Pradinio lygio elektrinis visureigis „Cadillac“.
2025 m. „Cadillac Optiq“ yra naujausias prabangaus prekės ženklo visiškai elektrinis pasiūlymas, esantis žemiau pirmojo prekės ženklo EV. 2023 m Lyriq2022 m. vasaros viduryje pasiekęs salonus. „Cadillac“ pakvietė automobilių spaudos atstovus į Milvikas Menų rajone Los Andželo centre, kad parodytų, ką, jų teigimu, yra „įėjimo taškas į prabangą naujos kartos elektromobilių pirkėjams“.
Švaraus laivyno ataskaita parašys išsamesnę Optiq EV apžvalgą, įskaitant vairavimo įspūdžius ir realų elektrinį diapazoną, kai kada nors 2024 m. pabaigoje turėjome galimybę sėsti už vairo. Iki tol pateikiame keletą kompaktiškų prabangių krosoverių EV.
- Sukurtas nuo pat pradžių kaip visiškai elektrinis visureigis, naudojant Ultium baterijos platformą
- Pastatytas ir parduodamas Kinijoje nuo 2023 m
- JAV modelis bus pastatytas Ramos Arizpe mieste, Meksikoje
- Visais ratais varoma
- Dvi apdailos: sportinis ir prabangus
Ką pasakė „Optiq“ prekės ženklo komanda
Tomas Schinderle – pagrindinis plėtros inžinierius – Tomas yra atsakingas už visus „Optiq“ našumo rodiklius ir aparatinę įrangą. Jo tikslas yra integruoti visas sistemas, kad „Optiq būtų nuostabus produktas“. Paklausiau apie 20 colių arba 21 colio padangas.
„Jie yra savaime užsisandarinantis, dvigubas junginys, pasižymintis standesne šonine sienele, užtikrinančia judrumą, o protektoriaus mišinys yra specialiai sukurtas sintetinis junginys, padedantis sumažinti pasipriešinimą riedėjimui. „Continental Cross Contact“ sezoninės padangos užsandarina nedidelius pradūrimus, tačiau „yra ir didžiulės eksploatacinės savybės. Jie padeda sumažinti triukšmą ir vibraciją, nes slopina grįžtamąjį ryšį kelyje, o aukšto dažnio įvestis sumažina padangų drebėjimą nuo smūgių. Tai yra pranašumai, kuriuos ne visada reklamuojame, bet kaip pagrindinis kūrimo inžinierius, kai pamatau sandarią padangą, labai susijaudinu!
John Cockburn – vyriausiasis inžinierius
„Vyriausiojo inžinieriaus vaidmuo yra suprasti, kas yra klientas. Atlikus tyrimą, komanda pirmiausia turėjo nustatyti, kas bus prabangių elektromobilių pirkėjas. Jie išsiaiškino, kad tai būtų „jaunesnis ar vyresnis Millennial, kuris ieško patrauklios, jaunatviškos ir sportiškos transporto priemonės su puikiomis valdymo savybėmis“.
„Sukūrėme automobilį, kuris pirmiausia yra apie prabangą ir turi pakankamai nuotolio; Mes nusitaikėme 300 mylių. Esu palaimintas nuostabia komanda, tarp jų Tomu (Schinderle), kurį mes švelniai vadiname „Juoduoju Tomu“, nes jo kilmė buvo važiavimas ir valdymas Cadillac Blackwing. Pasakiau jam, kad noriu, kad Optiq nebūtinai jaustųsi kaip elektromobilis, bet norisi, kad jis jaustųsi tikrai lengvas, patrauklus, pasodintas ir pasižymintis puikiomis valdymo savybėmis. Mums, kad yra prabanga“.
Mara Kapsis – vyriausiasis interjero dizaineris: spalva, medžiaga, apdaila – Mara papasakojo, kaip Optiq interjere buvo integruoti audiniai ir paviršiai.
„Mūsų audinys vadinamas Collection, kuris yra 100 procentų poliesterio perdirbtas verpalas, gaunamas iš įvairių kilmės šaltinių. Studijos komanda paims skirtingų tekstūrų, raštų ir spalvų audinį ir suformuos juos pagal formas, kad padėtų sukurti paviršių. Vienas iš pavyzdžių yra centrinė konsolė, kurioje audinys yra labai blizgus ir kaip jis atrodė visiškai kitaip nei ant durelių apdailos ar prietaisų skydelio.
„Kilimas taip pat yra vieta, kur mes integravome pakartotinai panaudotus pluoštus, skirtus dėvėjimuisi ir ilgaamžiškumui. Kita medžiaga, naudojama sandėliavimo vietose, vadinama „Tide“ – tinkama neaustine medžiaga, kuri sukuria nuostabų minkštą paviršių, kuris buvo apdorotas purvui atsparia danga, kurią galima nuvalyti švelniu muilu ir vandeniu. Sėdynėms sąmoningai atsitraukėme nuo odos ir naudojame aukščiausios kokybės sintetinę medžiagą, vadinamą Interlux, kuri yra šildoma ir vėdinama.
Hoon Kim – išorės dizaino vadovas – Ultium akumuliatoriaus platforma šiuo metu naudojama keliuose visureigiuose EV, įskaitant Chevrolet Blazer ir Equinox, Cadillac Lyriq, Honda Prologue ir Acura ZDX. Paklausėme Hoono Kimo, kokie apribojimai jam taikomi, kad „Optiq“ skirtųsi nuo šių kitų, nes jį beveik reikėjo kurti vakuume.
