Įrangos gamintojų asociacijos duomenimis (AEM), žemės ūkio traktorių ir derliaus nuėmimo kombainų pardavimas ir toliau maždaug 30 % atsilieka nuo 5 metų vidurkio, remiantis naujausiais skaičiais. JAV 4 ratais varomų traktorių pardavimas gegužę išaugo 9,4%, palyginti su 2023 m., nors bendras žemės ūkio traktorių pardavimas sumažėjo 11,5% per metus, o kombainų pardavimas sumažėjo 17,7%, palyginti su praėjusiais metais. Dviem ratais varomų traktorių pardavimas sudarė didžiąją dalį mėnesio pardavimų ir sumažėjo 11,7 % m/m gegužę ir 10 % nuo metų iki šios dienos (YTD).
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Anot AEM vyresniojo viceprezidento Curto Bladeso: „Po pastarųjų penkerių metų atsparumo rinkos kišenėse pradedame matyti minkštumą. Nors bendri skaičiai per metus mažėja, rinkos subkategorijos išlieka stiprios, ypač didesnės įrangos. Subkompaktinių traktorių rinka kasmet susiduria su kai kuriais iššūkiais po rekordinių aukštumų per pandemiją.
Kanados pardavimai keturračiais varomų traktorių gegužę taip pat išaugo 5,7 %, bet sumažėjo 7,5 %, palyginti su 2023 m. gegužės mėn. Bendras Kanados kombainų pardavimas šoktelėjo 58,4 %, palyginti su 2023 m. gegužės mėn., ir 23,8 % per metus. – iki šiol. Bendras Kanados žemės ūkio traktorių pardavimas sumažėjo 10,7%, palyginti su praėjusiais metais, ir sumažėjo 14,5% per metus.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Kanados bortinių vežėjų per pastarąjį dešimtmetį maršrutinių pervežimų tarifai ir paklausa buvo mažiausi, todėl kai kurie buvo priversti statyti sunkvežimius ir priekabas. Vienas įprastas tarpvalstybinis plieno vežėjas DAT sakė: „Šią savaitę nekrovėme iš Ontarijo, nes nėra jokių krovinių atgal iš Ohajo upės regiono – mes iš esmės prašome atgalinių maršrutų“. Neatidėliotinos plokštumos kainos tarp Kanados ir JAV yra 7 % mažesnės nei per metus ir 35 % mažesnės nei didžiausias 2222 m. balandžio mėn. .
Nuo šių metų kovo mėnesio pastebimas abipusių neatidėliotinų palūkanų normų atsiejimas, o tai rodo, kad tarpvalstybinių sandorių apimtis pasikeitė. Ši tendencija paaštrėja pagrindinėse eismo juostose, pvz., Torontas į Ohajo upės regioną, kur 23 m. gegužės mėn. dvikrypčiai neatidėliotini kursai atsiejo, o skirtumas vidutiniškai siekė šiek tiek daugiau nei 1,00 USD už mylią (2,74 USD už mylią nuo Ontarijo iki Ohajo ir 1,74 USD už mylią nuo Ohajo iki Ontarijo). . Tai lyginama su vidutiniu 10 metų skirtumu tik 0,28 USD už mylią ir 0,09 USD už mylią per ketverius metus nuo 2014 m. vasario iki 2018 m. liepos mėn.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Bortinių krovinių stulpų apimtys praėjusią savaitę iš esmės buvo vienodos ir identiškos praėjusių metų, tačiau vis dar yra antras mažiausias nuo 2017 m. Vežėjų įrangos stulpai buvo 2 % m/m ir 15 % mažesnis, o praėjusios savaitės bortinis krovinys buvo sunkvežimis. santykis beveik nepakito – 13,73.
Neatidėliotini įkainiai
Praėjusią savaitę nukritę 0,02 USD už mylią, planinių lovų neatidėliotinos kainos šiek tiek pakilo po praėjusios savaitės padidėjimo 0,01 USD už mylią. 2,08 USD už mylią, šalies vidutinė plokštumos kaina yra 0,05 USD už mylią mažesnė nei praėjusiais metais, kai praėjusių metų 26 savaitę buvo perkelta 9 % daugiau krovinių.