Pagal USDATikimasi, kad grynosios ūkio pajamos sumažės 25,5 % nuo 2023 m. prognozuotų 155 mlrd. USD iki 116 mlrd. USD 2024 m. – beveik 40 mlrd. USD. Mažėjančios ūkių pajamos dėl nedidelių pasėlių kainų ir padidėjusių skolinimosi išlaidų verčia iš naujo įvertinti reikšmingus ūkininkų pirkimus, todėl sunkiosios technikos gamintojams susidaro neaiški paklausa. Birželio mėn. AEM pranešė, kad JAV naujos žemės ūkio įrangos pardavimas buvo maždaug 30 % mažesnis už penkerių metų vidurkį, todėl specializuotiems sunkvežimių vežėjams atsirado priešingas vėjas.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Balandžio mėn. JK žemės ūkio ir statybų gamintojas Case New Holland Industrial (CNHaš) atleido daugiau nei 200 darbuotojų savo Racine, Viskonsino valstijoje, ir perkėlė šiuos darbus į Meksika. Ji paskelbė apie tolesnius planus mažinti darbo jėgą ir iki 2026 m. palikti nuo 150 iki 170 darbuotojų. Gegužės mėn. CNHI paskelbė, kad pasaulinės konsoliduotos pajamos pirmąjį ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 10 % dėl mažesnės pramonės paklausos. Šiaurės Amerikoje traktorių iki 140 AG pramonės apimtis per pirmąjį ketvirtį sumažėjo 15%, o traktorių, kurių galia didesnė nei 140 AG, – 2%; kombainai sumažėjo 17%.
Bendrovė yra JI Case, įkurtos Racine 1842 m., palikuonis. Jos įpėdinė bendrovė Case IH 1999 m. susijungė su kitu žemės ūkio įrangos gamintoju New Holland ir tapo CNH, taip pat žinomas kaip Case-New Holland. 2013 metais įmonė susijungė su „Fiat Industrial“.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Nors praėjusią savaitę plokščių krovinių skaičius sumažėjo 8%, jie išlieka 17% didesni nei pernai ir 38% mažesni nei 28-osios savaitės aštuonerių metų vidurkis, neįskaitant pandemijos paveiktų metų. Vežėjų įrangos stulpeliai sumažėjo 4 % m/m, todėl praėjusią savaitę bortinės apkrovos ir sunkvežimio santykis sumažėjo 12 % iki 12,47.
Neatidėliotini įkainiai
Tiesiai sakant, plokščių maršrutinių pervežimų tarifai atitinka tvirtas sezonines tendencijas ir mažėja 0,02 USD už mylią iki šalies vidurkio 2,02 USD už mylią. Traukinių plokštuminiu transportu tarifai yra 0,04 USD už mylią mažesni nei praėjusiais metais, bet yra 0,06 USD už mylią didesni, palyginti su 2019 m. Pernai nuo šio taško iki lapkričio vidurio planinių zonų tarifai sumažėjo 0,19 USD už mylią.