impreza Sport.)
Aaronas Cole'as, „Subaru“ gaminių komunikacijos specialistas Švaraus laivyno ataskaita kad „2024 m. Impreza mechaninės pavarų dėžės atsisakymas labiau priklausė nuo pirkėjų pageidavimų; labai nedaugelis pasirinko jį (2023 m.) Impreza. Tačiau daugelis pirkėjų pasirenka WRX ir BRZ. Šie paėmimo rodikliai yra nuo 75% iki 80% vadovams!
Numeriai
„Base“ ir „Sport“ varomi 2,0 litrų neturbokompresoriniu 4 cilindrų bokseriu (horizontaliai priešingi stūmokliai) benzininiu varikliu, kuris yra EPA įvertintas 27 mpg city/34 highway/30 kartu, išvystantis 152 arklio galias (AG) ir 145 svarų pėdų sukimo momentą (lb.-ft.).
RS (kuriuo važiavome) turi 2,5 litro bokserį, tinkantį 182 AG ir 178 svarų pėdų. sukimo momento ir an EPA Įvertinimas 26 miestas/30 greitkelis/29 kartu. Abu varikliai veikia 87 oktaniniu skaičiumi ir turi 16,6 galonų baką.
Per 209 mylias važiuodami Impreza RS per Pietų Kaliforniją, vidutiniškai pasiekėme įspūdingą 32,9 mpg. Degalų taupymo skaičiai, kuriuos pranešė Švaraus laivyno ataskaita yra nemoksliniai ir atspindi apžvalgininko vairavimo patirtį naudojant prietaisų skydelio matuoklio kompiuterį. Jūsų numeriai gali skirtis.
Atnaujinus ir patobulinus jėgos agregatą, konstrukcinį standumą, pakabą, vairo mechanizmą, stabdymą, sėdynes, salono garso slopinimą, informacijos ir pramogų sistemą bei vairuotojo saugumo pagalbą, „Subaru“ teigia, kad 2024 m. Impreza yra visiškai naujas.
Valdymas kelyje ir važiavimo meistriškumas
The „Subaru“ automobilio dinamikos valdymas technologija yra raktas į Impreza valdymą ir važiavimą taip gerai. Jis buvo sukurtas taip, kad būtų sklandus ir tylus važiavimas atvirame greitkelyje, tačiau jį būtų lengva manevruoti ir pastatyti mieste. 2024 m. naujiena – dviejų krumpliaračių elektrinis vairo stiprintuvas, pirmą kartą panaudotas sportiškame Subaru WRX, užtikrina greitesnį atsaką ir natūralesnį kelio pojūtį nei ankstesni modeliai.
Kai kelias tapo vidutinio greičio šlavimo mašinų ir siaurų posūkių serija, pakabai reikėjo labai nedidelių vairo pataisų, kad būtų galima rasti ir išlaikyti viršūnę. Kai aš labiau pasitikėjau savimi, valdymas naudojo visų ratų, visų greičių traukos kontrolę ir stabdžių aktyvų sukimo momento vektorių.
Šis derinys padėjo pasiekti reikiamą galią tinkamam ratui tinkamu laiku, net ir greičiausiuose posūkiuose, o kėbulo posūkis buvo nežymus. Jaustis pasodinta nebuvo problema, kai 225/40 viso sezono Yokohama Avid padangos (vasarinės padangos būtų šiek tiek aukštesnės), riedančios ant 18 colių tamsiai pilko lydinio ratlankių. 3 323 svarus sveriantis Impreza RS niekada nesijautė sunkus ar nesubalansuotas.
