
Didžiausias dešrainių sezonas yra liepą, Nacionalinį dešrainių mėnesį. Tikimasi, kad per šį laiką amerikiečiai suvalgys apie 7 milijardus dešrainių, iš kurių per šį laikotarpį bus suvartota 55 % visos metinės dešrainių produkcijos. Tai reiškia apie 16 000 sunkvežimių su šaldytuvu. Apskaičiuota, kad Nepriklausomybės dieną amerikiečiai suvalgo 15 milijonų svarų arba 350 sunkvežimių dešrainių.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Nepaisant ekonominio infliacijos poveikio maisto kainoms, kepimas ant grotelių išlieka populiarus būdas mėgautis maistu lauke. „Acosta Group“ kepimo ant grotelių pirkėjų įžvalgos Pranešimas rodo įdomų poslinkį kepimo ant grotelių tendencijose, o pirmauja Z karta ir Millennials. Jie priima naujas baltymų, pagardų, marinatų ir prieskonių idėjas ir rodo didelį susidomėjimą augalinėmis alternatyvomis.
Po mėsainių dažniausiai ant grotelių kepami tokie patiekalai kaip vištiena (83%) ir dešrainiai, dešra arba bratwurst (82%). Tačiau 84% respondentų teigė, kad yra pasirengę išbandyti naujus maisto produktus ant grotelių, įskaitant kiaulienos, žuvies ir vėžiagyvių kepimą. Kalbant apie žuvies kepimą ant grotelių, populiariausia yra lašiša (80 proc.), antroje vietoje – tunas (33 proc.) ir otas (29 proc.).
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
2024 m. pirmojo ketvirčio JAV šaldytų produktų eksportas baigtas. „IHS Markit“ duomenimis, eksporto TEU (dvidešimties pėdų ekvivalento vienetai) sudarė 9 % per metus, tačiau buvo žemiausio lygio per septynerius metus – 77 196 TEU. Oklandas, Kalifornija, išlaikė pirmąją vietą kaip pirmaujanti eksportuotoja, sudaranti 18 % eksporto apimties. Kovo mėnesį apimtys išaugo 17%, palyginti su mėnesiu, ir 5% per metus. Šviežia ir šaldyta mėsa buvo pirmoji eksportuojama prekė Oklande, sudaranti 29 % TEU. Los Andželo ir Long Byčo uostai buvo antras ir trečias uostai, sudarantys 25% tūrio.
Į Kaliforniją atvykstančių refrižeratorių neatidėliotinos kainos yra 1,71 USD už mylią, identiškos praėjusių metų, ir 0,06 USD už mylią mažesnės nei per metus į San Francisko krovinių rinką, įskaitant Ouklando uostą. Kroviniai refrižeratoriuje iš Solt Leik Sičio į San Franciską vežėjams moka šiek tiek daugiau nei 1,00 USD už mylią, o kroviniai toliau į sausumą iš Omahos vidutiniškai kainuoja 1,44 USD už mylią, o tai yra mažiausia per pastaruosius 12 mėnesių. Kroviniai iš didžiausios kiaulieną gaminančios apygardos netoli Ajovos miesto į Oklandą yra 0,06 USD už mylią didesni nei per metus, o vidutiniškai 1,42 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Refrižeratorių apkrova atitiko sezoninius modelius ir sumažėjo 43 % m/m, bet vis tiek 11 % mažesnė nei praėjusiais metais dėl daug švelnesnių produkcijos kiekių. Vežėjų įrangos stulpeliai praėjusią savaitę buvo 15% mažesni, todėl šaldytuvo apkrovos ir sunkvežimio santykis (LTR) sumažėjo 14% m/m iki 5,84, beveik identiškai pernai.
Neatidėliotini įkainiai
Praėjusią savaitę vidutinis nacionalinis refrižeratoriaus maršrutinio pervežimo tarifas padidėjo šiek tiek mažiau nei 0,02 USD už mylią iki 2,04 USD už mylią, o tai yra 0,03 USD už mylią mažiau nei praėjusiais metais, nes 15 % didesnis krovinių kiekis. Nuo balandžio vidurio iki liepos 4 d. neoficialiai apibrėžiama produkcijos sezono įtaka neatidėliotinoms kainoms, o refrižeravimo laivais tarifai per 11 savaičių padidėja 0,19 USD už mylią. Palyginti su ankstesnių produkcijos sezonų vidurkiu, nuo 2016 m. šių metų augimas yra tik centu už mylią, neįskaitant pandemijos paveiktų sezonų (2020, 2021 ir 2022 m.).