Veiklos sąnaudų kontrolė bus esminis veiksnys norint išgyventi šią sunkią krovinių vežimo rinką tarpininkams ir vežėjams, tačiau vežėjams lėtėjimas gali būti greičiausias būdas padidinti maržas.
Taikydami strategiją „plius vienas, minus dešimt“, kaip pasiūlė Toddas Amenas iš ATBS, sunkvežimių vairuotojai gali žymiai padidinti savo pelną šioje sudėtingoje rinkoje. Pridėję dar vieną mėnesinį apkrovą ir sumažinę greitį dešimčia mylių per valandą, vežėjai galėtų gerokai padidinti savo metinį pelną beveik 20 000 USD.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
„Plius vienas“ reiškia papildomą apkrovą per mėnesį. Pridėjus dar 1 000 pakrautų mylių per mėnesį arba 12 000 mylių per metus, kai sauso furgono įkainiai yra maždaug 2,00 USD už mylią, įmonės didžiausios pajamos padidėja 24 000 USD. Įvertinus fiksuotas ir kintamas išlaidas, tai prilygsta papildomoms pajamoms, kurios yra šiek tiek daugiau nei 10 000 USD per metus.
„Minus 10“ reiškia, kad lėtėja 10 mylių per valandą ir padidėja degalų sąnaudos nuo 6,5 iki 7,5 MPG. Remiantis 100 000 pakrautų ir 15 000 tuščių mylių per metus, veiklos sąnaudos sumažėja 0,08 USD už mylią nuo 1,81 USD už mylią iki 1,73 USD už mylią. Dyzelino procentinė dalis eksploatacinių išlaidų sumažėja nuo 0,61 USD už mylią iki 0,53 USD už mylią, o tai prideda maždaug 9 300 USD.
Sujungus, sulėtėjus ir pridedant dar vieną mėnesio kelionę, įmonė, prarandanti apie 8 000 USD per metus, paverčia verslu, uždirbančiu 20 000 USD per metus. Bent jau jei vežėjai negali pridėti dar vienos kelionės per mėnesį, atsižvelgiant į tai, kokia švelni rinka, sulėtinus ir 1 MPG padidinus degalų sąnaudas, nepelningas verslas taps pelningu. Tai yra kažkas, ką sunkvežimių vairuotojai gali kontroliuoti, net jei negali kontroliuoti tarifų ir krovinių paklausos.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Po Tarptautinės kelių patikrinimo savaitės sumažėjusio pajėgumo, pagrindinėse rinkose išliko ribotas pajėgumas, nes siuntėjai pervežė 5 % daugiau krovinių nei praėjusią savaitę prieš ilgąjį atminimo dienos savaitgalį. 5 populiariausiose sausųjų furgonų neatidėliotinos rinkos valstijose (Kalifornijoje, Teksase, Ilinojaus valstijoje, Naujajame Džersyje ir Džordžija) apimtys padidėjo 6 % m/m, o maršrutinio pervežimo tarifai padidėjo 0,03 USD už mylią iki penkių valstijų vidurkio – 1,83 USD. /myli.
Vežėjai vidutiniškai mokėjo 1,96 USD už mylią Atlantoje, o 0,09 USD už mylią, kai buvo perkelta 6 % daugiau krovinių. Didelės apimties juosta į pietus iki Leiklando vidutiniškai kainavo 2,60 USD už mylią, ty 0,02 USD už mylią (w/w) 19 % daugiau. Los Andžele tarifai didėjo ketvirtą savaitę iš eilės ir vidutiniškai siekė 1,82 USD už mylią, ty 0,02 USD už mylią (m/m), 7 proc. Dalase tarifai padidėjo 0,04 USD už mylią iki 1,55 USD už mylią, kai perkeltas krovinys buvo 5 % didesnis.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Po praėjusios savaitės pajėgumų trūkumo, atsiradusio dėl Tarptautinės kelių patikrinimų savaitės, sausų furgonų rinka šiek tiek nusistovėjo – krovinių stulpeliai sumažėjo 2 % m/m, o įrangos stulpeliai liko nepakitę. Palyginti su praėjusiais metais, krovinių pašto apimtys yra 4% didesnės, o vežėjų, ieškodami krovinių, savo sunkvežimius išsiuntė 22% mažiau. Grynasis rezultatas – sauso furgono apkrovos ir sunkvežimio santykis šiek tiek sumažėjo iki 4,80.
Tiesioginio pervežimo momentiniai tarifai
Praėjusią savaitę vidutinis šalies sausųjų mikroautobusų maršrutinio vežimo tarifas buvo vienodas ir liko apie 1,64 USD už mylią. Palyginti su praėjusiais metais, maršrutinio pervežimo įkainiai yra 0,04 USD už mylią mažesni, kai 21 savaitę buvo perkeltas 21 % didesnis krovinių kiekis. DAT 50 populiariausių eismo juostų, remiantis perkeltų krovinių kiekiu, praėjusią savaitę vidutiniškai siekė 1,97 USD už mylią, o tai padidėjo 0,01 USD už mylią /w ir 0,33 USD už mylią didesnis nei šalies vidurkis.