Amerikiečių pagaminta visiškai elektrinė prabanga Visureigis
Elegantiškas 2024 m. „Genesis Electrified GV70“ yra antrasis visiškai elektrinis visureigis „Genesis“ serijoje, papildantis sportišką. GV60. „Genesis“ siekia suteikti savininkams geriausią įmanomą prabangią patirtį, įskaitant Sūnus Jam o tai korėjiečių kalba reiškia „gerbiamas svečias“, taigi Genesis pagerbia savo esamus ir būsimus klientus. GV70 išsiskiria itin greitu įkrovimo greičiu, todėl jis išsiskiria iš kitų kompaktiškų elektrinių visureigių.
[Ed. note: Genesis uses the term “Electrified” to denote its EV lineup. Since that term is often used in the automotive industry to denote hybrid and plug-in hybrid vehicles as well as EVs, we will use the term EV within this review.]
Tylus varymas
Visų ratų pavara GV70 EV yra su dviem priekiniais ir galiniais varikliais, kurių kiekvienas išvysto 160 kW galią, o kartu išvysto 429 arklio galias (AG) ir 483 svarų pėdų sukimo momentą. Papildomas greitis (ir jaudulys!) pasiekiamas stumiant ant vairo pritvirtintą vairą Padidinti mygtukas, kuris per 10 sekundžių paleidžia 100 kW galią ir padidina galią iki 483 AG. Nulis iki 60 mylių per valandą yra apie 3,9 sekundės. Oho!
„Shift-by-wire“ pavarų dėžė turi penkis pasirinkimus važiavimo režimai: „Eco“, „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir pritaikomas „My Mode“ režimas, kiekvienas turi įtakos akceleratoriaus ir vairavimo pojūčiui. Smagiausias režimas yra „Sport“ nustatymas, kai vairo ir akceleratoriaus pedalo atsakas paaštrėja, o vairuotojo sėdynių atramos užsifiksuoja, kad vairuotojas tvirčiau sugriebtų, kad būtų galima veržliai važiuoti.
Važiavimo atstumas priklauso nuo vairavimo stiliaus, važiavimo režimo ir nuo to, kaip dažnai kyla pagunda įjungti „Boost“ režimą. GV70 yra visiškai elektrinis EPA įvertintas 236 myliomis. Savaitę važinėję po Pietų Kaliforniją ir aplink ją, vidutiniškai 337 mylių kilovatvalandėje nuvažiavome garbingą 3,3 mylios per kilovatvalandę. Čia yra keletas patarimų, kaip pasiekti didžiausią elektrinio važiavimo atstumą.
GV70 EV važiavimas yra subalansuotas ir pasitikintis savimi, o 5 038 svarai (1 063 svarai nuo po grindimis esančios baterijos) yra mažai ir centre. The Michelin Primacy Tour 265/45 sezoninės padangos, montuojamos ant 20 colių kelių stipinų lengvojo lydinio ratlankių, užtikrino gerą sukibimą net ir posūkiuose iki galo. Visų varančiųjų ratų sistema automatiškai nustato sukibimo lygį ir nepastebimai perduoda galią iš priekio į galą ir iš vienos pusės į kitą. Elektroniniu būdu valdoma pakaba turi Road Preview, priekyje esančios kameros, skaitančios kelio sąlygas, automatiškai valdančios pakabos slopinimo jėgą, kad būtų užtikrintas sklandus važiavimas. Labai patogus važiavimas buvo ribotas.
Vėjo ir kelio triukšmas buvo mažas, iš dalies sumažintas dėl akustinio laminuoto stiklo ir garsą slopinančios izoliacijos. „Genesis“ taip pat naudoja technologiją, kad paveiktų salono triukšmą. Elektrinio aktyvaus garso dizainas siurbia virtualius vairavimo garsus, kurie svyruoja priklausomai nuo važiavimo režimo per garso kolonėles, atsižvelgiant į greitį ir akceleratoriaus pedalo spaudimą.
