Europos aukščiausios kokybės elektrinis kompaktiškas visureigis
2024 m. Audi Q4 55 E-tron Quattro, tinkamo dydžio važinėjimui mieste ar ilgesnio nuotolio kelionei, yra pranašesnis už visus kitus aukščiausios kokybės elektrinius kompaktiškus visureigius.
2022 m. jis buvo visiškai naujas, tačiau 2024 m. buvo patobulintas, įskaitant didesnę galią ir važiavimo atstumą, patobulintą vairavimą ir pakabą bei greitesnį įkrovimą.
Vykstu ten
Tiesiai veikiantis 4 850 svarų sveriantis Q4 E-tron 0–60 mylių per valandą įsibėgėja per 5,0 sekundės. Su Audi quattro visų varančiųjų ratų sistema, dvigubi elektros varikliai (priekyje ir gale) sukuria 335 arklio galias ir 402 svarų pėdų sukimo momentą, kad pagreitėtų tolygiai ir sklandžiai, o momentinis sukimo momentas bet kokiu greičiu perduodamas per vieno greičio transmisiją. Nuspauskite dešinįjį pedalą, o linijiniam pagreičiui pavarų perjungimas neturės įtakos, nes jų nėra. „Q4 E-tron“ turi „Audi Drive Select“ su penkiais vairuotojo pasirenkamais važiavimo režimais – efektyvumu, komfortu, automatiniu, dinaminiu ir individualiu, ir kiekvienas reguliuoja vairavimo pojūtį, kad vairavimo patirtis būtų kitokia.
The EPA 2024 m. Audi Q4 55 E-tron Quattro vertina 258 mylių elektriniu nuotoliu. Tai yra tai, ką matėme važiuodami 160 mylių po Pietų Kaliforniją, kur mūsų efektyvumas buvo 3,1 mylios/kWh, iš dalies prisidėjus prie automobilio 0,28 pasipriešinimo koeficiento.
Q4 E-tron veikia sklandžiai užmiestyje ir mieste, kur progresyvus, nuo greičio priklausomas vairo stiprintuvas palengvino abu veiksmus. Vairo mechanizmas buvo pakankamai sunkus, kad būtų geras grįžtamasis ryšys su keliu, bet ne tiek, kad reikėtų jį įtempti posūkyje.
255/40 Bridgestone Alenza universalios padangos, sumontuotos ant 21 colio 5-Y stipinų dizaino ratų, gerai sukibo ir buvo tylios greitkelyje. Įrengus priekabos kablį (650 USD parinktis), vilkimo kaina yra 2 650 svarų.
Nathan Hoyt, „Audi“ produkto komunikacijos vadovas, mums pasakė: „Jis jokiu būdu nėra skirtas sportiniam automobiliui, jo raison d'etre yra labai prieinamas, aukščiausios kokybės elektrifikavimas, kad automobilis būtų patrauklus ir patrauklus kasdieniams vairuotojams. “
Įkrovimas
82 kWh baterija įkraunama trimis būdais. Dauguma savininkų įdiegs 240 voltų 2 lygio įkroviklį, kuris su 11,0 kW integruotu įkrovikliu pilnai įkraunamas nuo 7,5 iki 9 valandų. Naudojant DC greitąjį įkroviklį (esant 175 kW), 10–80 procentų įkrovimo laikas sumažėja iki 28 minučių. Pradiniai savininkai per dvejus metus nemokamai įkrauna iki 250 kWh Įelektrinkite Ameriką. Avariniu atveju įprastas 120 voltų elektros lizdas įkrauna 0–100 procentų maždaug per 80 valandų.
Svarbu pažymėti, kad šaltas oras gali paveikti įkrovimo laiką ir važiavimo atstumą. Kad tai išspręstų, „Audi“ įrengė Q4 E-tron šilumos siurblį, kuris iš anksto ir vėliau kondicionuoja akumuliatorių iki optimalios temperatūros, kad būtų galima maksimaliai įkrauti.
Regeneracinis įkrovimas
Regeneracinis įkrovimas yra kai kinetinė energija stabdant arba važiuojant rieda paverčiama elektra. Variklių lėtėjimo procesas valdomas ant vairo esančiomis mentelėmis. Q4 E-tron neturi visiško vairavimo vienu pedalu, kai visureigis visiškai sustoja nepaliesdamas stabdžio. Jis lėtai slenka, o tada automatinio sulaikymo funkcija neleis Q4 E-tron nejudėti ir nereikės spausti stabdžio.
