
Sutartinių krovinių vežimo rinka, pagrindinis pramonės sveikatos rodiklis, ir toliau silpnėja, nepaisant praėjusį mėnesį šiek tiek išaugusio Amerikos sunkvežimių asociacijosATA) išplėstinis sezoniškai pakoreguotas (SA) nuomojamų sunkvežimių tonažo indeksas. ATAs tonažo indekse, į kurį įeina kroviniai sunkvežimiais ir Lt kroviniai, dominuoja sutartiniai kroviniai su minimaliomis neatidėliotinomis rinkos apkrovomis. Palyginti su 2023 m. kovo mėn., SA indeksas nukrito 1%, tai yra tryliktas iš eilės kritimas per metus (m/y).
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
„Kovo mėn. tonažas rodo, kad sunkvežimių krovinių apimtys tebėra menkos, ir akivaizdu, kad krovinių vežimo sunkvežimiais nuosmukis tęsėsi pirmąjį ketvirtį“, – perspėjo ATA vyriausiasis ekonomistas Bobas Costello. „Per pirmuosius tris 2024 m. mėnesius ATA tonažo indeksas sumažėjo 0,8 %, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, ir sumažėjo 2,4 %, palyginti su praėjusiais metais, išryškindamas nuolatinius iššūkius, su kuriais susiduria pramonė.
ATA apskaičiavo vežamo tonažo indeksą, remdamasi savo narių apklausomis nuo 1970 m. Kalbant apie pasidalijimą tarp sutartinių ir neatidėliotinų krovinių, naujausi DAT sutartinių siuntėjų konsorciumo duomenys rodo, kad šį ketvirtį apie 15 % visų krovinių juda neatidėliotinų krovinių rinkoje, o likusi dalis – sutarčių rinkoje.
Turgaus laikrodis
Į visus žemiau pateiktus tarifus neįskaičiuojami papildomi degalų mokesčiai, jei nenurodyta kitaip.
Praėjusią savaitę krovinių perkėlimas buvo vienodas penkiose populiariausiose valstijose pagal neatidėliotinų prekių rinkos apimtį: Kalifornijoje, Teksase, Ilinojaus valstijoje, Džordžijos valstijoje ir Naujajame Džersyje, o maršrutinio pervežimo tarifai padidėjo 0,02 USD už mylią iki bendro 1,70 USD už mylią vidurkio. Kalifornijoje buvo pranešta apie solidų pelną, kur praėjusią savaitę perkeliami kroviniai padidėjo šiek tiek daugiau nei 1 %, o išvežamų krovinių tiesioginio pervežimo tarifai padidėjo 0,05 USD už mylią iki 1,90 USD už mylią, 0,04 USD už mylią daugiau nei praėjusiais metais. Los Andželo etaloninėje juostoje į šiaurę iki Stoktono perkeltos apkrovos šoktelėjo 15 % m/m, o neatidėliotinos kainos padidėjo 0,04 USD už mylią iki 2,58 USD už mylią, beveik 0,06 USD už mylią mažiau nei pernai.
Panašus pelnas buvo pranešta ir Gruzijoje, kur praėjusią savaitę tarifai padidėjo 0,05 USD už mylią iki 1,69 USD už mylią dėl 2 % didesnio perkeltų krovinių kiekio. Didelės apimties juostoje į pietus iki Leiklando kroviniai sumažėjo 1 % m/m, o neatidėliotinos kainos buvo 2,48 USD už mylią. Kadangi produkcijos sezonas Floridoje artėja prie gegužės pabaigos piko, sausų furgonų talpa praėjusią savaitę buvo mažesnė; Iš Floridos išvykstamojo tiesioginio pervežimo tarifai padidėjo 0,06 USD už mylią iki 1,16 USD už mylią, bet atsiliko nuo 2019 m. ir praėjusiais metais beveik 0,10 USD už mylią.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Sausų furgonų krovinių siuntų kiekis buvo didžiausias per šešias savaites po praėjusios savaitės 11 % padidėjimo mėnesio pabaigoje. Apimtys yra maždaug 6 % didesnės nei praėjusiais metais, o įrangos stulpeliai pakeitė kursą ir sumažėjo 8 % m/m, todėl sauso furgono apkrovos ir sunkvežimio santykis padidėjo 21 % m/m iki 3,81.
Tiesioginio pervežimo momentiniai tarifai
Paskutines penkias savaites šiek tiek kritęs žemyn, šalies vidutinis sausųjų furgonų maršrutinio pervežimo tarifas praėjusią savaitę padidėjo šiek tiek daugiau nei centu už mylią iki 1,57 USD už mylią. Palyginti su praėjusiais metais, maršrutinio pervežimo įkainiai yra 0,05 USD už mylią mažesni, kai perkeliama 12 % daugiau krovinių.