Visiškai naujas kompaktiškas elektrinis visureigis
2024 m. „Chevrolet Equinox EV“ tikisi tapti tuo, ko laukė daugelis žmonių – 300 mylių ir daugiau mylių visos elektrinio diapazono (AER) kompaktiško visureigio, kurio kaina bus nuo 20 000 USD iki 30 000 USD.
Mūsų greitas pasirinkimas yra 2024 m. Chevrolet Equinox EV tiksliai elektromobilių automobilių gamintojai turėtų sutelkti dėmesį į tipą. Šiame naujausiame „Chevrolet“ elektromobilyje nėra nieko įspūdingo, o tai yra geras dalykas. Jis užtikrina efektyvų ir ekonomišką transportavimą su vairuotojų pageidaujamomis funkcijomis už patrauklią kainą. Tai, kad jis varomas elektra, yra teigiamas dalykas ir neturėtų sutrukdyti niekam galvoti apie Equinox EV, jei tokio tipo ir dydžio transporto priemonė tinka jų gyvenimo būdui.
Esmė: jei ketinate pakeisti savo dabartinį benzinu varomą visureigį, nėra jokios priežasties nesilankyti Chevrolet atstovybėje ir rimtai apsvarstyti Equinox EV. Laikas yra dabar atsikratyti išankstinių neigiamų minčių, klaidingų nuomonių ir nuomonių apie elektromobilius.
Automobilių spaudos atstovai buvo pakviesti į Detroitą, Mičigano valstiją, pirmą kartą pasivažinėti, kas tikrai bus svarbi „Chevrolet“ elektros ateities dalis. Pirmasis Equinox EV, kurį bus galima įsigyti 2024 m. birželio mėn., yra RS apdaila, apie kurią apžvelgsime čia. (Red. pastaba: RS ir kiti apdailos lygiai jau rodomi vietinėse atstovybėse ir parduodami Kalifornijoje.). Švaraus laivyno ataskaita kai kada per ateinančius mėnesius paskelbs apžvalgas apie kitas apdailas, kai jas pavažinėjęs.
Norėdami pradėti, pateikiame pagrindinius „Equinox EV“ elementus.
- Sukurtas nuo pat pradžių kaip visiškai elektrinis visureigis naudojant Ultium platformą
- Pastatytas Ramos Arizpe mieste, Meksikoje, kartu su Blazer EV ir Cadillac Optiq
- Priekinių ratų pavara ir elektrinė visų varančiųjų ratų pavara (eAWD).
- Regeneracinis stabdymas vienu pedalu
- Penkios apdailos: 1LT, 2LT, 2RS, 3LT ir 3RS
Galios ir važiavimo diapazono parinktys
- Vienas elektrinis variklis su priekinių ratų pavara
- 213 arklio galių ir 236 svarų pėdų sukimo momentas
- 319 AER
- Du elektros varikliai su eAWD
- 288 arklio galių ir 333 svarų pėdų sukimo momento
- 280 mylių AER
Įkrovimas
- 2 lygis / 240 V @ 11,5 kW: iki 36 mylių atstumas per valandą įkrovimo
- DC greitas įkrovimas@150kW: per 10 minučių galima pridėti iki 77 mylių nuotolio
Savybės: Equinox EV RS
- Vieta penkiems suaugusiems
- Elektra valdomos priekinės sėdynės: 8 krypčių vairuotojui ir 6 krypčių keleiviui
- Šildomas ir vėdinamas priekis; šildomos galinės kraštinės sėdynės
- Šildomas, plokščias dugnas vairas
- 11,0 colių vairuotojo konfigūruojamas prietaisų ekranas
- 17,7 colių informacinis ir pramoginis ekranas
- Integruota „Google“ („Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ nėra)
- Belaidis telefono įkrovimas
- „Wi-Fi“ viešosios interneto prieigos taškas
- Dviejų zonų automatinė klimato kontrolė
- Super Cruise yra neprivalomas
- Panoraminis stoglangis yra neprivalomas
- Standartiniai 21 colio aliuminio ratlankiai
- 1500 svarų vilkimo įvertinimas
- Apšvietimas su priekine ir galine animacija
- Elektra valdomi, nuotoliniai ir laisvų rankų įranga pakeliami vartai
- Galima naudoti 174 000 viešųjų įkrovimo taškų JAV ir Kanadoje
Už vairo
Žurnalistai iš programos išvyko „Shinola“ viešbutis Detroito centre ir išvažiavo daugiausia greitkeliu, įveikiančiu apie 120 mylių. Keliai buvo lygūs, todėl važiavimas buvo toks pat sklandus. Apibendrinant galima pasakyti, kad „Equinox EV“ važiuoja puikiai.