Rafinuota kabina
„Audi“ vidaus erdvė įspūdinga ir rafinuota, dėmesingas detalėms. Išvaizda yra klasikinė vokiška, ty ne vaizdinga ar madinga. Mūsų interjeras buvo pergamentinis smėlio spalvos su plieno pilkos spalvos siūlėmis; prietaisų skydelis ir kilimas yra juodi, o viršus pilkas, kad atitiktų sėdynės siūles. Minkštos medžiagos, natūralaus medžio įdėklai, šlifuotas aliuminis ir blizgus juodas apdaila sukuria vieningą ir vienas kitą papildančią išvaizdą.
„Audi“ neatsisakė visų mygtukų ir kitų perjungimo įrenginių, tačiau dauguma valdiklių yra arba ant šildomo oda aptraukto vairo, arba palietus 11,6 colio daugialypės terpės sąsajos (MMI) jutiklinį ekraną. Mokymosi kreivė buvo trumpa norint perjungti žemėlapius, muzikos grojaraščius ir transporto priemonės nustatymus. 10,5 colio skaitmeniniame prietaisų skydelyje yra tradiciniai dideli apvalūs matuokliai su baltais skaičiais juodame fone. Perjungdami parinktis galite matyti daugybę ekranų, kuriuose rodoma įkrovimo būsena, spidometras su efektyvumo matuokliu ir kita naudinga informacija. Meniu buvo lengva išmokti ir nereikėjo pereiti per kelis ekranus, kad rastumėte tai, ko ieškote.
Apatiniame ekrane rodoma trijų zonų automatinė klimato sistema. Ketvirtasis konfigūruojamo papildytosios realybės ekrano ekranas rodo informacijos asortimentą tiesiai virš vairo ant priekinio stiklo.
Mūsų Q4 E-tron buvo su erdvinio vaizdo kamera, adaptyvia pastovaus greičio palaikymo sistema ir aukščiausios kokybės „Sonos“ garso sistema su FM/SiriusXM radiju, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Nebuvo AM radijo, bet buvo belaidžio telefono įkrovimo ir USB-C prievadai priekyje ir gale, taip pat 12 V lizdas gale sėdintiems keleiviams.
Minkšta oda aptrauktos priekinės sėdynės buvo atramos ir suteikė jėgų viską, įskaitant vairuotojo ir keleivio juosmens dalis. Galinėse sėdynėse yra daug vietos kojoms, galvai ir pečiams dviem suaugusiems, trims – trumpesnėms kelionėms. Elektromobilio grožis yra tas, kad plokščios grindys suteikia išskirtinės vietos galiniams keleiviams kojoms.
Panoraminis stoglangis turi elektrinį gaubtą, o elektra pakeliamų vartų smūgio funkcija veikė geriau nei dauguma neseniai bandytų. Krovinių plotas yra nuo 24,8 kubinių pėdų, kai galinė sėdynė yra vertikaliai, iki 53,1 kubinių pėdų, kai galinė sėdynė nulenkiama 40:20:40. Vidinė saugykla yra duryse, po bagažinės grindimis ir plaukiojančioje konsolėje. Deja, bagažinės nėra (priekinė bagažinė).
Eksterjero dizaino pasirinkimas
Yra du modeliai – Q4 E-tron ir Q4 Sportback E-tron, o pastarasis yra aerodinamiškesnis ir turi greitą stogo liniją, palyginti su pirmuoju, kurio SUV forma yra įprastesnė.
Spalvų pasirinkimas prasideda nuo Pebble Grey, kuris parduodamas nemokamai, o metalinės spalvos Mythos Black, Navarra Blue ir tai, ką mes vairavome, Glacier White, galima įsigyti už papildomus 595 USD. Aukščiausios spalvos pasirinkimas yra nedidelė investicija, jei svarbu gerai pasipuikuoti ir pasivažinėti su savo Q4 E-tron.
Į Prestige paketą įėjo galvos ir galinių žibintų animacija, Matirix dizaino LED priekiniai žibintai, signalizacija su judesio detektoriais, šildomi automatiškai pritemdantys išoriniai veidrodėliai ir šildomas priekinis stiklas.
Sauga ir garantija
„E-Tron“ pateikiamas platus standartinis ir pasirenkamas pažangių vairuotojo pagalbos sistemų (ADAS) sąrašas, įskaitant aštuonias oro pagalves, įspėjimą apie susidūrimą priekyje ir vengimo pagalbą, perspėjimą apie galinį kryžminį eismą, nukrypimo nuo eismo juostos ir aklosios zonos įspėjimą, elektroninį stabilumą ir sukibimą. valdymas, keturių ratų antiblokavimo stabdžiai ir padangų slėgio stebėjimo sistema.
