
Logistikos vadybininkas Indeksas 2024 m. balandžio mėn. užfiksuotas 52,9, ty mažiau (-5,4) nuo kovo mėnesio 58,3, o tai yra didžiausias augimo tempas per 18 mėnesių. Tai nutraukia keturis mėnesius iš eilės augančius augimo tempus ir yra lėčiausias augimo tempas, pastebėtas iki šiol 2024 m. Sulėtėjusį augimo tempą lėmė labai sumažėjęs atsargų lygių padidėjimas (12,8 punkto iki 51,0, o tai yra didžiausias rodiklis). ribinis išsiplėtimo lygis).
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Pasak Zaco Rogerso iš Kolorado valstijos universiteto, „Inventoriaus lygio indeksas buvo 51,0, gerokai mažesnis nei kovo mėnesį rodytas 63,8. Atsargų augimo sulėtėjimas, ypač pirmoje mėnesio pusėje, yra pagrindinė priežastis, dėl kurios bendras indeksas sumažėjo balandžio mėn. Šis atsargų lygio sumažėjimas, esminis LMI komponentas, padarė didelę įtaką pramonės augimui. Nepaisant to, mes vis dar skaitome augimą ketvirtą laikotarpį iš eilės, ty poslinkį nuo 2023 m. pabaigos, kai atsargų lygis sumažėjo per 7 mėnesius iš 8. Atsargų lygis yra 0,1 punkto didesnis nei prieš metus ir 21,3 punkto mažesnis nei prieš dvejus metus.
LMI balas apjungia aštuonis unikalius logistikos pramonės komponentus, įskaitant atsargų lygį ir išlaidas, sandėliavimo pajėgumus, panaudojimą ir kainas bei transportavimo pajėgumus, panaudojimą ir kainas. LMI apskaičiuojamas naudojant difuzijos indeksą, kuriame bet koks rodmuo virš 50,0 rodo, kad logistika plečiasi; mažesnis nei 50,0 rodmuo rodo, kad logistikos pramonė traukiasi. Naujausi LMI rezultatai apibendrina tiekimo grandinės specialistų atsakymus, surinktus 2024 m. balandžio mėn.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Praėjusią savaitę vakarinėje pakrantėje, ypač Kalifornijoje, Nevadoje ir Arizonoje, sparčiai sumažėjo sausųjų furgonų talpa, kur Roadcheck Week inspektorių stovykla surengė Interstates 80, 15 ir 40. Tie vežėjai, kurie praėjusią savaitę nebuvo išvykę, ilgai vėlavo, todėl pajėgumų sugriežtinimas ir 0,08 USD už mylią (w/w) padidėjo trijų valstijų vidurkis – 1,94 USD už mylią.
Vežėjai vidutiniškai mokėjo 1,50 USD už mylią už krovinius iš Floridos, o praėjusią savaitę jis padidėjo 0,32 USD už mylią. Daugiausia pelno buvo pranešta didesnėje Leiklando rinkoje, kur maršrutinio pervežimo tarifai padidėjo 0,27 USD už mylią (w/w) iki 1,38 USD už mylią. Praėjusią savaitę Atlantos maršruto tarifai padidėjo 0,10 USD už mylią iki 1,68 USD už mylią, o Čikagos neatidėliotinos kainos pakeitė trijų savaičių nuosmukį ir padidėjo 0,05 USD už mylią iki 1,68 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Praėjusios savaitės Tarptautinė kelių patikrinimų savaitė nusiuntė daug vežėjų į šalį, kaip jie paprastai daro, kai daugiausia dėmesio skiriama stabdžių sistemoms ir kontroliuojamoms medžiagoms. Sausų furgonų krovinių stulpų tūris praėjusią savaitę padidėjo 30 %, palyginti su 45 % m/m padidėjimu pernai per 20 savaitę. Vežimo įrangos stulpeliai sumažėjo 8 % m/m, palyginti su 12 % m/m sumažėjimu praėjusiais metais, todėl sauso furgono krovinio ir sunkvežimio santykis padidėjo 40% iki 5,01.
Tiesioginio pervežimo momentiniai tarifai
Praėjusią savaitę šalies vidutinis sausųjų furgonų maršrutinio vežimo tarifas išaugo 0,06 USD už mylią iki šalies vidurkio 1,63 USD už mylią. Palyginti su praėjusiais metais, maršrutinio pervežimo tarifai yra 0,04 USD už mylią mažesni, kai perkeliamų krovinių kiekis yra 6 % didesnis. DAT 50 populiariausių eismo juostų, remiantis perkeltų krovinių kiekiu, praėjusią savaitę vidutiniškai kainavo 1,95 USD už mylią, o tai yra 0,08 USD už mylią (w/w) ir 0,32 USD už mylią daugiau nei šalies vidurkis.