Neseniai sumažėjus žemės ūkio technikos pardavimui, John Deere imasi strateginių pokyčių, įskaitant atleidimus gamyklose Ajovoje ir Ilinojaus valstijoje. Apskaičiuota, kad šiais metais netenkama apie 890 darbuotojų. Vykdydama pasaulinės plėtros planus, „Deere“ svarsto galimybę įkurti naują gamyklą Ramose, Meksikoje, kad galėtų gaminti vidutinio rėmo kompaktiškus vikšrinius krautuvus. Šis žingsnis įmonei ir jos suinteresuotosioms šalims suteiks naujų galimybių ir augimo. Bendrovė tikisi, kad naujoji gamykla pradės veikti 2026 m.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Ūkio pažanga pranešimus kad traktorių pardavimų nuosmukis paveikė ir traktorių padangų gamintoją Bridgestone-Firestone, kuris dėl sumažėjusios žemės ūkio technikos paklausos sumažino darbuotojų skaičių apie 100 darbuotojų. AGCO, žemės ūkio technikos gamintoja, kurios būstinė yra Dulute, Džordžijos valstijoje, gegužę taip pat atleido daug darbuotojų iš Hestono, Kan., gamyklos. 2023 m. pabaigoje „Case New Holland“ (CNH) sumažino savo vyresniųjų vadovų komandą ir 5 proc. Tikimasi, kad AGCO gamybą sumažins 10%.
Pagal USDATikimasi, kad grynosios ūkio pajamos 2024 m. sumažės 25 %. Naujausioje ataskaitoje numatoma, kad nuo 2023 m. prognozuotų 155 mlrd. USD sumažės iki 116 mlrd. USD – beveik 40 mlrd. USD, arba 25,5 proc. dolerių grynųjų ūkio pajamų sumažėjimą.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Dabar plokščių rinka kiekvienų metų kovo mėnesį pasiekė plieno gamybos piką; matome, kad apimtys mažėja daug greičiau nei ankstesniais metais. Pagal AISI (Amerikos geležies ir plieno institutas), plieno gamyba 2024 m. birželio 22 d. pasibaigusią savaitę buvo 1 710 000 grynųjų tonų, o pajėgumų panaudojimo lygis – 77%. Šios savaitės gamyba, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažėjo 1,6%. Indianoje, didžiausioje plieno gamintojo šalyje, birželio mėnesio tonažo apimtys sumažėjo 9,4 % per metus, o tai sumažino sunkvežimių krovinių kiekį ir neatidėliotinus tarifus iš Ft. Wayne ir Gary krovinių rinkos.
Išvykstančių tiesioginio pervežimo iš šių rinkų tarifai per metus (m/y) yra mažesni, o praėjusią savaitę vidutiniškai sudarė 2,38 USD už mylią. Regioninėse juostose į Klivlandą, OH, maršrutinio transporto tarifai sumažėjo 3,6 % per metus. Tiesioginio pervežimo tarifai yra žemiausi per 12 mėnesių South Bend–Toronto juostoje, praėjusią savaitę vidutiniškai 1,79 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Plokštinių apkrovų stulpelių apimtys sumažėjo 49 % m/m ir 24 % per metus, nes plokštumos rinka pradėjo susidurti su stipriu priešpriešiniu vėju. Vežėjų įrangos stulpeliai sumažėjo 25 % m/m ir 14 % mažesnis nei per metus, todėl praėjusios savaitės bortinės apkrovos ir sunkvežimio santykis sumažėjo 31 % iki 9,14, ty 11 % mažesnis nei pernai.
Neatidėliotini įkainiai
Iki liepos 4 d. padidėjus 0,02 USD už mylią, praėjusią savaitę vidutinis plokštuminių lovų tarifas sumažėjo 0,03 USD už mylią, nes kroviniai per savaitę sumažėjo 32 % (m/m). 2,05 USD už mylią, plokštuminio maršrutinio pervežimo tarifai yra 0,06 USD už mylią mažesni nei praėjusiais metais, bet tiek pat didesni, palyginti su 2019 m.