Pagal USDATikimasi, kad grynosios ūkio pajamos sumažės 25,5 % nuo 2023 m. prognozuotų 155 mlrd. USD iki 116 mlrd. USD 2024 m. – beveik 40 mlrd. USD. Dėl to greičiausiai sumažės išlaidos žemės ūkio technikai, o gegužę traktorių pardavimas jau 30% mažesnis už penkerių metų vidurkį. Tačiau gamybos perkėlimas į Meksiką kartu su didelių gamintojų, tokių kaip AGCO, atleidimai, taip pat suteikia naujų rinkos galimybių tarpvalstybiniams krovinių vežėjams, o tai rodo galimą šio sektoriaus augimą.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
AGCO Neseniai paskelbė apie reikšmingą darbo jėgos mažinimą, kai apie 6 % darbuotojų buvo atleisti dėl „silpnos paklausos žemės ūkio pramonėje“, – paaiškino bendrovės būstinės Dulute, Džordžijos valstijoje, atstovas. Bendrovė taip pat dalį savo produkcijos perkelia į kitą AGCO gamyklą, gaminančią mažus keturkampius presus, ruloninius presus ir rotacines žoliapjoves. Ši gamykla nuo 2025 m. bus perkelta į jos Kerétaro (Meksika) gamyklą.
Bendrovės pirmojo ketvirčio rezultatai parodė, kad grynieji pardavimai sumažėjo 12,1%, palyginti su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu. AGCO pirmąjį ketvirtį pademonstravo tvirtą savo strategijos „Farmer First“ įgyvendinimą“, – sakė Ericas Hansotia, AGCO pirmininkas, prezidentas ir generalinis direktorius. „Mūsų rezultatai atspindi mažėjančią pasaulinę žemės ūkio įrangos pramonės paklausą ir, kaip tikėtasi, reikšmingus gamybos mažinimus, kurie vis tiek lėmė tvirtus rezultatus. Sumažinimais buvo siekiama padėti sumažinti prekiautojų atsargas.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Plokštinių apkrovų apimtys praėjusią savaitę sumažėjo 5 % ir išlieka 8 % didesnės nei pernai ir 37 % mažesnės nei 30 savaitės aštuonerių metų vidurkis, neįskaitant pandemijos paveiktų metų. Vežėjų įrangos stulpeliai vėl sumažėjo 4 % m/m, todėl praėjusią savaitę bortinės apkrovos ir sunkvežimio santykis šiek tiek sumažėjo iki 11,9, o tai yra identiška šiuo metu 2019 m.
Neatidėliotini įkainiai
Plokštinio pervežimo tarifai praėjusią savaitę sumažėjo 0,02 USD už mylią, vidutiniškai šiek tiek daugiau nei 2,00 USD už mylią. Plokščiasis lovos tarifai yra 0,04 USD už mylią mažesni nei praėjusiais metais, bet 0,07 USD už mylią didesni nei 2019 m.