
Naujas vidutinio dydžio visureigis siekia perkelti „Mazda“ į aukščiausios klasės rinką
Visiškai naujas 2025 m. dviejų eilių, vidutinio dydžio visureigis „Mazda CX-70“ pasižymi lankstumu sėdėti, patrauklų išorės ir vidaus dizainą bei tris elektrifikuotas jėgaines. Šis „Flash“ diskas yra iš mūsų, kai praleidome kelias valandas CX-70. Švaraus laivyno ataskaita Po to, kai savaitę buvo CX-70 ir nuvažiavo kelis šimtus mylių, bus atlikta išsami kelio bandymo apžvalga. Iki tol pateikiame naujo visureigio, sukurto padėti „Mazda“ perkelti į aukščiausios klasės segmentą, apžvalgą.

Varomosios jėgos parinktys
2025 m. „Mazda CX-70“ turi tris varymo parinktis ir septynis apdailos lygius, kuriuos galima maišyti ir suderinti su varikliais.

- Turbo: 3,3 litro eilinis 6 cilindrų švelnus hibridinis variklis, turintis 280 arklio galių (AG) ir 332 svarų pėdų (lb.-ft.) sukimo momentą. Degalų ekonomija yra EPA įvertinta 24 mpg mieste / 28 greitkelyje / 25 kartu.
- Turbo S: 3,3 litro eilinis 6 cilindrų švelnus hibridas. Tai galingiausias „Mazda“ siūlomas masinės gamybos benzininis variklis, išvystantis 340 AG ir 369 svarų pėdų. sukimo momento, kai važiuojama 91 oktaniniu skaičiumi. EPA įvertinta 23/28/25. 48 voltų švelnioji hibridinė sistema su abiem 3,3 l varikliais padeda užtikrinti efektyvumą ir sklandų pagreitį nuo pat pradžių.
- Abiejuose varikliuose naudojama 8 greičių automatinė pavarų dėžė su vairuotojo pasirenkamais važiavimo režimais ir rankinio perjungimo režimu. Visų CX-70 modelių standartinė galinių ratų pavaros sistema.
- Plug-In Hybrid (PHEV): 2,5 litro be turbokompresorinio inline-4, sujungto su 100 kilovatų (kW) elektriniu varikliu, turintis 323 AG ir 369 svarų pėdų. sukimo momento. Įkraunama 17,8 kilovatvalandžių baterija padeda šiam deriniui pasiekti 25 mylių už galoną hibridiniu režimu ir leidžia nuvažiuoti 26 mylias visiškai elektra. Abu šie skaičiai yra žemi, palyginti su konkurencingais modeliais, o tai tikriausiai yra tai, ką „Mazda“ inžinieriai siekia tobulinti.

„Mazda“ tiekia įkrovimo laidą, todėl prijungus jį prie bendro buitinio lizdo, toks įkrovimo laikas yra nuo išsikrovimo iki visiško įkrovimo.
- 120V 1 lygis – 11 val
- 240V 2 lygis – 2,2 val
- 480 V 3 lygis – nepasiekiamas
1 lygio įkrovimo greitis papildys bateriją, įjungus ją prieš miegą, kaip ir kiekvieną vakarą su mobiliuoju telefonu. Nėra jokios paslapties, kaip didžiąją dalį vairavimo mieste likti atokiau nuo degalinių.
Dizaino užuominos
CX-70 išorė su Mazda Kodo: Judėjimo siela dizaino tema, turi rafinuotą išvaizdą su santūriomis grotelėmis ir patraukliu priekiniu ir galiniu LED apšvietimu. Dizaino proporcijos su trumpomis priekinėmis ir galinėmis iškyšomis apima lygų kėbulą be apmušalų, pianino juodo ir juodo chromo akcentus išilgai apatinių durų, priekinės ir galinės apatinės fasado, stogo bėgelius ir korio formos groteles.

CX-70 yra šešių išorinių spalvų – tirpstančio vario metalo, polimetalinio pilko metalo, rodio balto, cirkonio smėlio metalo, raudonojo krištolo ir juodojo žėručio, o visose, išskyrus paskutinę, pridedama didesnė kaina.
Erdviame salone telpa penki suaugusieji, o sėdynės aptrauktos dirbtine oda arba oda, o tai suteikia aukščiausios kokybės išvaizdą. Centrinė konsolė yra plati ir gili, o galinės sėdynės keleiviai gauna rankiniu būdu ištraukiamus šoninių langų gaubtus.
Aštuonių colių prošvaisa leidžia aiškiai matyti kelią. Net su elektra valdomu panoraminiu stoglangiu priekyje yra pakankamai vietos dviem šešiapėdiams ir dviem ar trims suaugusiems antroje eilėje.
Priekinės sėdynės reguliuojamos elektra, šildomos ir ventiliuojamos. Galiniai keleiviai gauna centrinį porankį su puodelių laikikliais, ventiliacijos angas ir šildomas sėdynes. Laisvų rankų įranga valdomi galiniai pakeliami vartai su programuojamu aukščio reguliavimu, atsidaro iki 50,1 colio krovininės vietos, kai antra eilė yra vertikaliai; Sulenkus galinę sėdynę 60:40 santykiu, ji suteikia 97,5 colio erdvės.
Technologijos

