
Nors JAV išlaidos negyvenamajai statybai šiais metais sulėtėjo, bendros statybos išlaidos per pastaruosius trejus metus išaugo, o tai paskatino įmonių, statančių gamyklas, sandėlius ir duomenų centrus, banga. Nuo 2021 metų spalio lūžio taško, kai paspartėjo komercinės statybos išlaidos, išleista suma išaugo 40 proc.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Kita vertus, gyvenamųjų namų statyba sulėtėjo, daugiausia dėl padidėjusių palūkanų, kurios sulaikė potencialius pirkėjus nuo ateities į rinką. Panašiai ir biurų statyba smarkiai smuktelėjo, o tai atspindi iššūkius, kylančius dėl neaiškios Amerikos darbuotojų sugrįžimo į biurų aplinką. Remiantis Federalinių rezervų ekonominiais duomenimis (FREDAS), išlaidos negyvenamajai statybai kovo mėnesį sumažėjo 1 proc., palyginti su mėnesiu (m/m), bet buvo 5 proc. didesnės nei pernai. Nuo 2022 m. gegužės mėn., kai gyvenamųjų namų statybos bumas pasiekė aukščiausią tašką, išlaidos sumažėjo 8%.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Plokštinių lovų pajėgumai praėjusią savaitę buvo daug mažesni Vašingtono valstijoje, kur išvežamų krovinių neatidėliotinos kainos pakilo 0,15 USD už mylią iki 2,32 USD už mylią. Per pastarąjį mėnesį Vašingtono išvykstamojo tiesioginio pervežimo įkainiai padidėjo 0,37 USD už mylią. Sietle praėjusią savaitę apimtys padidėjo 8 %, todėl maršrutinio pervežimo tarifai padidėjo 0,09 USD už mylią iki 2,32 USD už mylią. Panaši tendencija buvo pranešta netoliese esančiame Medforde, kur tarifai padidėjo 0,08 USD už mylią dėl 4 % didesnio kiekio.
2,20 USD už mylią, Teksaso vidutiniai išvykimo tarifai yra beveik tokie patys kaip ir praėjusiais metais, o praėjusios savaitės rezultatuose dominuoja didelis Hiustonas. Apimtys dažniausiai buvo vienodos, tačiau pajėgumai buvo mažesni, nes tarifai padidėjo 0,07 USD už mylią iki 2,35 USD už mylią. Vežėjai vidutiniškai mokėjo 2,57 USD už mylią numerio juostoje į vakarus iki El Paso, o tai yra 0,24 USD už mylią mažiau nei pernai už 2 % didesnį kiekį.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Pirmąją birželio savaitę padidėjusį plokštuminių apkrovų kiekį praėjusią savaitę buvo panaikinta – sumažėjo 14 % m/m ir 13 % per metus. Vežėjų įrangos stulpeliai buvo 4 % m/m ir 25 % mažesni, o praėjusios savaitės bortinės apkrovos ir sunkvežimio santykis sumažėjo 10 % iki 15,6.
Neatidėliotini įkainiai
Plokštinio maršrutinio pervežimo įkainiai praėjusią savaitę išliko vienodi, vidutiniškai sudarė apie 2,08 USD už mylią. Šalies vidurkis yra 0,06 USD už mylią mažesnis nei praėjusiais metais, o pernai 24 savaitę pervežtų krovinių kiekis sumažėjo 9 %.