Įsivaizduokite, kad užsiregistravę savo nuosavybėje pamatysite, kad jūsų sofa buvo suplėšyta, sienos nuniokotos grafičiais, o vertinama senovinė vaza sudaužyta ant grindų.
Nors tai reta, Airbnb šeimininkams tai nėra neįmanomas įvykis. Kadangi milijonai svečių kasmet apsistoja trumpalaikės nuomos būstuose, svarbu, kad šeimininkai žinotų apie galimą riziką ir kaip apsisaugoti. Čia atsiranda „Airbnb“ „AirCover“.
Šiame vadove paaiškinama, kas yra „Airbnb AirCover“, kaip jis veikia ir kodėl svarbu, kad tokie šeimininkai kaip jūs suprastų šią aprėptį. Taip pat pateiksime patarimų, kaip užtikrinti, kad esate visiškai apsaugoti ir ką daryti, jei kas nors nutiktų.
Kas yra „Airbnb AirCover“ šeimininkams?
„Airbnb AirCover“, anksčiau buvusi „Airbnb“ šeimininko garantijos programa, nėra bet koks apsaugos planas; tai tvirta apsaugos priemonė, sukurta specialiai Airbnb šeimininkams. Jis sprendžia unikalius trumpalaikės nuomos iššūkius ir siūlo platų aprėptį.
„Airbnb AirCover“ aprėptis apima:
- Apsauga nuo turtinės žalos
- Patikimumo draudimas
Iš esmės tai yra „Airbnb“ būdas pasakyti: „Mes palaikome jūsų nugarą“.
Apsauga nuo šeimininko žalos
Vienas iš kertinių „Airbnb AirCover“ akmenų yra apsauga nuo žalos turtui. „Airbnb AirCover“ suteikia šeimininkams iki 3 mln turtinės žalos atlyginimas.
Tai visapusiškas apsauginis tinklas, padengiantis netikėtas išlaidas, susijusias su daugybe nelaimių, nuo nedidelių gedimų iki didelių incidentų. Jis padengs šeimininkus su tokia žala kaip:
- Baldai
- Jums priklausantis turtas
- Vertybės
- Kai kurie dailės kūriniai
- Papildomos valymo paslaugos dėl svečių padarytos žalos
- Apsauga nuo kai kurių naminių gyvūnėlių žalos nuo svečio augintinio ar tarnybinio gyvūno
- Apsauga nuo pajamų praradimo, jei turite atšaukti patvirtintus užsakymus dėl svečių padarytos žalos
Tačiau svarbu žinoti, kad ne visos žalos gali būti atlyginamos. Keletas elementų, kurių „AirCover“ neapims, pavyzdžiai:
- Normalus nusidėvėjimas
- Nuostoliai dėl gamtos veiksmų (tornadai, uraganai, žemės drebėjimai ir kt.)
- Standartinės giluminio valymo paslaugos
Priimančiojo civilinės atsakomybės draudimo polisas
Kitas puikus „Airbnb Aircover“ komponentas yra šeimininko atsakomybės draudimas. Ši privilegija skirta apsaugoti šeimininkus iki 1 mln. USD, jei toks mažai tikėtinas atvejis, kai svečias viešnagės metu susižalotų. Nors kai kurie svečiai investuos į kelionių draudimą, čia yra keletas situacijų, kurioms taikomas „Airbnb AirCover“, pavyzdžiai šeimininko civilinės atsakomybės draudimas:
- Kūno sužalojimas svečiui
- Jei svečio turtas yra sugadintas ar pavogtas
- Svečio padaryta žala bendrose patalpose (pvz., baseine daugiabučiame name)
Atkreipkite dėmesį, kad draudimas nebus suteiktas, jei svečias tyčia padarys žalą ar sužalotų.
Kaip užsiregistruoti „Airbnb AirCover“?
„Airbnb AirCover“ grožis yra jo įtraukimas: visi šeimininkai yra automatiškai apdrausti ir užregistruoti be jokių papildomų veiksmų ar mokesčių. Ši automatinė registracija užtikrina, kad kiekvienas „Airbnb“ įrašas būtų apsaugotas nuo pat pradžių, todėl šeimininkai iškart jaučiasi ramūs.
Atminkite, kad šeimininkams leidžiama atsisakyti „Airbnb AirCover“. Norėdami tai padaryti, el [email protected] iš adreso, susieto su jūsų atostogų būstu. Turėsite įtraukti:
- Tikslus trumpalaikės nuomos pavadinimas
- Jūsų vardas ir pavarde
- Telefono numeris, susietas su jūsų prieglobos paskyra
Jei vykdote trumpalaikę nuomą Jungtinėje Karalystėje, jums neleidžiama atsisakyti „Airbnb AirCover“.
Kaip „Airbnb AirCover“ pateikti ieškinį dėl žalos turtui?
„Airbnb“ supaprastino padavimo procesą. Norėdami gauti kompensaciją, atlikite šiuos paprastus veiksmus:
- Būtinai dokumentuokite problemą su nuotraukomis ir vaizdo įrašais
- Pateikite pretenziją per 14 dienų nuo svečio išsiregistravimo datos Airbnb sprendimo centras
- Pateikite visus susijusius dokumentus (sąmatas, kvitus ir kt.)