2024 m. Audi Q4 E-tron pelnė 5 žvaigždutes Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA), aukščiausias saugos įvertinimas. Greitkelių saugos draudimo institutas (IIHS) neišbandė 2024 m. modelio, tačiau suteikė 2023 m. ketvirtis e-tron aukščiausias „Top Safety Pick+“ įvertinimas.
Q4 E-tron suteikiamos šios garantijos:
- Nauja transporto priemonė – ketveri metai / 50 000 mylių
- Baterija – aštuoneri metai / 100 000 mylių
- Priežiūra – vieneri metai/10 000 mylių
- Pagalba kelyje – ketveri metai / neribotos mylios
- Korozija – 12 metų/Neribotas mylias
Kainodara
Galimi du modeliai, tai yra bazinės kainos, į kurias įskaičiuotas privalomas 1 195 USD paskirties mokestis.
Q4 55 e-tron 56 395 USD
Q4 Sportback 55 e-tron 59 395 USD
Švaraus laivyno ataskaita vairavo 2024 metų automobilį Audi Q 55 4 E-tron quattro. Turint 9 545 USD pasirinkimo galimybių ir 1 195 USD paskirties mokestį, bendra kaina padidėjo iki 65 940 USD.
Pastaba: pagal Infliacijos mažinimo įstatymas, visureigių, furgonų ir sunkvežimių elektrinių transporto priemonių MSRP turi būti 80 000 USD arba mažesnė. Visos kitos elektrinės transporto priemonės turi kainuoti 55 000 USD ar mažiau. Tačiau, norint gauti federalinį mokesčių kreditą arba valstijos mokesčių kreditą, yra ir kitų įspėjimų ir apribojimų, todėl prieš apsilankydami pas „Audi“ pardavėją pasitarkite su savo CPA.
Pastebėjimai: 2024 Audi Q4 55 4 E-tron Quattro
Paprastas ir švarus 2024 m. Audi Q4 55 E-tron Quattro dizainas reiškia, kad ateinančiais metais jis neatrodys pasenęs. Trečius metus vykstantys atnaujinimai ir patobulinimai daro Q4 55 E-tron arba Q4 55 Sportback E-tron pageidaujamus aukščiausios kokybės elektrinius visureigius. Išorė yra neįvertinta ir elegantiška, o interjeras yra vieta, kurioje norėsite praleisti laiką.
Visiškai elektra varomų kompaktinių visureigių kategorija nuolat tampa perpildyta, o Q4 55 E-tron susiduria su Kia EV6 GT, Hyundai Ioniq 5 N, Ford Mustang Mach-E GT, Tesla Model Y Performance, Lexus RZ 450e konkurencija. , Acura ZDX, Volkswagen ID4 AWD, Volvo XC40 Recharge, Polestar 2 AWD, Nissan Ariya, Mercedes EQB SUV, BMW iX3 ir netrukus Cadillac Optiq. Šiame straipsnyje pateikiamos nuorodos į daugiau informacijos apie šiuos konkurentus.
Taigi, kaip atitiks Q4 55 E-tron Quattro? Apsilankykite pas vietinį „Audi“ atstovą, ilgai išbandykite bandomąjį važiavimą ir praneškite mums, ar sutinkate, kad jis puikiai veikia prieš konkurentus.
Būtinai prisijunkite prie Švaraus laivyno ataskaita informacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas.
Istorija pagal Džonas Folkneris. Nuotraukos John Faulkner ir Audi.
Ką mes žinome apie konkursą (abėcėlės tvarka):
USB atmintinė: 2024 Acura ZDX
Žinios: BMW iX3 dėmėtas
Žinios: 2025 m. Cadillac Optiq
Bandymas kelyje: Ford Mustang Mach-E GT
USB atmintinė: 2025 Hyundai Ioniq 5 N
Bandymas kelyje: 2024 m. Kia EV6 GT
USB atmintinė: 2023 m. Lexus RZ 450e
Žinios: 2023 m. Nissan Ariya
USB atmintinė: 2024 m. Polestar 2 AWD
Bandymas kelyje: 2024 m. Volkswagen ID4 Pro AWD
Bandymas kelyje: 2023 m. Volvo C40 Rcharge