Ar norėtumėte iškrauti namus greičiau ir už brangiau, nei tikitės? Apytiksliai tai žada namų scenos kūrėjai.
Visi namai yra scena
Atskleisiu, kad mano sodyba yra kaip tik užkulisiuose. Knygos užpildo knygų spintas. (Scenos profesijoje tai yra labai nenaudinga.) Tikėtina, kad ant valgomojo stalo bus spaustukas, kaip ir gėlių puošmena. (Kiekviena rankena nėra charakterio trūkumas.) Mano mintis, kad reikia sutvarkyti netvarką, yra ištiesinti skaitančių laikraščių krūvą prie sofos.
Dabar nematau nieko blogo, jei pardavėjas prieš siūlydamas parduoti nekilnojamąjį turtą valo, dažo ir sutvarko. Nebūčiau pirmas, kuris užsiimčiau bet kuria iš šių veiklų, bet pritariu dėti visas jėgas, atsižvelgiant į alternatyvą, su kuria turiu daugiau patirties.
Pastatymo turtas yra tarsi scenografija teatre. Tai paskatina žiūrovus pažvelgti į pagrindinius taškus taip, kad sukelia tam tikrus jausmus apie pjesę. Geri rinkiniai kviečia auditoriją į juos, sukeldami emocinius atsakymus.
Namų scenaristai daro tą patį. Jie naudoja rekvizitus, tokius kaip augalai, kvapai, vizualiniai akcentai, erdvė, kampai, šviestuvai, spalvos, tekstūros, erdvumas ir baldai, kad pirkėjas įsivaizduotų, kaip gyvena šiame rinkinyje.
Jie tuščiuose namuose naudoja taktinius nuomojamus baldus ir meną, kad sukurtų vaizduotės teatro magiją. Pastatytos savybės yra švarios, netvarkingos, patobulintos ir nuasmenintos. Inscenizacija skirta pritraukti pirkėją į apsimestinį pasaulį.
Šio proto koregavimo tikslas – priversti pirkėjus emociškai investuoti į surežisuotą namą, tada pateikti spontanišką pasiūlymą, tada sumokėti daugiau nei turėtų.
Auganti pramonė
Sustingimas dabar yra pramonė, kuri save apibūdina kaip „savireguliuojanti“. Stageriai gali tapti apmokyti, akredituoti ir prisijungti prie profesionalios grupės, pvz., Nekilnojamojo turto rengimo Assn. Prie Nekilnojamojo turto pastatymo asociacijabuvo apmokyti šimtai tūkstančių nekilnojamojo turto agentų ir kitų.
Inscenizacija yra sudėtinga, pritaikyta rinkodara. Tai veikia. Tai nėra nesąžininga, jei kietmedžio grindyse traukiate kilimėlį per termitų žalą.
Bet tai sąmoningai manipuliuojama. Stageriai organizuoja erdvės pristatymą, kad sujaudintų pirkėjo mintis, kad jis padarytų tai, ko kitu atveju nedarytų. Tiesa, mūsų verslo būdas dažnai bando įtikinti pirkėjus, kad pardavėjo sandoris yra geresnis nei yra.
Taigi, kaip pirkėjai gali apsiginti nuo Martos Stewartly pataisyto Fikuso Benjaminos įėjimo, vazoninio medžio, tokio šlykščiai simetriško ir atgrasiai skoningo, kad saulės spinduliai šoka žygiuodami ant ką tik išpurkštų lapų?
Susipažinkite su pastatymu, jo paskirtimi ir kaip tai daroma. Interneto paieška paskatins pirkėjus prie informatyvių straipsnių. Stageriai yra parašę knygų. Pirkėjui dirbančio agento turėtų būti paprašyta suskambėti žadintuvu įeinant į magijos karalystę.
Nustatykite scenos rekvizitus kaip būdą atimti iš jų įtikinamąją galią. Atkreipkite dėmesį į pūkuotus vonios rankšluosčius, patalynę, žalumynus, lauko gėles tamsiuose kambariuose (jie rodo saulės šviesą), geltonas rožes ant valgomojo stalo, priverstinį nešvarumą, švarias spintas, naujus baldus, neatsitiktinai mėtomas pagalves, daiktus, išdėstytus trise. , nuvalyti stalviršiai, baldų kampai, kurie traukia jus į kambarį, dubenėlis laimų ir citrinų ir kiti pagrindiniai taškai, kurie skamba „Pažiūrėk į mane! naudojant žemą C arfos boso raktą.
