EV startuolio „Canoo“ vyriausiasis technologijų pareigūnas Sohel Merchant paliko kompaniją, „TechCrunch“ pranešė du su jo išvykimu susipažinę žmonės.
Merchantas buvo vienas iš Canoo steigėjų komandos narių, sukūrusių startuolį 2017 m. pabaigoje. Jo pasitraukimas iš įmonės reiškia, kad liko tik vienas iš tų įkūrėjų komandos narių – vyriausiasis inžinierius Christophas Kuttneris.
Canoo neatsakė į prašymą pakomentuoti. Prekybininkas atsisakė komentuoti.
Padalijimas įvyko tuo metu, kai „Canoo“ išgyvena didelę reorganizaciją. Startuolis uždaro savo būstinę Los Andžele ir prašo daugumos beveik 200 ten dirbančių darbuotojų persikelti į Teksasą (kur Canoo turi įmonės biurą) arba Oklahomą (kur ji bando statyti gamyklą).
Nuo tada, kai 2020 m. pabaigoje ji buvo paskelbta viešai, kai susijungė su specialios paskirties įsigijimo bendrove arba SPAC, bendrovė nuolat kūrėsi iš naujo. Netrukus po to, kai tai atsitiko, pirmininkas Tony Aquila perėmė generalinio direktoriaus pareigas ir atmetė Canoo planą parduoti savo elektrinį furgoną kasdieniams žmonėms. Vietoj to jis pradėjo orientuotis į komercinę EV erdvę.
Akvilos planai dėl Canoo pasikeitė bėgant metams nuo tada, kai jis pradėjo vadovauti įmonei. 2021 m. pabaigoje jis paskelbė, kad perkelia įmonės būstinę iš Los Andželo į Bentonvilį, Arkanzaso valstijoje, Walmart gimtąjį miestą, su kuriuo Canoo bendravo kaip „blue-chip“ klientas.
„Walmart“ galiausiai pasirašė sutartį su „Canoo“ 2022 m., tačiau mažmenininkui tai buvo itin mažos rizikos susitarimas, o elektromobilių gamintojas dar nepateikė jokio reikšmingo transporto priemonių kiekio pagal susitarimą. Persikėlimas į Bentonvilį taip pat niekada neįvyko. Tuo tarpu Canoo nukreipė savo žvilgsnius link Oklahomos, kur Akvila paskelbė apie didžiulio gamybos įrenginio, kuris dar turi būti pastatytas, planus. Šiuo metu bendrovė bando automobilius Jungtinių Valstijų pašto tarnybai, NASA ir Gynybos departamentui, tačiau mažai pinigų naudoja. Praėjusią savaitę ji pranešė, kad birželio 30 d. turėjo tik 19,1 mln.
Per tą laiką „Canoo“ nuolat prarado beveik visą savo įkūrėjų komandą. Vienas iš įkūrėjų ir buvęs generalinis direktorius Stefanas Krause'as paliko įmonę 2020 m. Jo pakeitimas, kitas įkūrėjas Ulrichas Kranzas, atsistatydino 2021 m. ir keletą metų dirbo prie slapto „Apple“ elektromobilių projekto. Kitas pagrindinis įkūrėjas, vyriausiasis dizaineris Richardas Kimas, paliko 2023 m.