Įkrovimas ir regeneravimas
Yra trys įkrovimo greičio parinktys 77,4 kWh ličio jonų polimerų akumuliatoriui. Naudojant 400 ir 800 voltų įkrovimą, lėčiausias įkrovimas naudojant standartinį 120 V buitinį kištuką, kuris visiškai įkraunamas per maždaug 68 valandas. Daugelis savininkų nuspręs savo namuose įdiegti 240 V 2 lygio įkroviklį, kuris per maždaug septynias valandas papildys akumuliatorių nuo 10 iki 100 procentų.
Norėdami greičiau įkrauti, savininkai gali pasinaudoti trejų metų neribotu papildomu įkrovimu Electrify America stotyse, kur su 250 kW įkrovikliu Genesis GV70 EV įkrauna nuo 10 iki 80 procentų per 18 minučių arba 64 mylias per 5 minutes. . Esant 50 kW galiai, kuri yra dažniau nustatytas įkrovimo greitis, tai užtruks apie 70 minučių.
Svarbu pažymėti, kad šaltas oras gali paveikti įkrovimo laiką ir važiavimo atstumą. GV70 EV standartiškai komplektuojamas su akumuliatoriaus šildymo sistema, kuri sušildys bateriją iki temperatūros, kurią reikės įkrauti greičiau ir daugiau. Štai keletas naudingų patarimų, kaip įkrauti GV70 EV, kurie yra tokie patys kaip GV60 EV, parodytam šiame straipsnyje. vaizdo įrašą.
Įkrovimas taip pat atliekamas per galingą variklio regeneracija kuri riedant arba stabdant kinetinę energiją paverčia elektros energija ir grąžina ją akumuliatoriui. Dėl i-pedalasarba vairuojant vienu pedalu, regeneraciją galima nustatyti trimis jėgos lygiais su vairo mentelėmis, todėl daugumą važiavimo galima atlikti nepasikliaujant stabdžiais.
Genesis GV70 EV taip pat turi Transporto priemonės pakrovimas (V2L) galimybė, kai galia (maksimaliai 1,9 kW esant 16 amperams) gali tekėti iš akumuliatoriaus ir įkrauti elektroninius dviračius, stovyklavimo ir lauko įrangą arba valdyti biurą keliaujant. Jis taip pat gali būti namų elektros šaltinis dviem dienoms dingus elektrai, tačiau šiai galbūt gelbėjimo funkcijai reikalinga papildoma įranga.
Išskirtinis išorė
Platformos bendrinimas su benzinu varomas GV70Genesis inžinieriai galėjo naudoti tą pačią platformą abiem elektrinėms, neprarandant erdvės žmonėms ar kroviniams.
Wendy Orthman, rinkodaros vykdomoji direktorė, sakė, kad „Genesis GV70 EV“ yra „aiškiai korėjietiškas, siūlantis drąsų, bet progresyvų stilių“. Išorinis stilius yra išskirtinis ir lengvai atpažįstamas kaip Genesis. Išskirtinės aerodinaminės atbulinės eigos G-Matrix grotelės yra po atverčiamu gaubtu, kuriam būdingas legendinis „Genesis“ dviejų eilučių LED priekinių žibintų dizainas. Įkrovimo durelės, prie kurių prijungtas įkrovimo laidas, yra paslėptos kairėje priekinėje grotelių pusėje. Šonai yra švelniai iškirpti, o tai padeda išlaikyti žemą 0,29 pasipriešinimo koeficientą.
Lygūs kėbulo paviršiai neapsunkinti chromu, išskyrus skoningas juosteles aplink šoninius langus, žemo profilio stogo bėgelius ir pačią priekinės bei galinės dalies apačią. Galinė dalis tęsia dviejų eilučių LED galinių žibintų dizainą, kuris apgaubia elektriniai pakeliami vartai. Stiklinis stoglangis ir galinio lango spoileris užbaigia švarų išorės dizainą.
Erdvus interjeras
6,9 colio prošvaisa užtikrina sėdėjimo aukštį ir gerą matomumą. Interjeras yra atviras, erdvus ir patogus, su nemaža centrine konsolė, kuri atsidaro saugojimui, o paviršius yra minkštas rankoms palaikyti. Paminkštintas brūkšnys padalintas į dvi horizontalias erdves. Apatinėje dalyje yra trijų zonų klimato kontrolė, o viršutinė skirta 14,5 colio didelės raiškos horizontaliam spalvotam jutikliniam ekranui ir 8 colių arba 12,3 colių 3D skaitmeninių prietaisų ekranui.