- Svečias turės 24 valandas atsakyti į jūsų prašymą grąžinti pinigus.
- Jei svečias neatsakys, jums bus leista pateikti pretenziją skirtuke Apsauga nuo šeimininko žalos. Pateikus, „Airbnb AirCover“ bendradarbiaus su jumis, kad laiku išspręstų problemą.
Kaip „Airbnb AirCover“ pateikti paraišką dėl šeimininko atsakomybės?
Paraišką dėl atsakomybės padengimo pateikti „Airbnb AirCover“ taip pat paprasta ir paprasta. Pirmiausia užpildykite civilinės atsakomybės draudimo forma. Iš ten būsite nukreipti į „Airbnb“ draudimo atstovus. Jie padės jums pateikti ieškinio procesą ir suteiks reikiamą pagalbą.
Geriausia šeimininkų praktika
Nors „AirCover“ yra svarbus apsaugos tinklas, yra geriausios praktikos, kurią šeimininkai gali taikyti, kad kuo geriau išnaudotų šią apsaugą:
- Sumažinti incidentus: Imkitės aktyvių priemonių, kad sumažintumėte riziką savo nuosavybėje. Tai gali apimti saugos įtaisų, tokių kaip lauko apsaugos kamerossaugoti vertybes ir užtikrinti, kad jūsų namai atitiktų visus vietinius saugos kodus.
- Aiškus bendravimas: Užmegzkite atviras bendravimo linijas su svečiais. Aiškios instrukcijos ir namų taisyklės gali padėti išvengti nesusipratimų ir galimos žalos.
- Dokumentacija: Užrašykite visus incidentus ar žalą, įvykusią svečio viešnagės metu. Tai gali būti nuotraukos, kvitai ir bendravimas su svečiu.
- Veikti greitai: Jei įvyksta incidentas, svarbu veikti greitai ir kuo greičiau apie tai pranešti „Airbnb AirCover“. Vėlavimas teikti ataskaitas gali turėti įtakos jūsų ieškinio rezultatui.
- Apsvarstykite papildomą draudimą: Nors „AirCover“ suteikia vertingą apsaugą, ji gali neaprėpti visų tipų incidentų ar svečių žalos. Todėl šeimininkai turėtų apsvarstyti papildomas draudimo galimybes, kurios papildytų jų apsaugą.
- Patikrinkite savo svečius: „Airbnb“ įgyvendina pagrindinį rezervavimo patikrinimą, tačiau šeimininkai taip pat turėtų imtis atsargumo priemonių. Tai gali apimti svečių profilių ir ankstesnių šeimininkų atsiliepimų patvirtinimą bei bendravimą su jais prieš patvirtinant rezervaciją.
- Naudokite 24 valandų saugos liniją: Platforma siūlo 24 valandas per parą veikiančią „Airbnb“ palaikymo saugumo liniją, į kurią šeimininkai gali paskambinti iškilus kritinei situacijai. Ši linija gali suteikti pagalbą ir patarimus iš specialiai apmokytų saugos agentų sprendžiant bet kokias skubias situacijas.
Nuolat investuokite į papildomą draudimą
Mashvisor išdidžiai bendradarbiauja su „Steadily“, kad pasiūlytų savininkams ir „Airbnb“ šeimininkams draudimo sprendimas. Ji apima ir patį nuomojamą turtą, ir visus baldus, priklausančius nuomotojui ar šeimininkui.
Konkurencingoje „Airbnb“ draudimo rinkoje nuolatos išsiskiria jos dėmesys nuomotojų apsaugai nuo ieškinių dėl atsakomybės, taip užtikrinant papildomą saugumą ir ramybę. Trumpai tariant, „Steadily“ siūlo:
- Atsakomybės apsauga: Apsaugo savininkus nuo pretenzijų dėl atsakomybės ir siūlo didelę apsaugą šiandieninėje ginčų aplinkoje.
- Išsami aprėptis: apima plačias aprėpties galimybes, pvz., gaisro ir vandens žalą, vagystę, svečių medicinines sąskaitas ir net ieškinius, jei svečias būtų sužeistas nuosavybėje.
Nuomotojams, ieškantiems visapusiško draudimo apsauga kuri viršija tai, ką siūlo tradicinė politika, ypač atsakomybės apsaugos atžvilgiu, „Steadily“ yra patraukli galimybė. Nors jo kaina yra didesnė, aprėpties lygis ir ramybė nuo apsaugos nuo viršaus iki apačios yra neįkainojamas.
Paskutinės mintys
„Airbnb“ „AirCover“ neabejotinai yra svarbus žingsnis teikiant šeimininkams labai reikalingą apsaugą. Tačiau visada protinga investuoti į papildomą draudimą, pvz., „Steadily“, kad būtų užtikrinta maksimali apsauga.
Sparčiai augant nuomos atostogoms pramonei, šeimininkai turi būti iniciatyvūs ir apsisaugoti nuo galimų įsipareigojimų. Apsaugokite savo investicijas ir būsimas pajamas suprasdami, ką „Airbnb AirCover“ daro ir ko neapsaugo. Nelaukite, kol bus per vėlu!