Ilgas ir žemas brūkšnys turi paprastą, švarų, logišką išdėstymą, su trimis informacijos ekranais. 12,3 colio skaitmeniniame blokiniame ekrane yra du lengvai skaitomi apvalūs matuokliai su juodais paviršiais ir baltomis raidėmis, įrėminančiomis įvairiapusį odometro, vidutinės degalų sąnaudos ir daugelio kitų rodmenų ekraną. Antrasis ekranas yra konfigūruojamas ekranas, kuriame rodomas greitis, greičio apribojimai kelyje ir kita svarbi vairavimo informacija.
Galiausiai, 12,3 colio spalvotame centriniame informacijos ir pramogų ekrane yra ekranas, skirtas garso, navigacijos, galinio vaizdo kamerai ir automobilio valdikliams. Standartinė 8 garsiakalbių garso sistema yra pagrindinėje Turbo Preferred komplektacijoje, o visos kitos turi 12 garsiakalbių Bose sistemą. Visuose yra AM/FM HD/Pandora radijas, SiriusXM ir belaidis Apple CarPlay arba Android Auto. Informacijos ir pramogų ekranas nėra jutiklinis ekranas, nebent naudojamas Apple CarPlay arba Android Auto.
SMS teksto pranešimai per garso pristatymą ir atsakymą yra patogumo funkcija, kaip ir AT&T 4G LTE Wi-Fi per Mazda Connect.
Patirtis kelyje
Švaraus laivyno ataskaita dalyvavome CX-70 žiniasklaidos pristatymo programoje Desert Hot Springs mieste, Kalifornijoje, kur apsistojome nuošaliame „sveikatingumo pabėgime“ Dvi palmių kekės kuri apima an Al Capone liukso numeris nes kraštotyrai sako, kad liūdnai pagarsėjęs gangsteris nusipirko turtą kaip savo vakarietišką slėptuvę. Gera istorija, kuri suteikia paslapties šiai oazei viduryje dykumos.

Važiavome tiek CX-70 Turbo S, tiek PHEV modelių Premium Plus apdaila. Kaip galima įsivaizduoti, „Turbo S“ buvo sklandus ir greitas, darė būtent tai, ką turėtų daryti aukščiausios kokybės visureigis. Važiavimas buvo tolygus, posūkiai buvo staigūs, o įsibėgėjimas buvo paruoštas, kad jį įveiktų. Mano laikas su Turbo S buvo lygus greitkelis, todėl turėsiu palaukti, kol vėliau galėsiu įsėsti į šį modelį, kad išbandyčiau, ką jis gali važiuojant kalnų ir užmiesčio keliuose.
CX-70 PHEV pavara buvo visiškai kitokia galimybė; Paprašiau, kad išspręsčiau iššūkį Nuo palmių iki pušų vaizdingas greitkelis. Pietų Kalifornijos vairavimo entuziastams gerai žinomas visas maršrutas yra 67 mylios, tačiau mes nuvažiavome tik apie 40 mylių, kad išbandytume CX-70 kilimą, stabdymą, pagreitį ir, žinoma, valdymą.
Mūsų kelionė prasidėjo nuo 74 greitkelio Palmių dykumoje 200 colių aukštyje ir vingiavome iki 4518 colių, kai pravažiavome nuostabų kalnų centro kalną, kuriame gyvena 63 gyventojai. Daugumos žmonių tikslas yra Alpių kaimas Idyllwild, kur lankytojai vasarą važiuoja įveikti svilinančio dykumos karščio, o žiemą – sniego entuziastams.
CX-70 yra standartinis i-Active AWD ir „Intelligent Drive Select“, kurį „Mazda“ vadina „Mi-Drive“, todėl vairuotojas gali pasirinkti važiavimo režimus – „Normal“, „Sport“, „Off-Road“ ir „Tow“. Sklandžiai perjungiama 8 greičių automatinė pavarų dėžė akimirksniu naudoja važiavimo duomenis pagal pasirinktą važiavimo režimą, kad užtikrintų geriausią sukibimą bet kokiomis sąlygomis. Jame taip pat yra perjungikliai, skirti daugiau valdyti rankiniu būdu.

