- Antonio Carraro parodoje EIMA International demonstruoja savo geriausius modelius, įskaitant naujus varomuosius įrenginius ir elektrinio diapazono naujoves
Šiuolaikiniam žemės ūkiui reikalingos didelio našumo, tačiau „švarios“ ir kompaktiškos mašinos. Pastaraisiais metais Antonio Carraro tyrimų ir plėtros skyrius daugiausia dėmesio skyrė sprendimų paieškai, kaip išlaikyti kintamosios srovės traktoriams būdingus kompaktiškus matmenis ir padidinti variklio galią.
Atsakymą pateikė gamintojo FPT pristatytas naujas F28 variklis „FIAT – POWER – TRAIN“, kuris sugalvojo sprendimą, atitinkantį šiuolaikinio žemės ūkio poreikius – kompaktiškus matmenis ir sumažinimą.
F28 serija yra naujausios kartos varikliai, visame pasaulyje garsėjantys ne tik dėl savo galios ir patikimumo, bet ir dėl ekologiškumo. Tai moderniausi varikliai, aprūpinti taršą mažinančiomis technologijomis, kurių efektyvumas atitinka griežčiausius išmetamųjų teršalų standartus.
Nauji varikliai bus montuojami nuo 2025 m. visuose „Cento“ ir „R“ serijos modeliuose, atsižvelgiant į šiuos paskirstymus:
Pavadinimas 8200 > variklis 55 kW – 74,8 AG 4 cilindrų turbo tarpinis aušintuvas Common Rail > CENTO serijai
Pavadinimas 11200 > variklis 75,6 kW -103 AG – 4 cilindrų turbo aušintuvas Common Rail > R serijai
11200 varomojo bloko variklis yra išskirtinis pasiekimas įmonei, kuri pirmą kartą savo istorijoje gali tiekti transporto priemones, kurių galia viršija 100 AG, veržlias, kompaktiškas ir visiškai atitinkančias V etapo taisykles.
Praėjus dvejiems metams nuo pasirodymo, Life Atena dabar duoda pirmuosius vaisius. Projekte, kuriame dalyvauja ne tik Antonio Carraro, bet ir du partneriai ERO GmbH ir priežiūros sindikatas Conegliano Valdobbiadene Prosecco DOCG, siekiama sukurti naujas technologijas, kurios pagerintų žemės ūkio transporto priemonių poveikį aplinkai, mažinant teršalų išmetimą ir užkertant kelią tepalų sklaidai. ant žemės ir sumažinti triukšmo taršą. Iššūkis yra užtikrinti, kad šiandieninių traktorių techninės charakteristikos išliktų kuo nepakitusios, kartu išnaudojant elektrifikacijos teikiamą potencialą ir lankstumą.
SRe yra pirmasis oficialus Life Atena projekto rezultatas ir yra dviejų prototipų SRX Hybrid ir eSP pristatymo rezultatas Eima 2022 m. SRe pristato dar ambicingesnį projektą, nes tai visiškai elektrinė mašina su išskirtiniausiomis kintamosios srovės traktorių savybėmis – kompaktiška, izodiametrine, apverčiama ir šarnyriniu.
Šis naujos koncepcijos traktorius remiasi realiais šiuolaikinių galutinių naudotojų poreikiais, nes jie tausoja aplinką, tačiau nenori aukoti našumo ir eksploatavimo komforto. Išlaikant ACTIO™ šarnyrinę važiuoklę, būdingą visoms kintamosios srovės transporto priemonėms, ir 4 kategorijos slėginę kabiną su oro kondicionieriumi, SRe yra visiškai pertvarkytas traktorius, pradedant nuo transmisijos.
Automobilį varo du elektriniai varikliai – pirmasis (50 kW – 68 AG) tiesiogiai varo keturių greičių mechaninę transmisiją, užtikrina optimalų greičio valdymą ir visą laiką užtikrina didžiausią sukimo momentą, o antrasis (35 kW – 48 AG) valdo galią. kilimas ir visos mašinos smulkios komunalinės paslaugos. Variklius maitina 38 kW/h galios 400 V įtampos akumuliatorių blokas, kurį galima įkrauti iš elektros tinklo arba iš įkrovimo stotelės su 2 kategorijos jungtimi.
Įspūdinga, novatoriška šio traktoriaus savybė yra ta, kad tai yra nuolat kintama mašina, kurios greitis ir GTV yra visiškai kontroliuojami labai efektyviu elektriniu varikliu, kuris užtikrina tokį patį našumą kaip ir 100 AG traktorius. bet nedaro jokio poveikio aplinkai.
SRe vienodai tinka naudoti su įprastine ir naujai sukurta elektrifikuota įranga. Jame sumontuotas galinis keltuvas su trijų taškų 1 ir 2 kategorijų kabliu, 540/540E GTV, proporcinga vairasvirte hidraulinei įrangai ir elektros įrangos, kurios maksimali galia yra 10 kW, maitinimo lizdas.
Taip pat stende bus dabar gaminamas TR 5800 Infinity modelis su hidrostatine transmisija ir reversine pavara, pasižymintis dideliu manevringumu ir pažangiu hidrauliniu valdymu.
TONY serijoje, įskaitant TONY 8900 TRG ir TONY V modelius, yra programine įranga valdoma mechaninė-hidrostatinė hibridinė transmisija ir pažangios komforto galimybės.
Ir naujoji A serija, tinkanti specializuotoms ūkininkavimo aplinkoms su tokiais modeliais kaip AF 2.100 N ir AF 2.85 B, varoma FPT F28 varikliu.
Susijusios naujienos:
Pasiektas stebuklingo milijono variklių gamybos etapas