Išvežamų plokščių krovinių kiekis Naujojo Orleano krovinių rinkoje šiuo metu yra maždaug 36% didesnis nei praėjusiais metais, o tai paskatino masinio importo į Naujojo Orleano uostą (Port NOLA) padidėjimas. Nepaisant to, kad NOLA užima tik 20 didžiausių konteinerių importo uostų, jis išsiskiria kaip trečias pagal dydį krovinių importo tonažas ir penktas pagal dydį eksporto uostas.
Tai pabrėžia svarbų uosto vaidmenį plokščiųjų vežėjų pramonėje. Persijos įlankos pakrantė kas mėnesį apdoroja apie 40 % birių krovinių, NOLA pirmoje vietoje pagal importo tonažą ir penkias pagal eksportą. Be naftos, žalios naftos, anglies ir kokso importo, plieno ir medienos produktai sukuria didelę plokščių paklausą.
Masinio plieno importas yra paskirstytas visoje Persijos įlankos pakrantėje nuo Braunsvilio, Teksaso, iki Mobile, AL ir Naujojo Orleano. Remiantis IHS Markit/PIERS duomenimis, kovo mėn. importuoto plieno strypų tonažas sudarė 851 000, arba 28 000 plokščių krovinių Naujajame Orleane. Žinoma, ne visas importuojamas plienas gabenamas keliais, tačiau maždaug ketvirtadalis tokių krovinių yra skirta Hiustonui, 350 mylių į vakarus palei I-10. Šia juosta perkeliama apkrova, palyginti su praėjusiais metais, beveik trigubai, o maršrutinio pervežimo tarifai per metus (m/y) išaugo 14%, o praėjusią savaitę vidutiniškai siekė 2,44 USD už mylią.
Įspūdingos naujienos, kad NOLA gavo papildomus 226 mln. USD federalinių dotacijų, skirtų Luizianos tarptautinio terminalo (LIT) statybai paremti, ateinančiais metais numatoma, kad masinės apimtys išaugs. Naujasis pažangiausias konteinerių terminalas, kuris bus Violet mieste, Luizianoje, naudos Port NOLA ryšį per keturias svarbias tarpvalstybines sistemas, šešis I klasės geležinkelius, 14 500 mylių vidaus vandens kelių ir 30+ vidaus mazgų, kad žymiai padidėtų Luizianos importas ir eksporto pajėgumus, atveriant precedento neturinčias galimybes. Šio daugiamečio etapinio projekto statybos turėtų prasidėti 2025 m., o pirmoji laivų prieplauka bus atidaryta 2028 m.
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Pietryčiuose gabenamų krovinių kiekis yra beveik 30% didesnis nei praėjusiais metais, o maršrutinio pervežimo tarifai praėjusią savaitę padidėjo 0,04 USD už mylią, vidutiniškai 2,52 USD už mylią. Iš Atlantos išvykstančių krovinių vežėjams mokama vidutiniškai 2,49 USD už mylią, o tai yra 0,08 USD už mylią daugiau nei praėjusiais metais, kai apimtys buvo 24 % didesnės. Didžioji dalis išvežamų Atlantos plokščiųjų lovų yra skirta Leiklandui, FL, kur maršrutinio pervežimo įkainiai praėjusią savaitę vidutiniškai siekė 2,63 USD už mylią, 0,05 USD už mylią daugiau nei pernai.
Išilgai Persijos įlankos pakrantės Naujajame Orleane didesnis masinio plieno importas padidina krovinių apimtį – 2 % w/w. Tačiau esant pakankamai laisvų pajėgumų, maršrutinio pervežimo tarifai sumažėjo 0,03 USD už mylią iki 2,46 USD už mylią visiems išeinantiems kroviniams. Didelės apimties Naujojo Orleano–Hjustono juostoje kroviniai buvo didžiausi per 12 mėnesių – vidutiniškai 2,77 USD už mylią, kai praėjusią savaitę buvo perkelta 18 % daugiau krovinių. Kelyje nuo Naujojo Orleano iki Dalaso kainos praėjusią savaitę sumažėjo 0,15 USD už mylią iki 2,38 USD už mylią.
Bortinių krovinių stulpai praėjusią savaitę buvo plokšti, beveik identiški praėjusių metų ir 20 % didesni nei 2019 m. Bortinės įrangos stulpai praėjusią savaitę padidėjo 3 %, todėl krovinio ir sunkvežimio santykis sumažėjo 17,0.
Plokštinio maršrutinio pervežimo įkainiai trečią savaitę išliko beveik nepakitę ir praėjusią savaitę vidutiniškai siekė šiek tiek mažiau nei 2,03 USD už mylią. Šalies vidurkis yra 0,10 USD už mylią mažesnis dėl 8% didesnio perkeltų krovinių kiekio nei pernai.