Energetikos informacijos administracijos (EIA) trumpalaikė dyzelino kainų prognozė, maždaug 4 USD už galoną, šiuo metu galioja ir suteikia sunkvežimių vežėjams šiek tiek atsikvėpti. Nepaisant atšiaurių veiklos sąlygų, smulkieji vežėjai demonstruoja nepaprastą atsparumą.
Kadangi neatidėliotinos kainos ir toliau šokteli tai, kas atrodo esanti dabartinio krovinių gabenimo ciklo apačioje, mažesnės degalų sąnaudos yra viskas, kas jiems padeda. Nors 2019 m., sunkvežimių vairuotojams žinomai prastų metų, sausų furgonų kainos svyruoja ties 0,05 USD už mylią, 2024 m. veiklos sąnaudos yra maždaug 0,16 USD už mylią arba 10 % didesnės. Maržos spaudimą jaučia savininkai, operatoriai ir nedideli automobilių parkai, todėl daugelis verčia į šoną, kol rinka nepagerės arba visiškai pasitrauks iš rinkos.
Remiantis FMCSA duomenimis, tolimojo susisiekimo vežėjų pasitraukimo rodikliai balandį buvo vienodi – apie 7 900 atšauktų įgaliojimų. Vis dėlto, 11% mažiau vežėjų, prisijungusių prie rinkos arba vėl prisijungus prie rinkos, praėjusį mėnesį grynasis pajėgumas sumažėjo šiek tiek daugiau nei 1100 vežėjų. Vežėjai, atšaukę savo įgaliojimus ir pasirinkę išnuomotų savininkų-operatorių tarifus su didesniais sunkvežimių vežėjais už maždaug 1,75 USD už mylią, gauna maždaug 21 000 USD per metus. Šios lygties atvirkštinė pusė yra ta, kad pagal nepriklausomą sutartį būtų išleisti papildomi 55 000 USD per metus (draudimas, priekaba, leidimai, rinkliavos, lumperiai, valdžia ir t. t.), kad gautų papildomų 27 000 USD pajamų iš neatidėliotinos rinkos su sausų furgonų įkainiais. 2,01 USD už mylią.
Vidutinės tolimųjų reisų tarpvalstybinio vežėjo veiklos išlaidos balandžio pabaigoje buvo 1,81 USD už mylią, palyginti su 1,84 USD už mylią prieš metus. Eksploatacinės išlaidos yra pagrįstos sausų furgonų įkainiais, įskaitant 2,01 USD už mylią degalų mokestį, 3,95 USD už galą dyzelino ir vairuotojo atlyginimą 60 000 USD per metus. 2019 m. buvo sudėtingi metai krovinių gabenimo pramonei, ypač smulkiesiems vežėjams, ir, remiantis dabartine rinkos dinamika, neatidėliotinos rinkos vežėjai pradeda veikti gerokai į minusą, kaip ir 2019 m. Tai taip pat buvo metai, kuriems būdingas neegzistuojantis pikas sezoną, mažėjančius neatidėliotinus tarifus ir perteklinę rinką, ty panašiai kaip 2024 m. krovinių vežimo rinka.
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Nors sausų furgonų kainos jungtinėje Čikagos ir Džoliet rinkoje praėjusią savaitę šiek tiek pakilo ir vidutiniškai siekė 1,84 USD už mylią, pastarąjį kartą išvykimo kainos buvo tokio lygio 2020 m. gegužės mėn. Praėjusios savaitės vidurkis yra centais už mylią mažesnis nei praėjusią. per metus dėl 2% didesnio pervežtų krovinių kiekio. Regioniniai kroviniai į Mineapolį vežėjams vidutiniškai mokėjo 1,89 USD už mylią, ty 0,05 USD už mylią, o į rytus į Detroitą kroviniai vidutiniškai mokėjo 2,47 USD už mylią, o 0,05 USD už mylią.
Dominuojančioje Atlantos pietryčių sandėlių paskirstymo rinkoje linijos pervežimo įkainiai padidėjo 0,05 USD už mylią iki 1,74 USD už mylią, kai perkeliamų krovinių kiekis sumažėjo 3%. Pirmoje eismo juostoje į pietus iki Leiklando tarifai buvo 0,05 USD už mylią mažesni, vidutiniškai 2,38 USD už mylią, o kroviniai toliau į pietus iki Majamio vežėjams mokėjo vidutiniškai 2,26 USD už mylią. Los Andžele pajėgumai ir toliau mažėja, o išvykimo tarifai didėja ketvirtą savaitę, vidutiniškai 1,72 USD už mylią, 0,03 USD už mylią.
Sausų furgonų krovinių stulpai atvėso po praėjusios savaitės 1% sumažėjimo. Nors apimtys yra vienodos, palyginti su mėnesiu (m/m), krovinių skaičius yra maždaug 4 % didesnis nei praėjusiais metais. Vežėjo įrangos stulpai buvo plokšti (m/w), todėl sauso furgono krovinio ir sunkvežimio santykis šiek tiek sumažėjo iki 3,67.
Praėjusią savaitę vidutinis šalies sausųjų mikroautobusų maršrutinio vežimo tarifas išliko nepakitęs – apie 1,57 USD už mylią. Palyginti su praėjusiais metais, maršrutinio pervežimo tarifai yra 0,03 USD už mylią mažesni už beveik tą patį perkeltų krovinių kiekį. 50 geriausių eismo juostų, remiantis perkeltų krovinių kiekiu, praėjusią savaitę vidutiniškai kainavo 1,87 USD už mylią, o tai yra 0,30 USD už mylią daugiau nei šalies vidurkis.