2023 m. INRIX pasaulinis eismas Rezultatų kortelė suteikia vertingų įžvalgų apie besikeičiančius eismo modelius pagrindinėse JAV krovinių vežimo rinkose. Jame nustatyti labiausiai perkrauti krovinių vežimo koridoriai šalyje. Judriausias greitkelio ruožas buvo I-4 Westbound netoli Orlando tarp Beachline Expressway ir Western Beltway. Važiuojant šiuo maršrutu kasdien 17.00 val., 2023 m. vairuotojas dėl eismo netektų 124 valandas.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Panašiai vairuotojai, keliaujantys I-5 Southbound Los Andžele, taip pat patiria didelių eismo spūstis. Tie, kurie važiavo I-5 tarp I-10 ir I-605, kiekvieną darbo dieną 17:00 val. prarasdavo 122 valandas dėl eismo. Keletas I-95 ruožų buvo tarp 25 judriausių JAV koridorių dėl šio didelio krovinių ir keleivių vežimo tarpvalstybinio kelio, važiuojančio palei JAV rytinę pakrantę, tokiose vietose kaip I-95 Stamforde, CT, Majamyje ir Vašingtone. buvo nurodytos kaip populiariausios koridoriaus vietos.
Įdomu tai, kad tik trijuose iš 25 judriausių krovinių vežimo koridorių didžiausias eismas buvo ryte, o likusiuose 22 eismo pikas buvo vėlyvą popietę ir vakare, paprastai apie 16:00–17:00.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Praėjusią savaitę Minesotoje buvo pranešta apie pajėgumų trūkumą; apkrovų apimtys padidėjo 61 % m/m, o perkeltos apkrovos padidėjo 35 % m/m, todėl valstijos vidutiniai tarifai padidėjo 0,18 USD už mylią iki 2,32 USD už mylią. Išvykstančio tiesioginio pervežimo įkainiai St Cloude vidutiniškai siekė 2,44 USD už mylią, 0,22 USD už mylią – didesni, kai apimtys buvo beveik dvigubai didesnės. Regioninės juostos, įskaitant Madison, WI ir Rockford, Ill, dominavo didinant apimtį, o didelėje Mineapolio rinkoje apimtys padidėjo 10 % m/m, o neatidėliotinos kainos padidėjo 0,03 USD už mylią iki 2,00 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Praėjusią savaitę po trumpos darbo savaitės po liepos 4 d. šaldytuvų apkrova išaugo 7 % per metus ir 11 % daugiau nei 28 savaitės vidurkis, neįskaitant pandemijos paveiktų metų. Vežėjų įrangos stulpeliai praėjusią savaitę buvo 16 % didesni, nes pajėgumai vėl atėjo į rinką, todėl šaldytuvo krovinio ir sunkvežimio santykis (LTR) padidėjo 24 % m/m iki 7,05, ty 37 % didesnis nei pernai.
Neatidėliotini įkainiai
Pasibaigus kasmetiniam liepos 4 d. piko laikui, vidutinis nacionalinis refrižeratoriaus maršruto tarifas nukrito iki 2,00 USD už mylią po praėjusios savaitės sumažėjimo 0,05 USD už mylią, beveik identiškai 28 savaitės pokyčiui, skaičiuojant iki 2016 m. 2024 m. produkcijos sezonas pasiekė aukščiausią lygį – 14 % mažesnis nei pernai, bet labai arti 2019 m. liepos 4 d. didžiausio lygio. Praėjusią savaitę produkcijos apimtys smuko 24 %, o tai atidžiai stebime, atsižvelgiant į tai, kad po Nepriklausomybės dienos įprastas apimčių kritimas yra arčiau 14 % m/m.