Mėlynių krūmai gali augti visoje JAV; 26 valstijų ūkininkai mėlynes augina komerciniais tikslais. Tačiau daugiau nei 98 % šios produkcijos gaminama tik dešimtyje valstijų, apimančių šalį nuo kranto iki kranto: Oregone, Vašingtone, Džordžijoje, Mičigane, Kalifornijoje, Naujajame Džersyje, Šiaurės Karolinoje, Floridoje, Teksase ir Minesotoje. Kanadoje Britų Kolumbija yra pagrindinis mėlynių auginimo regionas.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Importuotos mėlynės sudaro apie 70 % metinės produkcijos, o didžiausia šalis yra Peru, o po jos rikiuojasi Čilė, Meksika ir Argentina. Šie ūkininkai atlieka labai svarbų vaidmenį ištisus metus, ypač mūsų žiemos mėnesiais, išlaikant šviežias mėlynes bakalėjos parduotuvių lentynose. Importas iš Peru ir Čilės atkeliauja į Filadelfijos uostą, kuris sudaro 37% metinio mėlynių importo kiekio, o po to – iš Meksikos (30%).
Sezoninė gamyba JAV vystosi įspūdingai. Pavasario ir vasaros mėnesiais vyksta aktyvumas, o Gruzija pirmauja balandžio ir gegužės mėnesiais. Kalifornijos augintojai vienu metu prisijungia prie derliaus ir užima trečią vietą pagal metinę produkciją (6 proc.). Ramiojo vandenyno šiaurės vakarų dalis, turinti 7 % vidaus tonažo, veikia liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Hammontone, NJ, vadinamame mėlynių pasaulio sostine, birželį mėlynių sezonas yra svarbiausias metų laikas. Praėjusiais metais per kelias savaites buvo išsiųsta 15,3 mln. svarų arba apie 360 (43 000 svarų) sunkvežimių, todėl augintojų pajėgumai buvo labai maži.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
USDA duomenimis, praėjusią savaitę sunkvežimių pajėgumai buvo maži Centrinėje Floridoje ir Nogales, AZ. Po sezoninio šaldytuvo pajėgumų trūkumo prieš Motinos dieną Majamyje buvo pranešta apie šiek tiek sunkvežimių trūkumą daržovių ir arbūzų kroviniams, pastarieji sudarė šiek tiek daugiau nei trečdalį sunkvežimių praėjusią savaitę. Arbūzų siunta paprastai pasiekia piką gegužės viduryje, tačiau praėjusią savaitę siuntos buvo 34% mažesnės nei pernai, todėl bendras valstijų produkcijos kiekis sumažėjo 6% per metus.
Pietinėje Nogaleso (AZ) sienoje buvo pranešta apie nedidelį sunkvežimių, skirtų daržovėms, trūkumą didelės apimties juostose į vakarus į Kaliforniją. Tuksono rinkos tarifai padidėjo 0,15 USD už mylią iki 2,21 USD už mylią dėl 2 % didesnio perkeltų krovinių kiekio. Nogalesas į Los Andželą vežėjams mokėjo vidutiniškai 2,00 USD už mylią, ty 0,05 USD už mylią, kai buvo perkeltas 10 % mažesnis krovinių kiekis, o kroviniai į Stoktoną, Kaliforniją, vidutiniškai mokėjo 1,71 USD už mylią, kai buvo 17 % daugiau.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Daugiau refrižeratorių vežėjų per Kelių patikrinimo savaitę atostogauja, palyginti su bortinių ir sausų furgonų operatoriais, praėjus 33 proc. Laisva talpa sumažėjo, įrangos stulpeliai sumažėjo 15% m/m (pernai sumažėjo 13%), todėl šaldytuvo apkrovos ir sunkvežimio santykis padidėjo 57% iki 8,04.
Neatidėliotini įkainiai
Nacionaliniai refrižeratorių maršrutų tarifai daugiausiai išaugo per kelių patikrinimų savaitę – ketvirtą savaitę padidėjo 0,08 USD už mylią. 1,97 USD už mylią, refrižeratorių maršrutinio pervežimo įkainiai yra 0,08 USD už mylią mažesni, kai krovinių kiekis yra 1 % didesnis nei pernai.