Paprastai orientuojamės į krovinių vežimo tendencijas (pvz gamybos sezonas) ir DAT sistemos, kurios gali padėti valdyti šias tendencijas. Iš anksto atsiprašome, šiame straipsnyje pagrindinis dėmesys bus skiriamas techniniams aspektams.
Krovinių tarpininkavimas, 3PL arba 4PL yra daugiau nei tik jūsų valdomas krovinių tipas, kainodara ir vežėjų santykiai. Nors tai labai svarbu jūsų verslui, kaip jūs darote tuos dalykus ir kiek laiko užtrunka tai padaryti, yra vienodai svarbu.
Įveskite technologijas, pvz., TMS ir vidines sistemas. Tos sistemos yra tiek geros, kiek į jas perduodami duomenys. Įveskite DAT.
DAT platformos ir produktai yra debesies pagrindu sukurti SaaS sprendimai. Tai reiškia, kad jie nuolat atnaujinami naujais duomenimis. Tai taip pat reiškia, kad jums nereikia naudoti mūsų UI (naudotojo sąsajos), kad pasiektumėte tuos duomenis arba paskelbtumėte savo duomenis. Šiuos duomenis galima gauti arba išsiųsti realiuoju laiku per mūsų turimas API.
Jei nesate susipažinę su API, įsivaizduokite jas kaip telefono skambutį. Skambinu, kai man ko nors reikia (ar duomenų), atsiliepiate realiu laiku ir grąžinate tą duomenų dalį. Ką daryti, jei norėtumėte paskelbti krovinį arba išsiųsti tam tikrą duomenų dalį (pvz., įnašus)? Galite paskambinti DAT, kad išsiųstumėte mums duomenis. Telefono skambučio tipas turi niuansų (SOAP ir poilsio pagrindu veikiančios API), tačiau iš esmės tai yra API esmė.
Kaip API veikia su jūsų TMS? Jei turite vietinę TMS, greičiausiai turite kūrėjų komandą, kuri kuria šias integracijas, tiek savo viduje, tiek pagal sutartis. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su jumis (ar jūsų komanda), kad išsiaiškintume, kurios API veikia geriausiai, ir atsakytume į visus jums rūpimus klausimus.
Jei perkate TMS (pagalvokite, McLeod, Aljex, Revenova arba DAT brokeris TMS), tas integracijas kuria tie TMS teikėjai. Bendradarbiaujame su visų rūšių TMS teikėjais ir turime galimų integracijų sąrašą.
Realiame pasaulyje daugelis brokerių įtraukia mūsų istorinius tarifus į savo TMS, kad padėtų savo komandai priimti sprendimus dėl kainodaros realiuoju laiku. Jie gali nustatyti krovinio ir sunkvežimio santykį, kad pajustų rinkos sandarumą arba laisvumą. operaciją, jie gali siųsti mums duomenis, kad paskelbtume apkrovą DAT One, arba pridėti operatorius, kuriems jų TMS teikiama pirmenybė, prie DAT privataus tinklo.
Ką daryti, jei norite ne vieno duomenų taško, o daugybės duomenų taškų? Pavyzdžiui, ką daryti, jei norite metų istorinių kursų, o ne tik vieno istorinio kurso tam tikroje juostoje? To gali prireikti vidiniam kainodaros algoritmui arba istoriniam palyginimui. Tai užtikriname integruodami su Snowflake arba kitais failų pristatymo būdais, kurie integruojami su TMS ir kitais tiekėjais.
Esame sudėtingoje rinkoje. Veiksminga ir produktyvi komanda yra vienas iš raktų norint išgyventi ir padidinti maržą. Vienas iš būdų tai padaryti yra pateikti informaciją į savo TMS, sukurti mažiau paspaudimų savo komandai ir sumažinti laiką, praleistą bandant gauti informaciją iš skirtingų sistemų (o vietoje to, kad visa tai būtų vienoje sistemoje).
Jei turite klausimų arba pasikalbėkite apie tai, kaip DAT gali integruotis su jūsų sistemomis, susisiekite su savo klientų sėkmės atstovu arba paskyros valdytoju.