
„Volkswagen“ koncernas „Scout Motors“ ketvirtadienį pristatė du elektromobilius, kurie, tikimasi, prikaustys amerikiečių pirkėjus moderniu ir tvirtu stiliumi, sumenkinančiu skaitmeninį ir apimantį mechaninį.
Laimikis? Bendrovė taip pat siūlys savo visiškai elektrinio visureigio Scout Traveler ir Scout Terra Truck variantus, kuriuose bus įmontuotas dujomis varomas generatorius, naudojant sistemą, vadinamą Harvester. 1960-ieji.
Jei elektrinio ir dujų generatoriaus idėja skamba pažįstamai, tai yra. „Stellantis“ prekės ženklas „Ram“ praėjusiais metais pristatė „Ramcharger“ – akumuliatorinį elektrinį sunkvežimį su 3,6 litro V6 varikliu ir 130 kilovatų generatoriumi, kuris kartu žada nuvažiuoti 690 mylių.
„Scout“ elektromobiliai – sunkvežimis ir visureigis – bus pristatyti tik 2027 m. Prieš dvejus metus pristatytas naujasis prekės ženklas iš pradžių buvo numatytas 2026 m., kai jie bus pradėti gaminti. ant rėmo pritvirtinta važiuoklė, tvirta galinė ašis ir priekinės bei galinės mechaninės spintelės, taip pat jėgos agregatas, kuris užtikrins 1000 svarų pėdų sukimo momentą ir 3,5 sekundės pagreitį nuo nulio iki 60 mylių per valandą (tam tikrose komplektacijose).
Šios konkrečios automobilių detalės yra esminės to, ką Scout tikisi sulaukti pirkėjų: naujų techniškai tobulų elektromobilių, pasižyminčių visureigių ir kelių našumu, kurie taip pat sukelia nostalgiją ir prisiminimus apie tikrus mygtukus ir jungiklius. Ir nors iš tikrųjų transporto priemonėse yra mygtukai, yra ir centrinis jutiklinis ekranas.
„Scout Motors“ prezidentas ir generalinis direktorius Scottas Keoghas, kuris pradėjo atskleidimą, atrodė puikiai suvokęs automobilių pramonei kylančius iššūkius, jau nekalbant apie šį naują prekės ženklą, kuris buvo pavadintas legendinio „International Harvester Scout“, kuris į rinką atėjo septintojo dešimtmečio pradžioje.
„Be jokios abejonės, tai sudėtingi laikai“, – sakė jis renginyje, kuris buvo tiesiogiai transliuojamas. „Pramonės šakos susiduria su darbo įtampa, nerimu dėl perėjimo prie EST, infrastruktūros, geopolitinio neapibrėžtumo, infliacijos, tiekimo grandinių, būtinybės tinkamai sutvarkyti programinę įrangą, skaitmeninį pasitikėjimą ir, žinoma, investicijų grąžą.
Keogho nuomone, du nauji Scout EV apeis šiuos iššūkius.
Veržlės ir varžtai
Bendrovė ketvirtadienį pranešė, kad visiškai elektriniai modeliai galės nuvažiuoti iki 350 mylių. EV taip pat bus aprūpinti Tesla Šiaurės Amerikos įkrovimo standartu. Tačiau posūkis, kuris rodo, kad „Scout“ nori apdrausti savo statymus, bendrovė taip pat pasiūlys išplėstinio diapazono variantus, kurių atstumas yra didesnis nei 500 mylių, kuriuos galima pasiekti naudojant įmontuotą dujomis varomą generatorių.
Keoghas greitai pastebėjo, kad dujomis varomo generatoriaus versija, pavadinta „Harvester“, „vis dar yra Scout“.
„Visi tie puikūs sugebėjimai, visos tos galimybės, visas tas pripažinimas, niekas nepranyksta, kai gausite nuotolio padidinimą“, – sakė jis ir pridūrė, kad tai vis dar yra elektromobilis. „Jūs vis dar turite nuolaidą, dar turite visą pakuotę, o akumuliatorius varys abi ašis, žinoma, variklis maitina akumuliatorių. Taigi tai suteikia jums tinkamą EV patirtį, žinoma, su generatoriumi.