„Subaru SI-Drive“ turi ant vairo pritvirtintus, vairuotojo pasirenkamus „Sport“ ir „Intelligent“ važiavimo režimus, taip pat su rankinio perjungimo režimu. Kalbant apie našumą, Impreza RS 0–60 mylių per valandą įsibėgėja per maždaug 7,6 sekundės, o to, mūsų manymu, pakanka greitkelių sujungimui. CVT, neturintis pavarų, kaip įprastoje automatinėje pavarų dėžėje, stengtųsi rasti aukščiausią nustatymą, kad maksimaliai sutaupytų degalų. Tai reiškė, kad važiuojant 50 mylių per valandą greičiu variklis tapo vangus. Įjungę jį į rankinį režimą ir paspaudę kairįjį svirties perjungiklį, įjungėme „4-ą pavarą“ ir lengvai patraukėme įkalnę. Impreza RS turi 3500 svarų vilkimo reitingą.
Daugelis žmonių nemėgsta CVT, bet „Subaru“ gali būti geriausias. Jis yra sklandus ir tylus ir atlieka būtent tai, kam buvo sukurtas: maksimaliai taupo kurą, kartu užtikrina reikiamą galią ir žemą sukimo momentą.
Išorė
Atnaujintas 2024 m. „Subaru Impreza“ dizainas yra supaprastintas ir sportiškesnis, su į priekį nukreiptais priekiniais žibintais ir LED rūko žibintais. Nuožulnus gaubtas veda į pasvirusį priekinį stiklą ir stogą, kuriame yra elektra valdomas stoglangis, fiksuoti skersinio tvirtinimo taškai, ryklio peleko antena ir mažas spoileris virš liuko stiklo.
Jei jums patinka spalvų pasirinkimas, Impreza yra septynių pasirinkimų: Crystal Black Silica, Oasis Blue, Sapphire Blue Pearl, Ice Silver Metallic, Magnetite Grey Metallic, Crystal White Pearl ir, kaip ir mūsų bandomasis automobilis, Pure Red.
Interjeras
Ploni A statramsčiai ir aukšti langai užtikrina puikų matomumą į priekį ir į šoną. Siekdami padidinti matomumą į galą, antrosios eilės sėdynę išmetėme santykiu 60:40, todėl krovinių erdvė nuo 20,4 kubinių pėdų padidėjo iki 56,0 kubinių pėdų. Galinėje sėdynėje yra daug ir patogių dviejų suaugusiųjų tose ilgose kelionėse.
Priekinės ir galinės sėdynės padengtos juodu sportiniu audiniu su raudonomis plokštėmis ir baltomis viršutinėmis siūlėmis. Mūsų RS turėjo pasirenkamą paketą (2 070 USD), į kurį įeina elektra valdomas stoglangis, patobulinta stereofoninė sistema ir 10 krypčių elektra valdoma vairuotojo sėdynė su trijų krypčių juosmens dalimi. Priekinė keleivio sėdynė reguliuojama rankiniu būdu; abi sedynes sildomos. Galinės sėdynės keleiviai gauna centrinį nulenkiamą porankį su puodelių laikikliais.
Priekinis salonas yra patogus su dviejų zonų automatine klimato sistema, tinkinamu dvigubu vairuotojo informacijos ekranu su dideliais, apvaliais tachometro ir spidometro matuokliais, oda dengtu pavarų perjungikliu ir pragręžtais aliuminio lydinio pedalų gaubtais. Informacinis ekranas nepasiekiamas.
„Impreza“ yra su 11,6 colių daugialypės terpės jutikliniu ekranu (užima daug vietos centrinėje dalyje), skirtą atnaujintai 10 garsiakalbių „Harmon Kardon“ garso sistemai, kurioje buvo ir kanalų, ir garsumo rankenėlės. Jutikliniame ekrane yra StarLink transporto priemonėje sumontuota technologija su suaktyvinamas balsu Tom Tom navigacija ir daugialypės terpės pasiūlymai SiriusXM/AM/FM HD radijas/CD su belaidžiu Apple CarPlay ir Android Auto. USB-A ir C prievadai, priekiniai ir galiniai, yra apšviesti, o belaidis telefono įkroviklis užbaigia ryšio funkcijas.
