Matematika yra sunki, bet labai svarbi elektromobiliams
Kalbant apie elektromobilius, paaiškėja, kad tiesa gali būti du vienas kitam prieštaraujantys dalykai. Šiuo atveju šie du dalykai yra šie: elektromobiliai kainuoja mažiau nei benzininiai automobiliai, o EV kainuoja brangiau nei įprasti automobiliai. Automobilių naujienosprekybos leidinys, kuris yra automobilių pramonės Biblija, ėmėsi šios problemos, dirbdamas su duomenimis, surinktais iš JDPpowerdar vienas gerai žinomas pramonės žaidėjas.
Pradinis taškas yra apskaičiuojant automobilio nuosavybės kaštus per penkerius metus, šiuo atveju – pirkimo kainą, mokesčius, techninę priežiūrą, likutinę vertę, regionines benzino kainas ir elektros įkainius, taip pat paskatas naudoti nulinės emisijos transporto priemones. Išvados atspindi tai, ką žinome apie gyvenimą JAV – svarbu, kur jūs gyvenate. Dviejose valstijose Automotive News / JDPower nustatė, kad elektromobiliai buvo brangesni nei dujiniai automobiliai, tačiau kitose 48 elektromobiliai buvo ekonomiškesni.
Bet jūs galite jį išanalizuoti dar tiksliau. Nors turėdami elektromobilį Naujajame Džersyje per penkerius metus sutaupėte daugiau nei 10 000 USD, o Vakarų Virdžinijoje turėdami vidaus degimo variklio (ICE) transporto priemonę, jūs tapote 1 800 USD turtingesni, Vermonte po to paties laikotarpio skirtumas buvo tik 29 USD. Atminkite, kad penkerių metų laikotarpis taip pat keičia pranašumus. 2000 USD pranašumas yra šiek tiek daugiau nei 33 USD per mėnesį, mažiau nei degalų papildymo kaina.
Skaičiai tinka elektromobiliams
Didžiausia tyrimo išvada buvo ta, kad elektromobilių turėjimas neabejotinai (išskyrus dvi valstybines išimtis) nekainuoja daugiau ir daugumoje valstijų turėtų papildyti savininkų kišenę. Tačiau dabartinės didesnės pradinės elektromobilių kainos (vidutiniškai 13 000 USD) išlieka kliūtimi elektromobiliams pritaikyti. Vienas iš būdų sumažinti šias išlaidas yra išperkamoji nuoma, kuri gali leisti prekiautojams naudoti federalinę mokesčių paskatą, kad sumažintų mėnesinį skirtuką.
Likutinės vertės yra dar vienas EV sąnaudų stabdis, nes jos daro didelę įtaką bendroms sąnaudoms per penkerius metus. Kadangi elektromobiliai yra palyginti nauji rinkoje, jų likutinės vertės iš pradžių nebuvo žinomos. Be to, toms kainoms gali turėti įtakos nuleidus naujų modelių kainas, kaip tai padarė Tesla per pastaruosius metus. Elektromobiliams rinkoje ilgėjant ilgaamžiškumui, pradedame matyti, kad šios vertės stabilizuojasi ir auga, todėl tikėtina, kad visos elektromobilių nuosavybės išlaidos tik gerės.
Kaip ir įprastų transporto priemonių atveju, gamintojo paskatos gali iškreipti išlaidas keliais būdais. Didžiausia problema yra ta, kad jie dažniausiai būna laikini, todėl nukenčia tie, kurie jomis naudojasi.
Esmė: atlikite namų darbus. Patikrinkite savo matematiką. EV (net jei esate Vakarų Virdžinijoje ar Meine); yra būdų, kaip priversti skaičius veikti.
Paštas Didysis E: 2024 m. liepos 14 d. – svarbiausios šiandienos naujienos pirmą kartą pasirodė Švaraus laivyno ataskaita.
Source link