Mums pasisekė, kad dirbame su šviesiausiais protais logistikos srityje, ypač iš jų, daktaru Chrisu Caplice'u. Dr. Caplice yra DAT vyriausiasis mokslininkas. Jis taip pat dirba MIT logistikos ir transporto tyrėju.
Neseniai daktaras Caplice'as vedė diskusiją apie tai, kaip duomenų mokslas yra pasirengęs pakeisti krovinių vežimą. Jei jums pasisekė dalyvauti, viskas paruošta. Jei ne, nesijaudinkite – čia turime santrauką. Pasinerkime.
Siuntėjai susiduria su unikaliais iššūkiais, todėl jiems reikia unikalių sprendimų
Kai dirbame su siuntėjais, mūsų dėmesys nukreipiamas trimis skirtingomis kryptimis.
Pirmiausia žvelgiame į praeitį, kad įvertintume našumą. Pagalvokite apie tokius klausimus kaip „Kaip sekėsi mano [carriers, lanes, divisions] atlikti požiūriu [rates, acceptance, spot use] palyginus su [history, industry, market]?” ir užpildykite tuščias vietas.
Tada žiūrime į priekį su tokiais klausimais kaip „Kas bus [spot/contract] šių tarifų [lanes, regions, nationally] būti šalia [week, month, year]?” Geros prognozės leidžia siuntėjams planuoti biudžetus, sutartis ir nustatyti lūkesčius su vadovų komandomis.
Galiausiai, akivaizdu, kad šiuo metu mes sutelkiame dėmesį į tarifų paiešką. Jūs norite, kad prekės būtų perkeltos, ir jūs turite žinoti, kokie yra tarifai.
Trys dideli išsinešti
Sunkvežimių gabenimo rinka nėra tipiška prekė ir visada kinta
Jei skaitote tai arba dalyvavote pristatyme, tai jums nėra naujiena. Jei tai naudinga, apsvarstykite, ar neatidėliotinos kainos yra panašios į orą, o sutartinės kainos yra labiau panašios į klimatą. Neatidėliotinos palūkanų normos yra daug nepastovesnės, jos turi aukštesnes ir žemesnes žemumas ir dažnai yra pagrindinis sutarčių palūkanų rodiklis.
Priešingai, sutarčių įkainiai yra stabilesni ir laikui bėgant keičiasi švelniai.
Štai pagrindinis dalykas: dėl sunkvežimių krovinių rinkos dydžio ir mažų kliūčių patekti į rinką ir išvažiuoti, niekas nėra kainų formuotojas, kiekvienas yra kainų ėmiklis. Tai iš tikrųjų reiškia, kad niekas nėra apsaugotas nuo sunkvežimių prekyvietės keterų ir lovių. Jei turite važiuoti bangomis, turite žinoti, kur esate. Čia duomenų mokslas ištiesia ranką.
Duomenų analizė gali pagerinti sutarčių sudarymą
Siuntėjų tinklus sudaro daugybė kelių tipų. Nustatyti juostas, kurios greičiausiai nepavyks, yra įmanoma ir priklauso nuo istorinių tūrių ir nuoseklumo.
Dr. Caplice išdėsto taip: 85% juostų apdoroja ~28% išlaidų ir ~20% jūsų apimties, o kitos 15% juostų apdoroja ~72% išlaidų ir ~80% jūsų apimties.
Kodėl tai reikia atkreipti dėmesį? Dr. Caplice'as pažymi, kad paprastai mažos apimties juostos sugenda arba prasilenkia dažniau nei didelės apimties juostos, todėl galbūt neturėtumėte susitraukti tų mažos apimties juostų. Duomenų analizė gali parodyti, kokia apimtimi sutartis tampa išskirtiniu finansiniu žingsniu. Tiksli analizė netgi gali nurodyti, kada pagal apimtį turėtumėte naudoti sutarčių ar neatidėliotinų rinkų rinkas.
Duomenų mokslas leidžia naudoti dinaminius rodiklius
Kaip šiuo metu ieškote tinkamų įkainių? Ne tokia norma, kurios jums reikia per tris mėnesius, ne ta, kurią sumokėjote prieš 6 mėnesius – dabar.
Tai sunku, ypač atsižvelgiant į griežtą dr. Caplice'o aksiomą: „Mintis, kad yra rinkos kursas, yra mitas“. Tai ką darai? Jei pažvelgsite į eismo juostų tarifus pagal savaitę, mėnesį, dieną, siuntėją, krovinio tipą, metinį vidurkį, siuntą ar bet kurį kitą kintamąjį, jums bus sunku nustatyti prasmingą tarifą – per daug skirtumų. Kiekvienas siuntėjo ir vežėjo ryšys yra snaigė, sako daktaras Caplice.
Štai kodėl jums reikia naudoti kainodaros modelį, pagrįstą patikimu duomenų mokslu. DAT iQ modelyje atsižvelgiama į visas unikalias jūsų vežėjo verslo partnerystės ypatybes ir pateikiamas veiksmingas rinkos kursas. Iš ten galite koreguoti aukštyn arba žemyn, atsižvelgdami į kitus, jūsų nuomone, svarbius veiksnius.
Paslėptas pranašumas yra galimybė įkainoti labai specializuotas eismo juostas, kuriose tarifų istorija yra menka arba jos visai nėra. Jei vežate specializuotus krovinius juostomis, kuriose nėra daug veiksmo, šie kainų modeliai gali būti jūsų geriausias draugas.
Kaip naudojate duomenų mokslą, kad pagerintumėte savo verslą? Ar tu išvis? Jei ne, o jums reikia nuo ko pradėti, apsilankykite adresu https://www.dat.com/benchmark-analytics.