Mano patirtis rodo, kad važiavimas buvo lengvas, daugumą posūkių užtikrintai įveikiant greičiau nei nustatyta greičio riba. CX-70 PHEV vairavimas tokiomis sąlygomis yra malonumas, ypač naudojant stabdžių regeneraciją, kad būtų galima sklandžiai įveikti posūkius, nespaudžiant stabdžių pedalo. Nusileidus beveik dvi mylias, kai CX-70 PHEV automatiškai įjungė numatytąjį režimą, jutiklinis ekranas rodė 99,9 mpg (numatytasis maksimalus) ir vidutinį energijos vartojimo efektyvumą 3,5 mylios/kW. Stoglangis ir atidaryti langai buvo puikus būdas, mano atveju, pereiti iš Pines į Palms.
Saugumas
Komplekte yra CX-70 „i-Activense“. siūlo platų standartinių ir pasirenkamų saugos funkcijų sąrašą, įskaitant priekines, šonines ir oro užuolaidines oro pagalves, keturių ratų varomąją diskinę ABS stabdžių sistemą, dinaminę stabilumo kontrolę, traukos kontrolę, adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, galinio vaizdo kamerą, padangų slėgio stebėjimo sistemą, aklosios zonos stebėjimas, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos ir eismo juostos laikymosi pagalba, įspėjimas apie eismą gale, parkavimo davikliai gale, apsaugos nuo vagystės signalizacija ir variklio imobilizatorius.
Kainodara
„Mazda 2025 CX-70“ yra trijų modelių ir septynių apdailos lygių. Į šias kainas įeina privalomas 1 455 USD paskirties vieta ir tvarkymo mokestis.

3.3 Turbo
- Pageidautina 41 910 USD
- Premium 47 355 USD
- „Premium Plus“ 50 355 USD
3.3 Turbo S
- Premium 53 905 USD
- „Premium Plus“ 57 405 USD
PHEV
- Premium 55 855 USD
- „Premium Plus“ 58 905 USD
Pastebėjimai: 2025 m. Mazda CX-70
„Mazda“ savo flagmane pristatė tris naujas elektrifikuotas jėgaines 2024 m. CX-90 Trijų eilių visureigis, kai jis buvo pristatytas 2023 m. Du švelnūs hibridiniai varikliai yra pastebimi, bet ne taip keičia prekės ženklą kaip įkraunamas hibridas. Be to, per pastaruosius kelerius metus „Mazda“ stūmė prekės ženklą į aukščiausios kokybės poziciją, šiek tiek pakeldama transporto priemonių kokybę ir klientų patirtį pardavėjui.

Matėme, kad „Mazda“ nuolat gamina geriausiai valdomus automobilius ir visureigius, kurie nėra parduodami kaip sportiniai modeliai. Tai gaunama iš prekės ženklo halo automobilio MX-5 Miata turinti ilgą reputaciją dėl savo valdymo ir našumo, o „Mazda“ yra aukšto lygio konkurentė sportinių automobilių lenktynėse.

Per trumpą laiką vairuodami 2025 m. „Mazda CX-70 Turbo S“ ir „PHEV“ buvome sužavėti. Sukūrimo kokybė atitinka aukščiausios kokybės prekės ženklo poziciją, o valdymas atitiko buvusį „Mazda“ prekės ženklo šūkį „Zoom Zoom“. Su Turbo S našumas buvo toks, kokio bendrovė nori, o PHEV suteikia vartotojams galimybę važiuoti tik elektra. Apsilankykite pas vietinį „Mazda“ atstovą ir sužinokite, kaip 2025 m. CX-70 tinka jūsų vairavimo gyvenimo būdui.
„Mazda“ nelygino CX-70 su šiais konkurentais, tačiau jie mums pasakė, kad „Lexus RX“, „BMW X5“ ir „Jeep Grand Cherokee 4xe“ bus derinami su CX-70. Gali būti, kad tai šiek tiek pailgėja, bet gal ir ne, nes visiškai pasirenkamas CX-70 Premium Plus PHEV su pasirenkamu 450 USD dažų įkrovimu kainuos ne ką mažiau nei panašus modelis nei kai kurie tame sąraše esantys modeliai. Švaraus laivyno ataskaita visada mėgaujasi vairuojant „Mazda“, o tai yra būtent tai, ką „Mazda“ turi padaryti – priversti vartotojus ja vairuoti, o tada jie sužinos, ką mes turime bėgant metams – kad „Mazda“ yra puikūs vairavimo automobiliai.
Būtinai prisijunkite prieŠvaraus laivyno ataskaitainformacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtumėte informuoti apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas, įskaitant būsimą CX-70 bandymą kelyje.
Pasakojimas ir nuotraukos Džonas Folkneris.
[See image gallery at cleanfleetreport.com]Paštas „Flash Drive“: 2025 m. „Mazda CX-70“. pirmą kartą pasirodė Švaraus laivyno ataskaita.
Source link