„Genesis GV70 Prestige“, kurį vairavome, turėjo puikią 14 garsiakalbių, 1050 vatų „Lexicon“ aukščiausios kokybės garso sistemą, kurioje buvo AM/FM/SiriusXM/HD radijas su laidiniu „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. „Bluetooth“ telefono ryšys buvo skirtas iki dviejų įrenginių. Dvylikos voltų lizdai, USB maitinimo ir duomenų prievadai, belaidžio telefono įkrovimas ir „Wi-Fi“ viešosios interneto prieigos taškas užbaigia technologiją.
Interjero komfortas prasideda nuo odinių šildomų ir ventiliuojamų priekinių sėdynių su atminties ir galios reguliavimu, įskaitant šoninius atramus ir masažą. Vairuotojas gauna išskirtinį „Genesis“ modelį ERGO Motion Seat sukurta siekiant pagerinti komfortą ir sumažinti nuovargį. Patikrinkite tai vaizdo įrašą kad pamatytumėte technologiją, kuri padarys jūsų kelionę dar labiau atpalaiduojančią ir malonesnę.
Šildomose galinėse odinėse sėdynėse yra pakankamai vietos kojoms trims suaugusiems. Galinės sėdynės keleiviai gauna reguliuojamas galvos atramas, centrinį sulankstomą porankį su puodelių laikikliais, durelių puodelių laikiklius, įkrovimo angas, ventiliacijos angas ir šoninių langų gaubtus. Galinė krovinių saugykla yra gera, be to, yra priekinė bagažinė (grunk), skirta smulkesniems daiktams susidėti.
Kaip ir galima tikėtis prabangiame automobilyje, GV70 EV turi viską. Oda aptrauktas ir šildomas vairas turi garso, telefono ir išmaniojo greičio palaikymo valdiklius. Radiją galima valdyti jutikliniu ekranu arba garsumo ir kanalų pasirinkimo ratukais centrinėje konsolėje. Šios išskirtinės pramogų sistemos mokymosi kreivė buvo labai trumpa. The „Genesis Connected Services“. programa yra patogi funkcija, skirta tvarkyti kelias paslaugas.
Kitos funkcijos yra vairuotojo pasirenkamas aplinkos apšvietimas, automatinis fiksavimas, lietaus jutimo priekinio stiklo valytuvai, elektra pakreiptas ir teleskopinis vairas, spalvotas ekranas. Homelinkšildomi ir elektra valdomi šoniniai veidrodėliai su posūkio signalais, panoraminis stoglangis ir bevielis telefono įkrovimas.
Technologijos
Technologijų funkcijos apima Skaitmeninis raktaskuri suteikia prieigą prie transporto priemonės sistemų, įskaitant užrakinimą, atrakinimą ir nuotolinį paleidimą. Nuotolinis „Smart Parking Assist“. galite perkelti GV70 EV pirmyn ir atgal, naudodami FOB klavišą. Ši naudinga funkcija praverčia, kai kas nors pastato automobilį per arti ir jūs negalite atidaryti durų.
The Erdvinio vaizdo monitorius yra svarbi saugos priemonė statant automobilį arba atsitraukiant į vietą, kurioje gali staiga pasirodyti transporto priemonių ar pėsčiųjų.
Sauga ir garantija
GV70 EV turi platų standartinį sąrašą pažangios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS), kuris prasideda aštuoniomis oro pagalvėmis. Pusiau autonominė vairavimo sistema, „Genesis Highway Driving Assist“., dirbo gerai. Naudinga funkcija yra tai, kad naudojant dešinįjį arba kairįjį posūkio signalą, įsijungia kamera, rodanti GV70 šonus, priklausomai nuo to, kuria kryptimi pasukamas.
GV70 EV suteikiamos šios garantijos.
- Nauja transporto priemonė – penkeri metai / 60 000 mylių
- Galios pavara – 10 metų/100 000 mylių
- Baterija – 10 metų/100 000 mylių
- Skruzdėlės perforacija – septyneri metai / neribotos mylios
- Pagalba kelyje – penkeri metai / neribotos mylios
Kainodara
2024 m. GV70 EV yra dviejų modelių, kurių bazinės kainos apima privalomą 1 350 USD paskirties mokestį.
