2023 m. INRIX pasaulinis eismas Rezultatų kortelė suteikia vertingų įžvalgų – itin svarbią priemonę norint suprasti nuolat kintančius eismo modelius didelėse JAV krovinių vežimo rinkose. Tai ne tik apie eismą; tai ekonomikos barometras. Žmonių, prekių ir paslaugų judėjimas sukuria kelionių keliu paklausą, o kai ši paklausa viršija kelių erdvės pasiūlą, susidaro spūstys. Nors eismo spūstys gali atrodyti žalingos ekonomikai, tai yra ekonominės veiklos požymis.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Vienas iš svarbiausių krovinių vežėjų, atliekančių pristatymus ir paėmimus, pasikeitimų yra perėjimas prie tradicinio ryto ir vakaro piko laikotarpių ir didesnio srauto atsiradimas vidurdienį. Kai pandemija pirmą kartą įsivyravo, INRIX pažymėjo, kad kelionių keliais paklausa JAV buvo didelė vidury dienos. 2023 m. tyrimo ataskaitoje pabrėžta, kad duomenys „rodo, kad vidurdienio laikotarpiai nuo pirmadienio iki šeštadienio turi didesnę paklausą ir prastesni nei tradiciniai darbo dienų ryto laikotarpiai“. Šis eismo modelių pasikeitimas neabejotinai sukėlė iššūkių mūsų darbštiems sunkvežimių vairuotojams.
Todėl 2023 m., palyginti su 2019 m., vidutinės rytinės valandinės kelionės į darbą ir atgal sumažėjo maždaug 12 proc. Tačiau vidutinis valandinis eismas vidurdienį išaugo stulbinančiai 23 proc., ši tendencija išliko nuo 2020 m. Ankstesniame tyrime INRIX atkreipė dėmesį į plokštesnių piko laikotarpių svarbą. Remiantis Atlanta kaip atvejo analize, tyrime nustatyta, kad ryto eismui persikėlus į popietę, išmetamo CO2e kiekis sumažėjo 15 %, o tik 8 % sumažėjo paklausa ir transporto priemonių vėlavimas.
Turgaus laikrodis
Į visus toliau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, o krovinio tūris reiškia perkeltus krovinius, jei nenurodyta kitaip.
Kaina 1,93 USD už mylią, išvykstamojo tiesioginio pervežimo įkainiai Ohajo valstijoje yra tokie patys kaip ir praėjusiais metais, praėjus 5,3 proc. Didesnėje Kolumbo rinkoje neatidėliotinų kursų kursai dažniausiai buvo vienodi, nors buvo ir apimčių šuolis – 15 % m/m. Daugiausia apimties padidėjimo buvo pranešta regioninėje juostoje į vakarus nuo Čikagos, kur apimtys padidėjo 39 % m/m, o pakankamas pajėgumas išlaikė 1,66 USD už mylią linijinio pervežimo tarifus.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Sausų furgonų krovinių siuntų skaičius praėjusią savaitę išaugo, nes mažmeninė prekyba užėmė svarbiausią vietą perėjimo į mokyklą sezono metu ir šią savaitę „Amazon Prime Day“. Praėjusios savaitės apimtys buvo 7 % didesnės nei praėjusiais metais ir beveik identiškos 2020 ir 2021 m. pandemijos metu. Vežėjų įrangos stulpai padidėjo 19 % m/m, bet mažiausias nuo 2017 m. santykis (LTR) išaugo 36 % m/m iki 4,71, kuris yra antras didžiausias LTR nuo 2016 m., aplenkė tik 2021 m.
Linijinio pervežimo neatidėliotinos kainos
Perteklinių pajėgumų lygis neatidėliotinų prekių rinkoje buvo akivaizdus, kai sausų mikroautobusų maršrutinio pervežimo tarifai sumažėjo 0,03 USD už mylią, praėjusią savaitę išaugus 5 % krovinių kiekiui. 1,67 USD už mylią, šalies vidutinis sausųjų furgonų maršrutinio pervežimo tarifas buvo toks pat kaip praėjusiais metais, o aštuonerių metų vidutinis savaitės pokytis 28 savaitę. DAT 50 populiariausių eismo juostų, remiantis perkeltų krovinių kiekiu, sumažėjo 0,04 USD / mylia iki 2,08 USD už mylią, 0,41 USD už mylią didesnis nei šalies vidurkis.