„Chevrolet“ pasirinktas važiavimo maršrutas turėjo parodyti, kaip laukiamas pirkėjas naudosis „Equinox EV“. Tai bus kasdienis kiaušinių ir sviesto gaudymas, vaikų vežimas į muzikos pamokas ir sportinius žaidimus bei kelionės į darbą ir atgal. Turėdamas 300+ mylių AER ir daug vietos kroviniams, jis taip pat bus naudojamas ilgesnėms kelionėms.
„Chevrolet“ sukūrė šį tipišką vairavimo mieste/miesto patirtį, kad parodytų, jog elektromobilyje nėra jokios paslapties. „Equinox EV“ daro viską, ką gali padaryti benzinu varomas automobilis, tačiau sklandžiau, tyliau ir ekonomiškiau.
Važiavimas vienu pedalu su regeneraciniu stabdymu padarė būtent tai, kas buvo skirta. Įvaldžius (labai trumpa mokymosi kreivė), važiavimas vienu pedalu leidžia elektriniams varikliams sulėtinti ir stabdyti, tuo pačiu grąžinant energiją į akumuliatorių, kad padidėtų važiavimo atstumas. Viena geriausių vairavimo elektromobilių dalių yra lėtėjimas nespaudžiant stabdžių pedalo, žinant, kad taupote stabdžius ir iš karto padidinate atstumą.
Vairuotojas gali pasirinkti keturis važiavimo režimai: Įprastas (numatytasis), sportas, sniegas / ledas ir mano režimas. „Normal“ pasieks geriausią atstumą, o „Sport“ – pagerins reagavimą, „Snow/Ice“ yra savaime suprantamas dalykas, tačiau „My Mode“ leidžia vairuotojui kūrybiškai programuoti važiavimo pritaikymus, įskaitant vairavimą, stabdymą, pagreičio pojūtį ir variklio garsą. Taip, „Chevrolet“ turi užprogramuotus variklio garsus, nes kai kurie žmonės tiesiog negali priprasti prie automobilio vairavimo be variklio triukšmo.
Priekinių arba visų ratų pavara
Kalbant su „Chevrolet“ inžinieriumi apie priekinių ar visų ratų pavaros svarstymą, buvo pasiūlyta, kad keliuose esant šlapioms, slidžioms ir apsnigtoms kelio sąlygoms, galima rinktis visų varančiųjų ratų pavarą, o sausesnėse šalies vietose pakaktų ir priekinių ratų pavaros. Kitas aspektas yra tai, kad priekiniais ratais varomas „Equinox EV“ nuvažiuoja maždaug 34 mylias, o tai yra nemaža suma, nes dauguma žmonių kasdien važiuos mažiau.
Išorė
Jis gali turėti „Equinox“ ženklelį, tačiau labai mažai reikia sujungti visiškai naują „Equinox EV“ su benzinu varomu broliu. Ratų bazė, ilgis ir plotis yra išplėsti EV, o aukštis yra beveik toks pat. Pati masė nebuvo paskelbta, tačiau dėl akumuliatoriaus elektromobilių turėtų būti daug daugiau nei benzinu varomų „Equinox“.
