
Kameros sistemos, kurios iki šiol tapo vis labiau paplitusios žemės ūkio rinkoje, visų pirma padengia aklųjų vietas, kurios nėra matomos nuo vairuotojo sėdynės ar teikia palaikymą kertant kelius. Pradiniai, pagrindiniai kliūčių aptikimo sprendimai yra prieinami, tačiau, priešingai nei automobilių sektoriuje, vis dar trūksta integruotų sistemų, leidžiančių papildomoms funkcijoms, reikalaujančioms įsikišti į mašinos valdymo sistemą.
„Deutz-Fahr“ yra pirmasis gamintojas, pristatęs traktorių „pažangias pagalbos vairuotojų pagalbos sistemas“ (ADAS). Šios pagalbos vairuotojams sistemos, vadinamos „Deutz-Fahr“ žymomis-„Tractor“ pagalbos vadovų sistema “, pirmą kartą bus įdiegtos naujos modelio serijoje viršutinėje 6 cilindrų vidutinės klasės, kuri bus pristatyta„ Agritechnica 2025 “.
Standartiniame pakete yra „Lane Keeping Assistant“, „Pasikenėjimo asistento“ ir „Objekto/asmens atpažinimo“ funkcijos, kurios yra pažįstamos iš keleivinių automobilių ir sunkvežimių. Naudodamiesi papildomu „patobulintu“ paketu, juos galima išplėsti adaptyviąja pastovaus greičio palaikymo tarnyba su įspėjimu apie susidūrimą ir eismo ženklų atpažinimą.
Pagalbos funkcijose turėtų būti atsižvelgiama į specifines traktorių ypatybes. Tai apima priekyje ir užpakalinių padargų buvimą pačiam traktoriui, važiuojant šoniniais keliais, nežymėjant ar atidžiai sekant pašarų kombainus, kai derliaus nuėmimo laukai. ADAS funkcijos yra pagrįstos visiškai nauja elektronikos architektūra, taip pat įvairiomis jutiklių ir fotoaparatų sistemomis.
Turėdamas „Deutz-Fahr“ etiketes-„Tractor“ pagalbinių patarimų sistemos koncepciją, Deutz-Fahr prisideda prie saugos keliaudamas keliu ir manevruoja ūkyje. Tuo pačiu metu ateityje nustatomos įvairios būtinos sąlygos.
Susijusios naujienos:
Pažangiųjų specializuotų traktorių gairių sistema laimi EIMA techninių inovacijų apdovanojimą