Esame pereinamuoju srautinio perdavimo momentu – vartotojų augimas lėtėja, o pagrindiniai žaidėjai – siekia konsoliduotibet pagaliau atrodo seniai žadėta svajonė apie pelningumą pasiekiami (ypač jei esate „Netflix“.).
Taigi puikus laikas „The New York Times“. apklausti daugelį garsių pramonės vardų – įskaitant „Netflix“ generalinį direktorių Tedą Sarandosą, „Amazon“ pagrindinį vaizdo įrašų vadovą Mike'ą Hopkinsą ir IAC pirmininką Barry'į Dillerį – apie tai, kas, jų nuomone, bus toliau.
Atrodė, kad buvo sutariama dėl daugelio pagrindinių temų: daugiau skelbimų, didesnės kainos ir mažiau didelių svyravimų prestižinėje televizijoje. Visus šiuos pokyčius vienija perėjimas prie pelningumo, o ne augimas bet kokia kaina. Jei pradinės daugelio srautinio perdavimo paslaugų kainos paleidimo metu atrodė netvariai žemos, pasirodo, kad taip ir buvo – kainos nuolat augo, o transliuotojai taip pat pristatė prieinamesnes prenumeratos pakopas žiūrovams, norintiems žiūrėti skelbimus.
Tiesą sakant, kai kurie vadovai „The Times“ sakė, kad transliuotojai ir toliau didins kainas pakopoms be skelbimų, siekdami paskatinti daugiau klientų prisijungti prie prenumeratos su reklama.
Skelbimais palaikomo srautinio perdavimo augimas taip pat gali turėti įtakos kuriamų filmų ir laidų rūšims, nes reklamuotojai paprastai nori pasiekti masinę auditoriją – pagalvokite apie reklamos palaikomos tinklo televizijos klestėjimo laikus, kuriose rodomos nesibaigiančios laidos apie gydytojus ir policininkus, palyginti su ambicingesniu prenumeratos palaikomu HBO tarifu.
Šis poslinkis jau vyksta transliacijos srityje, nors vadovai tvirtina, kad neatsisako vilčių surasti kitą „Sopraną“ ar „Kortų namelį“. Sarandos (kuris jau buvo atsitraukdamas iš savo dešimtmečio pasigyrimo, kad jis norėjo, kad „Netflix“ „taptų HBO anksčiau nei HBO taptų mumis“) sakė, kad „Netflix“ gali „kurti prestižinę televiziją dideliu mastu“, bet pridūrė: „Mes ne tik prestižą darome“.
Panašiai Hopkinsas teigė, kad „Prime Video“ „procedūros ir kiti išbandyti formatai mums tinka, bet mums taip pat reikia didelių svyravimų, kad klientai sakytų: „Oho, aš negaliu patikėti, kad tai ką tik nutiko“ ir kad žmonės pasakytų savo draugai.'“
Kitos nelabai stebinančios prognozės apima didesnes investicijas į tiesioginį sportą („paprasčiausias ir įdomiausias dalykas“, anot „Warner Bros. Discovery“ valdybos nario Johno Malone'o), daugiau paketų ir kai kurių esamų paslaugų išjungimą arba sujungimą. Kaip sakė buvęs „Disney“ generalinis direktorius Bobas Chapekas, matyt, vadovai sutarė, kad transliuotojams reikia mažiausiai 200 milijonų abonentų, kad jie būtų „pakankamai dideli, kad galėtų konkuruoti“.
Kai kurie iš šių pakeitimų būtų sveikintini, tačiau jie sustiprina jausmą, kad srautinis perdavimas – bent jau toks, kokį įsivaizduoja šiuo metu verslą valdantys vadovai – nelabai skirsis nuo senosios kabelinės televizijos ekosistemos. Kai kurie dalykai bus geresni (žiūrėjimas pagal pareikalavimą), kai kurie bus blogesni (kompensacija rašytojams, aktoriams ir kitiems talentams), o viršuje gali būti skirtingi žaidėjai. Tačiau daugeliu atžvilgių jis atrodys kaip tas pats senas televizorius.