- Išankstinis 67 800 USD
- Prestižas 74 600 USD
GV70 EV galima įsigyti adresu pasirinkti „Genesis“ mažmenininkus 37 valstijose.
Pastebėjimai: 2024 Genesis GV70 EV AWD
„Genesis“ pradėjo gaminti GV70 EV Montgomeryje, Alabamos valstijoje, 2023 m. vasarį. Tai daug pasako apie „Genesis“ įsipareigojimą naudoti visas elektrines transporto priemones ir investuoti Amerikoje.
Jei esate pasirengęs visam laikui atsisakyti sustojimo degalinėje ir norite, kad jūsų šeima ir draugai važinėtų ramiai prabangiai, 2024 m. Genesis GV70 EV AWD turėtų būti įtrauktas į jūsų pirkinių sąrašą. Jei to dar nepatyrėte, vairuojant elektromobilį yra kažkas labai pasitenkinimo.
Garso trūkumas judant kelyje yra nuostabus dalykas, o momentinis sukimo momentas sustojus ar greitkelyje yra kažkas, ko reikia mėgautis, kaip ir itin sklandus veikimas, kuriam neprilygsta benzinu varomas automobilis. O 2024 m. Genesis GV70 EV AWD dėl itin greito įkrovimo greičio išsiskiria iš kitų kompaktiškų elektrinių visureigių.
„Genesis“ tik dabar žengia į priekį su sedanų ir visureigių asortimentu, kuris sulaukia nepaprastų atsiliepimų. Nuo 2025 m. jie pasirodys be naujų vidaus degimo variklių modelių, o iki 2030 m. bus parduodami tik automobiliai ir visureigiai, varomi akumuliatoriumi. Švaraus laivyno ataskaita buvo sužavėtas visais Genesis modeliais, o kai slydome už GV70 EV vairo, nenusivylėme.
Būtinai prisijunkite prie Švaraus laivyno ataskaita informacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas.
Pasakojimas ir nuotraukos Džonas Folkneris.
„Genesis“ „elektrifikuota“ (ty EV) serija
USB atmintinė: 2023 m. Genesis GV70 EV
Žinios: 2023 m. Genesis GV70 AWD
Bandymas kelyje: 2023 m. Genesis GV60 EV
Atnaujinimas: 2023 m. Genesis G80 EV
Išankstinę peržiūrą: 2023 m. Genesis GV70 EV
Žinios: „Genesis“ atskleidžia „GV60 Crossover EV“.
Atskleidimas:
Švaraus laivyno ataskaita iš automobilių gamintojų paskolino nemokamus bandomuosius automobilius įvertinti, paprastai savaitei. Mūsų bandymai kelyje yra pagrįsti šiuo vienos savaitės važiavimu nauja transporto priemone. Dėl šios priežasties nesprendžiame tokių klausimų kaip ilgalaikis patikimumas ar bendrosios nuosavybės išlaidos. Be to, dažnai esame kviečiami į gamintojų renginius, kuriuose pristatomos naujos transporto priemonės ar technologijos. Šių renginių metu mums gali būti pasiūlytas nemokamas transportas, nakvynė ar maitinimas. Mes darome viską, kad pateiktume savo neabejotinus transporto priemonių įvertinimus ir naujienas, nepaisydami šių paskatų.
Didžiausią dėmesį skiriame transporto priemonėms, kurios siūlo geriausią degalų ekonomiją savo klasėje, todėl akcentuojame elektromobilius, įkraunamus hibridus, hibridus ir dyzelinius variklius. Taip pat pristatome tas efektyvias dujomis varomas transporto priemones, kurios yra vienos geriausių mpg transporto priemonių savo klasėje. Be to, siekiame pasiūlyti apžvalgas ir naujienas apie pažangias technologijas ir alternatyviu kuru varomų automobilių rinką. Laukiame bet kokių atsiliepimų iš transporto priemonių savininkų ir esame pasiryžę sukurti alternatyvių požiūrių forumą. Praneškite mums savo nuomonę adresu publisher@cleanfleetreport.com.