Susiję statybininkai ir rangovai (ABC) neseniai pranešė, kad pagal narių apklausą, atliktą nuo gegužės 20 d. iki birželio 4 d., jos statybos neatlikimo rodiklis gegužės mėn. sumažėjo iki 8,3 mėnesio. Palyginti su 2023 m. gegužės mėn., rodiklis sumažėjo 0,6 mėnesio. ABC mėnesinis statybų atsilikimo rodiklis yra į ateitį orientuotas nacionalinis rodiklis. ekonominis rodiklis, atspindintis darbų, kurie jau yra pagal sutartį, tačiau dar turi būti atlikti komercinių, pramoninių ir sunkiasvorių greitkelių / infrastruktūros rangovų, kiekį.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
ABC ekonominių duomenų rinkinys yra natūralus pagrindinis rodiklis, apimantis daugiau nei dešimtmetį rangovų visose JAV atsakymų. Tai vienintelis pirmaujantis rodiklis, nurodantis tokį aštrų specifiškumą būsimo statybinių firmų plokštuminių vežėjų veiklos lygiui.
Anot ABC vyriausiojo ekonomisto Anirbano Basu, „nors 2024 m. atsilikimas buvo mažesnis nei 2023 m., jis taip pat buvo stabilus. Nors dėl didelių išlaidų gamybos ir su infrastruktūra susijusiuose segmentuose rangovai buvo užimti, pastaraisiais mėnesiais sąnaudų sąnaudos vėl išaugo. Dėl to rangovų pasitikėjimas pelno maržomis nukrito iki žemiausio lygio nuo 2023 m. lapkričio mėn.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Fort McHenry federalinį kanalą atkūrė JAV armijos inžinierių korpusas ir JAV karinio jūrų laivyno gelbėjimo ir nardymo vadovas. Dabar kanalas yra 700 pėdų pločio ir 50 pėdų gylio, todėl per Baltimorės uostą galima plaukioti komerciniais laivais. Remiantis Merilendo valstijos valdžios institucijomis, apskaičiuota, kad tarpatramio atstatymas užtruks ketverius metus ir kainuos iki 1,9 mlrd. Pašalinus apie 50 000 tonų tilto nuolaužų iš Patapsco upės ir atnaujinus uostą, išvežamų plokščių apimtys visiškai neatsigavo ir šiuo metu yra 35% mažesnės nei pernai.
Bortinių krovinių įkainiai iš Baltimorės į Garį, IN, yra 1,80 USD už mylią, o tai yra 0,40 USD už mylią mažesnė nei praėjusiais metais. Kroviniai į Pitsburgą vežėjams mokėjo vidutiniškai 847 USD už krovinį, maždaug 15 USD už krovinį mažiau nei praėjusiais metais. Žemės ūkio mašinų gamybos centro Davenporte, IA, apkrovos yra mažiausios nuo praėjusio spalio – praėjusią savaitę vidutiniškai siekė 1,66 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Plokštinių apkrovų apimtys atitinka sezoninius modelius ir praėjusią savaitę sumažėjo 13 % ir 12 % per metus. Vežėjų įrangos stulpeliai buvo 4 % m/m ir 24 % mažesni, o praėjusios savaitės bortinės apkrovos ir sunkvežimio santykis sumažėjo 10 % iki 13,75, o tai yra antras žemiausias 25-ąją savaitę nuo 2016 m.
Neatidėliotini įkainiai
Nacionalinis vidutinis plokščiaekranio numerio tarifas praėjusią savaitę sumažėjo 0,02 USD už mylią – tai didžiausias sumažėjimas per savaitę nuo vasario pradžios. 2,06 USD už mylią, plokštuminių plokščių neatidėliotinos kainos yra 0,07 USD už mylią mažesnės nei praėjusiais metais, nepaisant 8 % didesnio krovinių kiekio per 25 savaitę pernai.