Saugumas ir patogumas
2024 m. Impreza yra su priekine, vairuotojo kelio, priekinės sėdynės dubens / liemens ir užuolaidinėmis oro pagalvėmis su apvirtimo jutikliu. The Regėjimas sistema yra standartinė visuose modeliuose, o kameros stebi į priekį nukreipto eismo sąlygas ir padeda vairuotojui pamatyti, ką gali praleisti. Pažangiosios vairuotojo pagalbos sistemos (ADAS) apima adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su juostos centravimu, automatinį stabdymą prieš susidūrimą ir droselio valdymą bei nukrypimo nuo eismo juostos prevenciją. Papildomos saugos funkcijos apima automatinį stabdymą atbuline eiga, aklosios zonos aptikimą ir galinio kryžminio eismo įspėjimą.
Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) suteikė Impreza ita aukščiausią bendrą Penkių žvaigždučių saugos įvertinimą.
Papildomos saugos ir patogumo funkcijos: automatinė klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, paleidimo/išjungimo mygtukas, nuotolinis beraktinis įėjimas, oda aptrauktas vairas su garso ir Bluetooth valdymo jungikliais, išoriniai elektra valdomi veidrodėliai, padangų slėgio stebėjimo sistema, padangų pradūrimo taisymo rinkinys. ir 4 ratų diskiniai antiblokavimo stabdžiai su stabdymo pagalbine sistema.
Kainodara
2024 m. „Subaru Impreza“ yra trijų apdailos lygių. Į šias kainas įeina 1090 USD privalomas paskirties vieta ir pristatymo mokestis.
- Bazė 24 085 USD
- Sportas 26 085 USD
- 28 975 RS USD
Garantijos
- Standartinis: treji metai / 36 000 mylių
- Galios pavara: penkeri metai / 60 000 mylių
- Pagalba kelyje: treji metai / 36 000 mylių
- Rūdžių perforacija: penkeri metai / neribotos mylios
Pastebėjimai: 2024 m. Subaru Impreza RS
2024 m. „Subaru Impreza“ yra vienas iš dviejų „Subaru“ sedanų, kurio dydis yra mažesnis už „Legacy“. Impreza yra patogus vairuoti, labai prieinamos kainos hečbekas. Su CVT transmisija degalų taupymas yra geras, o „Subaru“ boksinio variklio patikimumas yra gerai žinomas.
„Impreza RS“ grįžimas pristato sedaną, kuris atrodo sportiškiau, nei gali sukurti jo techninė įranga. Valdymas yra labai geras, tačiau pagreitis su CVT nėra toks geras, kokį galėtų padaryti mechaninė pavarų dėžė. Jei norite efektyvumo su trečiuoju pedalu, eikite į BRZ arba WRX, bet tikimasi mokėti daugiau už tą trečiąjį pedalą. Sėdėdamas Impreza RS buvo malonu vairuoti, todėl rekomenduojame jį kaip aštriai atrodantį, malonų vairavimą mažą liuką.
Būtinai prisijunkite prie Švaraus laivyno ataskaita informacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas.
Johno Faulknerio istorija. Nuotraukos autorius Džonas Folkneris ir Subaru.
Subaru broliai ir seserys, kuriuos išbandėme:
Bandymas kelyje: 2024 m. Subaru Solterra EV
Žinios: Pristatytas visiškai naujas 2025 m. Subaru Forester
USB atmintinė: 2024 m. Subaru Crosstrek Wilderness
Bandymas kelyje: 2022 m. Subaru BRZ
Bandymas kelyje: 2022 m. Subaru Outback Wilderness
Green Motorsports: „Subaru“ žengia į kelią, kad pagerintų veislę
Bandymas kelyje: 2020 m. Subaru palikimas
Žinios: „Toyota“ ir „Subaru“ kartu kuria elektromobilius
7 dalykai, kuriuos reikia žinoti apie 2019 m. „Subaru Ascent“.