Iš išorės pažymėti švieži dažai, neseniai išdaužyti krūmai, naujos langinės, puošnios grotelės, keraminės kiemo varlės, lynų hamakas, senoviškai atrodanti vėtrungė ir naujas iškylų stalas. Paskutiniai penki dingsta uždarant, jei ne anksčiau.
Rekvizito galia
Šių rekvizitų galia yra ta, kad jie kartu atspindi gyvenimo būdą, kurio mus moko namų stiliaus žurnalai ir televizijos laidos.
Scenarė nuvalo nešvarumus ir dabartinių gyventojų pėdsakus. Scenaristas nori, kad pirkėjas galvotų apie pardavėjo namą su visa rekvizitu, o ne tuščiu ir ne pilnu pirkėjo daiktų.
Kai pirkėjas atpažįsta pastatymą, jis tampa skaidrus ir juokingas. „Mano, mano, koks dailus austas kilimas išsipūtusiais mazgais! Ar tai ikikolumbinis? Laimos, laimos. [Kiss your fingertips.] Quel limes!
Apsvarstykite galimybę nežiūrėti į pastatytas savybes. Stageriai giriasi, kad jų turtas gauna nuo trijų iki dešimties procentų daugiau nei nesutvarkytas. Aš jais tikiu. Turto, kurio vertė yra 500 000 USD, pastatymas į pardavėjo kišenę įdeda papildomų 15 000–50 000 USD pirkėjo pinigų. Dalis to papildomo gali būti skirta dažams ir krūmams – daiktams, kurie yra naudingi pirkėjui.
Tačiau pirkėjas sumoka didžiąją dalį šio sustojimo įmokos už tai, kad žiūri į rekvizitus, tokius kaip žvakidės ir sofos pagalvės, kurios išnyks kaip keliaujantis žvilgsnio šou. Statant pavyksta priversti pirkėjus susimokėti už tai, kas dažnai nieko nereiškia.
Kadangi visi esame vienodai pažeidžiami scenininko įgūdžių, galbūt pirkėjas turėtų įspėti agentus, kad jie pašalintų scenoje esančias savybes.
peržiūrų sąrašas.
Apsvarstykite Bare Bones
Agentai, dirbantys pirkėjams, gali aptarti su savo klientais būdus, kaip įvertinti pastatytą nuosavybę. Nežiūrėkite į rekvizitus. Jei pirkėjas apsilanko pastatytame pastate, įsivaizduokite, kad namas yra nuogas ir tuščias. Štai ką jūs perkate.
Darbo ūkiai paprastai yra gerai organizuoti ir turi keletą grubių kraštų. Jei nerasite kraštų sodyboje, krūvos atvėsusių medžiagų, įrangos gabalų, praėjusio šimtmečio laužo, man kiltų įtarimų. Ūkininkams visada reikia tokios atsarginės kopijos.
Kai kurie ūkiai yra puikiai prižiūrimi kiekvienoje nišoje. Šie ūkininkai labai didžiuojasi tvarkingumu ir priežiūra. Jei matote kiekvieną tvorą tvirtą kaip kalėjimo duris, kiekvieną naujai žvyruotą kelią, visus nudažytus vartus, tai puiku. Būkite pasirengę mokėti už tobulumą. Tai ne inscenizacija; tai kompulsinis priežiūros sutrikimas.
Priežastys, dėl kurių verta išbraukti surežisuotus objektus, yra ta, kad mokėsite per daug už tai, ką gaunate, ir greičiausiai konkuruosite su scenos pritrenktais pirkėjais, kurie pateko į scenar's Bure.
Pardavėjas sumokėjo už sceninį pasirodymą, paprastai mažiausiai kelis tūkstančius dolerių, bet dažnai daug daugiau. Statistika iš Architektūros santrauka nurodo, kad maždaug 75 % pardavėjų mato 5–15 % IG, viršijančią prašomą kainą, kai pasirenka profesionaliai įrengti savo namus prieš juos parduodant.
Pirkėjas turi paklausti, iš kur tie papildomi doleriai?
Statymas padidina pardavėjo lūkesčius. Sunku derėtis su pardavėju, kuris turi tiek pinigų, tiek tikisi paleisti.
Kadangi inscenizacija veikia, tai vis dažniau. Mano patarimas pirkėjams yra atsižvelgti į scenarijų ir laikytis jiems prasmingos kainos.
Pirkėjams: viskas, ką matote, nėra viskas, ką gaunate.
Curtisas Seltzeris, žemės konsultantas, yra knygos „Kaip tapti nešvankiu šalies nuosavybės pirkėju“ autorius. Interneto svetainė.