Sunkvežimio vairavimas yra ne tik protiškai ir fiziškai reikalaujantis darbas; tai vienas mirtingiausių.
Transporto nelaimingi atsitikimai ir kritimai sukėlė daugiau nei pusę mirčių darbe, užregistruotų Jungtinėse Valstijose 2022 m., ty paskutiniais metais, apie kuriuos turima duomenų. Tie pavojai dažniau pasitaiko pavojingiausiose profesijose.
Pagal JAV darbo statistikos biuras2022 m. Jungtinėse Valstijose buvo užregistruoti 5 486 mirtini sužalojimai darbe, ty 5,7 % daugiau nei 5 190 2021 m. Mirtinų sužalojimų darbe rodiklis buvo 3,7 mirties atvejai 100 000 visos darbo dienos ekvivalento (FTE) darbuotojų, o nuo 3,6 atvejo 100 200 1 FTE. .
Pagrindinės išvados
-
- 2022 m. darbuotojas mirė kas 96 minutes nuo sužalojimo, susijusio su darbu, palyginti su 101 minute 2021 m.
- Žuvusiųjų dėl smurto ir kitų žmonių ar gyvūnų sužalojimų skaičius 2022 m. padidėjo 11,6 proc., iki 849, palyginti su 761 2021 m.. Žmogžudystės sudarė 61,7 proc.
- Netyčinis perdozavimas išaugo 13,1 % iki didžiausio 525 mirčių skaičiaus 2022 m., palyginti su 464 2021 m., ir toliau kasmet didėja nuo 2012 m.
- Transporto ir medžiagų pervežimo profesijų darbuotojai 2022 m. patyrė 1 620 mirtinų darbo traumų ir sudarė daugiausiai žuvusiųjų profesijų. Kitas pagal dydį buvo statybininkų ir gavybos darbuotojų skaičius – žuvo 1 056, o tai 11,0% daugiau nei 2021 m.
- Transporto įvykiai išliko dažniausia mirtinų įvykių rūšis – 37,7 proc. visų žuvusiųjų darbe.
- 2022 m. per gabenimo įvykius buvo sužeisti 2 066 žmonės, ty 4,2% daugiau nei 1 982 2021 m.
- 2022 m. ir toliau daugiausiai žuvo 55–64 metų amžiaus grupės darbuotojai – 1 175 (21,4 proc. visų mirusiųjų), o 2021 m. – 1 140.
- Nuo 2021 m. iki 2022 m. eismo įvykių, kuriuose dalyvavo motorizuotos antžeminės transporto priemonės, padaugėjo 9,3 %, todėl žuvo 1 369 žmonės.
- 2022 m. eismo įvykių pėsčiųjų transporto priemonėse sumažėjo 3,6 proc., o žuvo 325 žmonės, o tai yra mažiausias žuvusiųjų skaičius nuo 2018 m.
Darbo statistikos biuro duomenimis, toliau išvardyti darbai, kuriuose yra daugiausiai mirtinų sužalojimų.
- Kirtėjas 100,7 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (54 darbuotojai 2022 m.)
- Stogdengis 57,5 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (105 darbuotojai)
- Žvejas/medžiotojas 50,9 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (16 darbuotojų)
- Statybos darbininkas 38,5 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (20 darbuotojų)
- Lėktuvų pilotai 35,9 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (72 darbuotojai)
- Sunkvežimio vairuotojas 30,4 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (1 115 darbuotojų)
- Šiukšlių surinkėjas 22,6 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (22 darbuotojai)
- Geležininkas 21,3 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (14 darbuotojų)
- Miner 20,1 mirties atvejų 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (8 darbuotojai)
- Ūkininkas 20,0 mirčių 100 000 visą darbo dieną dirbančių darbuotojų (146 darbuotojai)
Be rizikos, tipiškas tolimųjų reisų vairuotojas praleis šiek tiek mažiau nei 85 % savo laiko ne namuose, o vidutinis biuro darbuotojas – tik 28 %. Dauguma kelyje važiuojančių vairuotojų turi vieną dieną namuose už kiekvieną septynias dienas kelyje, ir nors vienas vairuotojas galėtų dirbti iki 14 valandų per dieną, jų ne tarnybos laikas vis tiek yra toli nuo namų, skirtingai nei tradiciniai biuro darbuotojai. .
Paštas Savaitinis rinkos atnaujinimas 2024 m. birželio 4 d.: krovinių gabenimas yra pavojingas užsiėmimas pirmą kartą pasirodė DAT kroviniai ir analizė – tinklaraštis.