Profesorius Jasonas Milleris, gerbiamas tiekimo grandinės ekspertas iš Mičigano valstijos universiteto, pabrėžia, kad krovinių gabenimo pramonėje reikia daugiau teigiamų pokyčių, nes paklausa išlieka nedidelė. Naujausias samdomų krovinių vežimo tonmylių ir pajamų indeksų leidimas (TTMI), kurie pagrįsti 41 krovinių gabenimo pramonės šaka, rodo, kad gegužės mėn. sezoniškai pakoreguotas tonmylių indeksas rodo, kad krovinių paklausa ir toliau išlieka žemiausia žemuma, nors vis dar yra absoliutus lygis, panašus į tai, ką stebėjome 2018 m. pabaigoje.
Gaukite aiškiausią ir tiksliausią sunkvežimių prekių rinkos vaizdą naudodami DAT iQ duomenis.
https://www.youtube.com/watch?v=videoseries
Prisijunkite prie DAT iQ Live, tiesiogiai per YouTube arba LinkedIn10 val. ET kiekvieną antradienį.
Sezoniškai pakoreguotas sunkvežimių tonmylių skaičius gegužės mėn. padidėjo 0,4%, palyginti su balandžio mėn. Nepriklausomai nuo sezono, šis padidėjimas buvo 0,8% (tai rodė, kad pagal sezoninio koregavimo modelį tikėtasi 0,4% padidėjimo vien dėl sezoniškumo). Kalbant apie absoliučią paklausos lygį, krovinių vežimo paklausa yra beveik tokia pati, kaip buvo 2018 m. ketvirtąjį ketvirtį, kuri šiek tiek sumažėjo, palyginti su tų metų balandžio–rugpjūčio mėn. Ši tendencija, nors ir stebina, atsirado dėl to, kad pramonė vis dar atsigauna po didelio COVID-19 pandemijos poveikio, o apimtys sumažėjo ~4 %, palyginti su visų laikų pagal sezoną pakoreguotu rekordu 2022 m. kovo mėn.
Milleris sakė: „Kaip aš dažnai pastebėjau, šiais metais nematau didelio kiekio atkūrimo. Tokie sektoriai kaip nemetalinių mineralinių produktų gamyba, kuri sudaro ~5 % samdomų krovinių gabenimo paklausos ir yra trečias pagal dydį gamybos sektorius, prisidedantis prie krovinių gabenimo poreikio, atsisakė visų po COVID gautų rezultatų ir mažėja. Tai atitinka lėtėjančią statybų veiklą ir mažėjantį naftos gręžinių skaičių.
Krovinio ir sunkvežimio santykis
Sausų furgonų krovinių pranešimų skaičius praėjusią savaitę sumažėjo 2% ir yra 11% mažesnis nei tuo pačiu metu pernai. Praėjusios savaitės apimtys buvo 12 % didesnės nei 30-ąją savaitę per pastaruosius septynerius metus, neįskaitant 2020 ir 2021 m. pandemijos paveiktų metų. Vežėjų įrangos skaičius per savaitę sumažėjo 6 %, todėl padidėjo 5 % sauso furgono apkrovos ir sunkvežimio santykis (LTR) iki 4,06. Tai didžiausias LTR per aštuonerius metus, išskyrus 2020 m., kai buvo 4,23.
Tiesioginio pervežimo momentiniai tarifai
Praėjusią savaitę nukritę centu už mylią, per pastarąjį mėnesį sausųjų furgonų maršrutinio vežimo tarifai sumažėjo 0,06 USD už mylią. Nacionalinis vidutinis sausųjų furgonų maršrutinio pervežimo tarifas dabar yra 1,64 USD už mylią, beveik toks pat kaip ir praėjusiais metais. Remiantis DAT 50 populiariausių eismo juostų, kurios yra pagrįstos perkeliamų krovinių kiekiu, tarifai sumažėjo 0,03 USD už mylią iki 2,03 USD už mylią. Tai yra 0,39 USD už mylią, daugiau nei šalies vidurkis.