Jis taip pat pažymėjo, kad „Harvester“ modelis yra atsparus ateičiai prekės ženklui, kuris „mums šiais laikais yra labai svarbus“.
Nepriklausomai nuo jėgos agregato, EV platforma pasiūlys iki 35 colių padangas, daugiau nei vienos pėdos prošvaisą ir beveik 3 pėdų vandens išsiveržimo galimybę, priekinį siūbavimo strypo atjungimą, priekinius ir galinius mechaninius spinteles, konkurencingą požiūrį ir nukrypimo kampus. , ir tvirtos pakabos galimybės, pasak Scout. Visa ši informacija yra dalis tų tvirtų pranešimų, kurie, tikisi, kad skautų patiks klientams.
Bendrovė taip pat teigė, kad sunkvežimis „Terra“ galės vilkti daugiau nei 10 000 svarų, o visureigis „Traveler“ – 7 000 svarų. Nežinia, kaip tai paveiks transporto priemonių asortimentą.
Abiejų šių elektromobilių išradingumas apims tai, ką Scout apibūdina kaip modernią zoninę architektūrą, leidžiančią belaidžiu būdu atnaujinti programinę įrangą ir atlikti nuotolinę diagnostiką. „Scout“ patronuojančiai bendrovei VW sunkiai sekėsi užtikrinti tokio tipo programinės įrangos našumą savo transporto priemonėse, nepaisant to, kad buvo sukurta 6000 žmonių ir dukterinė įmonė „Cariad“, kuri skirta būtent tam.
Neseniai „Volkswagen Group“ sutiko investuoti 1 milijardą dolerių į elektromobilių startuolį „Rivian“, vykdydama platų programinės įrangos kūrimo sandorį, kuris galėtų išplėsti iki 5 mlrd. Gali būti ir netgi tikėtina, kad bendra įmonė taip pat nuteiks programinę įrangą Scout.
Interjeras tęsiasi nauja-susitinka tema. Jutiklinis ekranas yra priekyje ir centre, tačiau tiesiai po juo yra jungikliai ir rankenėlės, kurios naudojamos oro kondicionavimui ir šildymui valdyti. Netgi ant lubų šalia galinio vaizdo veidrodžio yra kompasas. Viena iš „International Harvester“ šaknų apimanti detalė yra galimybė atsisakyti daugiafunkcės konsolės priekinėje eilėje.
„Amerikiečiai nepamiršo, kaip reikia atidaryti automobilio duris, pavyzdžiui, pasukti rankenėlę, kaip patraukti jungiklį, todėl pažadu jums visas funkcijas, kurios leis amerikiečiams išlikti funkcionaliems ir daryti viską patiems“, – šiek tiek kalbėjo Keoghas. kasti daugybę šiuolaikinių elektromobilių.
Kainodara

„Scout Traveller“ ir „Terra“ modelių įėjimo kaina bus mažesnė nei 60 000 USD. Scout pažymėjo, kad šios kainos gali siekti 50 000 USD su galimomis paskatomis. Darant prielaidą, kad Infliacijos mažinimo įstatyme numatytos paskatos išlieka. „Scout“ yra pasirengusi panaudoti šias paskatas, nes ji suprojektuos transporto priemones Mičigane ir pastatys jas naujoje 2 milijardų dolerių vertės gamykloje, galinčioje pagaminti 200 000 elektromobilių per metus Pietų Karolinoje.
„Scout“ taip pat imasi prieštaringai vertinamo žingsnio, parduodant savo elektromobilius tiesiogiai vartotojams, todėl būtų išvengta VW prekybos atstovybių. Bendrovė teigė, kad potencialūs klientai gali užsisakyti „Scout Traveler“ visureigį arba „Scout Terra“ sunkvežimį už grąžintiną 100 USD.