
Sumažėjęs šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas yra vienas iš pagrindinių iššūkių, su kuriais susiduria ne greitkelio sektorius. Siekdami ateityje pasiekti „Net-Zero“ išmetimą, „Systems & Components“ parodos dalyviai dirba pagal alternatyvias diskusijos koncepcijas ir taiko atviros technologijos metodą-tokį, kuris taip pat rengia nustatytas sistemas ateičiai. Žvelgiant į naujoves, pateiktas lapkričio 9–15 dienomis Hanoverio parodų parodų aikštelėse Vokietijoje, vienas dalykas yra aiškus: dyzelino variklis ir toliau turės savo vietą, tačiau jis nebebus universalus sprendimas kiekvienai programai.
Kad ir kaip įvairios žemės ūkio ir statybinės mašinų užduotys, dauguma šių transporto priemonių turi vieną bendrą dalyką: dyzelinį variklį. Tai vis dar sudaro daugiau kaip 80 procentų ne aukštos rinkos. Jos tvirtumas, mažos eksploatavimo išlaidos ir degalų papildymo lengvumas ir greitis sudaro nuolatinio apeliacijos pagrindą. Ekspertų vertinimu, iki 2035 m. Daugiau nei trys ketvirtadaliai transporto priemonių, turinčių daugiau nei 56 kilovatų galios, vis tiek bus įrengta dyzeliniu varikliu.
Petra Kaiser iš DLG (Vokietijos žemės ūkio draugijos) neabejojama, kad degimo varikliai ilgą laiką išliks būtini sunkiųjų transporto priemonių transporto priemonėms. Tačiau „Systems & Components“ prekės ženklo vadovas taip pat pripažįsta: „Diskusijos dėl mažo emisijos skatinimo alternatyvų nepalieka mobiliųjų darbinių mašinų gamintojų abejingų. Net ir sunkiųjų sunkvežimių varikliai vis labiau sutelkia dėmesį į inžinierius ir siekia atitikti reikiamus išmetamųjų teršalų standartus visose veiklos klasėse ir taip pat mažina degalų sąnaudas.“
Susijusios naujienos:
Visas ES tipo patvirtinimas vandenilio varikliui