„Dalykai, kuriuos nurodėte kaip ribotuvus, Optiq atveju jie iš tikrųjų buvo įgalintojai. Programos pradžioje iš inžinierių komandos išmokome dinamiško valdymo ir sportiško pojūtio. Tai buvo mūsų įkvėpimas kuriant Optiq išorę. Žinojome, kad turėsime kažką tikrai ypatingo („Cadillac“), todėl mūsų tikslas buvo suderinti dizainą su „Optiq“ charakteriu. Vairuoti smagu ir patrauklu, ir mes norėjome, kad jis taip atrodytų.
Galia
Du elektros varikliai, varantys visus keturis ratus
Arklio galių: 300
Sukimo momentas: 354 svarų pėdų
diapazonas
„Cadillac“ įvertino 300 elektrinių mylių. EPA įvertinimai nepasiekiami.
Baterija ir įkrovimas
Ličio jonų akumuliatorius su 85 kWh naudingos baterijos energijos
Integruotas įkroviklis: 11,5 kW standartinis; 19,2 kW neprivaloma
DC greitas įkroviklis: 79 mylių nuotolis gali būti pridėtas per 10 minučių
2 lygis, 240V
– 24 mylios per valandą esant 7,7 kW galiai
– 33 mylios per valandą esant 22,5 kW galiai
– 55 mylios per valandą su 19,2 kW integruotu įkrovikliu
Regeneracinis stabdymas vienu pedalu
Savybės: Interjeras
- Penkių suaugusiųjų sėdynė plokščiomis galinėmis grindimis
- Elektrinės, šildomos ir ventiliuojamos priekinės sėdynės
- 33 colių lenktos įstrižainės LED ekranas su 9k raiška
- Galimas FM su SiriusXM (nėra AM radijo)
- 19 garsiakalbių AKG garso sistema
- Įtaisyta „Google“ su „Google“ padėjėju ir žemėlapiais (be „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“)
Savybės: Išorė
- Priekinio ir galinio apšvietimo sekos
- 1500 svarų vilkimo įvertinimas
- 5 192 svarai
- Continental Cross Contact visasezoninės padangos:
- Sportinė apdaila: 245/50/20
- Prabangus apdaila: 275/40/21
Pagalba vairuotojui
- SuperCruise vairavimui be rankų. Pademonstravo čia.
- Radarai, kameros ir ultragarsinis jutiklis išorinėms sąlygoms stebėti
Saugumas
„Optiq“ komplektuojamas su standartinėmis pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis (ADAS) su adaptyviąja pastovaus greičio palaikymo sistema, aklosios zonos įspėjimu ir vairavimo pagalba, automatiniu avariniu stabdymu, priekinio pėsčiųjų stabdymu, eismo juostos laikymosi pagalbos įspėjimu apie išvykimą ir įspėjimą apie susidūrimą.
Kaip ir visose „General Motors“ transporto priemonėse, „Optiq“ bus aprūpinta OnStar. Paprastas mygtuko paspaudimas sujungiamas su draugišku atstovu, kuris tvarko avarines situacijas, nurodo nuorodas ir bendrąją pagalbą, kad jūsų vairavimo patirtis būtų saugesnė ir malonesnė.
Kainos ir prieinamumas
2025 metų „Cadillac Optiq“, pastatytas „General Motors“ surinkimo gamykloje m Ramosas Arizpe, Meksikaplanuojama parduoti 2024 m. rudenį, jo kaina prasideda nuo maždaug 54 000 USD, įskaitant privalomą paskirties mokestį.
Pastebėjimai: 2025 m. Cadillac Optiq EV
„General Motors“ žengia į priekį ir praneša, kad keli akumuliatoriniai elektriniai automobiliai bus gaminami ant visiškai naujo, specialiai tam skirto modelio Ultium EV platforma. Iki šiol GMC Hummer, Chevrolet Blazer ir lygiadienis, Cadillac Lyriq ir Chevrolet Silverado šiuo metu yra kelyje, o „Cadillac Escalade IQ“ ir „GMC Sierra EV Denali“ prekybininkai pasirodys 2024 m. pabaigoje. Tikimasi, kad ateinančiais mėnesiais ir metais bus paskelbta daugiau akumuliatorinių elektrinių Cadillac, Chevrolet, Buick ir GMC transporto priemonių.
Pamatę tai iš arti per atskleidimo renginį, manome, kad pirmą kartą perkantiems elektromobilius tai turėtų atrodyti teisinga. Dydis, važiavimo atstumas, įkrovimo greitis ir Cadillac aukščiausios kokybės išvaizda, prisilietimas ir pojūtis patiks tiems, kurie nenori per didelio visureigio, bet kuriems reikia kažko daugiau nei sedanas.
Būtinai prisijunkite prieŠvaraus laivyno ataskaitainformacinį biuletenį (puslapio viršuje, dešinėje), kad būtų pranešta apie visas naujas istorijas ir transporto priemonių apžvalgas, įskaitant išsamią ataskaitą apie jo veikimą, įkrovimo greitį ir važiavimo atstumą po vairavimo 2025 m. Cadillac Optiq EV.
Pasakojimas pagal Džonas Folkneris. Nuotraukos John Faulkner ir Cadillac.
[See image gallery at cleanfleetreport.com]Paštas Naujienos: 2025 m. Cadillac Optiq EV pirmą kartą pasirodė Švaraus laivyno ataskaita.
Source link