„Equinox EV“ turi apvalią, lygią nosį su LED šviesos juostele, einančiomis nuo sparno iki sparno. Atlenktas priekinis stiklas tęsiasi iki stogo su bėgiais ir baigiasi spoileriu ant laisvų rankų įrangos pakeliamų vartų. Abu 19 colių arba 21 colio aliuminio ratlankiai atrodo gerai, puikiai užpildo ratų angas.
Interjeras
Įslydus į vairuotojo sėdynę iš pradžių gali atrodyti suglumęs, nes nėra Start mygtuko. Tiesiog paspauskite stabdžių pedalą ir 11 colių vairuotojo informaciją, o 17 colių informacijos ir pramogų ekranai atgyja ryškiomis spalvomis ir šaunia grafika. Prieš jus yra daug ekrano, tačiau viskas jame yra lengvai suprantama ir naršoma.
Garsas turi FM/AM HD su SiriusXM ir „Google“ integruota, bet ne „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“. Yra bevielis telefono įkrovimas ir „Wi-Fi“ viešosios interneto prieigos taškas.
Sėdimosios vietos skirtos penkiems suaugusiems, plokščios galinės grindys suteikia 38 colių vietos kojoms. Elektrinės priekinės sėdynės yra šildomos ir vėdinamos, o šildomos galinės kraštinės sėdynės ant 3LT ir 3RS apdailos.
Parodytas turimas „SuperCruise“. čiasiūlo vairavimą laisvų rankų įranga, įskaitant galimybę automatiškai persirikiuoti.
Saugumas
„Equinox EV“ standartiškai komplektuojamas su pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis (ADAS). Chevrolet saugos asistentas, įskaitant automatinį avarinį stabdymą, priekinio pėsčiųjų stabdymą, eismo juostos laikymosi ir išvažiavimo įspėjimą, galinio parkavimo pagalbinę sistemą, automatinį stabdymą atbuline eiga, stabdymą gale, aklosios zonos vairavimo pagalbą ir įspėjimą apie susidūrimą. Papildomos saugos technologijos apima adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, HD Surround Vision kamerą, ekraną į viršų ir galinio vaizdo kameros veidrodėlį.
Kainos ir prieinamumas
2024 m. „Chevrolet Equinox EV“ dabar pasiekia prekybininkus. Mes vairavome RS paleidimo modelį, kurio bazinė kaina buvo 45 295 USD. Pradinio lygio 1LT kaina prasideda nuo 34 995 USD, o prekyboje planuojama įsigyti vėliau 2024 m.
Į visas kainas įeina privalomas paskirties mokestis, bet neįeina federalinės ar EV valstijos mokesčių lengvatos ar kreditai. Pasitarkite su vietiniu Chevrolet pardavėju ir mokesčių buhalteriu, kad sužinotumėte, kiek kainuos Equinox EV. Daugiau informacijos rasite adresu www.Chevrolet.com.
Pastebėjimai: 2024 m. Chevrolet Equinox EV
Kompaktiškas SUV Equinox EV lizdai yra šiek tiek žemiau vidutinio dydžio Blazer EVkurie abu yra „Chevrolet“ nuolat besiplečiančios visiškai elektrinių visureigių asortimento pradžia.
Scottas Bellas, „Chevrolet“ viceprezidentas, apibendrino: „Equinox EV yra visiems skirtas elektromobilis, kuris nepakeis jūsų kasdienės rutinos, išskyrus tai, kad jums nebereikės sustoti degalinėje.
Neilgai trukus „Chevrolet“ ir kiti „General Motors“ prekės ženklai – „Buick“, „Cadillac“ ir „GMC“ pasiūlys viską, ką gamina visiškai elektrine versija.
Būtinai prisijunkite prieŠvaraus laivyno ataskaitainformacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas, įskaitant visą ataskaitą apie Equinox EV veikimą, įkrovimo greitį ir važiavimo atstumą.
Istorija pagal Džonas Folkneris. Nuotraukos John Faulkner ir Chevrolet.
[See image gallery at cleanfleetreport.com]Paštas „Flash Drive“: 2024 m. „Chevrolet Equinox EV“. pirmą kartą pasirodė Švaraus laivyno ataskaita.
Source link