Stoktono mieste, kuriame yra didžiausia vyšnias auginanti šalis Lodyje, Kalifornijoje, augintojai žino, kad Vašingtonas, svarbiausias vyšnių auginimo regionas Vakarų pakrantėje, yra šių metų pradžioje. Nors nedidelis derliaus nuėmimas prasidėjo balandžio pabaigoje, sunkesnis derliaus nuėmimas prasidėjo gegužės pabaigoje ir tęsėsi šią savaitę Kalifornijoje. USDA duomenimis, sezoninis CA siuntimo apimčių pikas yra šią savaitę; sunkvežimių apimtys yra tik perpus mažesnės nei buvo prieš metus.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Vyšnių sezonas Vašingtono valstijoje jau prasidėjo. Palyginti su trumpesniu Kalifornijos sezonu, kuris sudaro 18 % nacionalinės vyšnių produkcijos, šiaurės vakaruose užaugintas vyšnias skina daugiau nei 2500 augintojų Vašingtone, Oregone, Aidaho, Jutoje ir Montanoje, kurie kartu sudaro daugiau nei 70 % šviežių vyšnių. parduotuvėse galima rasti nuo birželio vidurio iki rugsėjo pradžios.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Remiantis USDA, vieninteliu regionu, kuriam reikia pranešti apie pakankamą sunkvežimių pasiūlą, praėjusią savaitę Šiaurės ir Vakarų Floridoje sunkvežimių pajėgumai buvo maži pomidorų kroviniams. Nors vietinių krovinių tarifai iš Talahasis į Atlantą nuo kovo mėnesio padidėjo 73% iki 3,34 USD už mylią, jie vis dar yra 0,40 USD už mylią žemiau praėjusių metų birželio vidurkio. Praėjusią savaitę tolimųjų reisų krovinių iš Talahasis į Čikagą pajėgumai taip pat buvo riboti, o neatidėliotinos kainos per pastarąjį mėnesį padidėjo 0,15 USD už mylią iki 2,20 USD už mylią, ty beveik 0,20 USD už mylią daugiau nei pernai.
Nors USDA pranešė apie pakankamą sunkvežimių pasiūlą centrinėje Kalifornijoje, refrižeracijų iš Fresno į Bostoną tarifai nuolat didėjo. Praėjusią savaitę jie pasiekė 2,20 USD už mylią, identišką praėjusių metų birželio vidurkį. Liko dvi savaitės iki sezoninio liepos 4 d. neatidėliotino kurso piko, tačiau, remiantis „Ratecast“, neatidėliotinos kainos jau pasiekė aukščiausią tašką šioje juostoje. Iš Fresno į Čikagą 2,10 USD už mylią kroviniai taip pat pasiekė aukščiausią tašką ir yra tokie patys kaip praėjusiais metais. Vežėjai praėjusią savaitę vidutiniškai mokėjo 3,07 USD už mylią už krovinius tarp Atlantos ir Orlando, 0,22 USD už mylią daugiau nei pernai.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Praėjusią savaitę šaldytuvų krovinių apimtys sumažėjo 12%, o per metus – 6%. Palyginti su pandemijos nepaveiktais metais, skaičiuojant iki 2017 m., praėjusios savaitės vidurkis yra 3% mažesnis. Vežėjų įrangos stulpeliai praėjusią savaitę buvo 10 % mažesni, todėl šaldytuvo apkrovos ir sunkvežimio santykis (LTR) padidėjo 25 % m/m iki 7,84, o tai yra didžiausias LTR nuo 2021 m.
Neatidėliotini įkainiai
Tris savaites išbuvus vienodo lygio, vidutinis nacionalinis refrižeratoriaus maršruto tarifas padidėjo 0,03 USD už mylią ir vidutiniškai siekė 2,02 USD už mylią; nuo tada, kai šių metų sausį įvyko „Polar Vortex“ renginys, pirmą kartą refrižeratoriaus neatidėliotinos kainos viršijo 2,00 USD už mylią. Esant tokiam lygiui, pervežimo refrižeratoriumi įkainiai yra 0,06 USD už mylią mažesni už beveik identišką krovinių kiekį, perkeltą per praėjusių metų 25-ąją savaitę.